سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا فیسبوک خواستار طراحی کیف پول ارز دیجیتال برای کاربران است که توسط آن بتوانند خرید کنند؟ یا آیا می‌خواهد ارز دیجیتالی مرتبط به خود را طراحی کند؟ آیا از بیت کوین به عنوان ارز دیجیتالی خود استفاده می‌کند یا ارز دیجیتالی جدیدی به نام ارز دیجیتال فیسبوک را معرفی خواهد کرد؟ آیا از این طریق هم می شود از فیسبوک کسب درآمد کرد؟ جهت اطلاع از پاسخ سوال‌های گفته شده کافی است با تراپی همراه باشید تا شما را با ارز دیجیتال فیسبوک آشنا کنیم.

شبکه اجتماعی فیسبوک

فیسبوک پیشگام تکنولوژی نوین در جهان است که تا به امروز توانسته تغییرات بزرگی را در جهان ایجاد و میلیون‌ها آدم را با خود همراه کند. گام بعدی این غول شبکه‌های اجتماعی، ورود به صنعت بلاک چین است. شایعات گفته شده در این باره به این موضوع اشاره می‌کنند که در آینده‌ای نزدیک فیسبوک از ارزهای دیجیتالی استفاده می‌کند و به بزرگ‌ترین بانک مرکزی در جهان تبدیل خواهد شد.

ارز دیجیتال فیسبوک

فیس بوک پلت فرمی طراحی کرده که توسط میلیون‌ها نفر در روز مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تمام وسایل مورد نیاز از جمله موبایل، تلویزیون، کامپیوتر و در آینده‌ای نه چندان دور در کیف پول‌ ارزهای دیجیتالی ما نیز وجود خواهد داشت. در حال حاضر مساله‌ی مهم قدرت مالی فیس بوک نیست بلکه تعداد کاربران فعالی است که از فیسبوک استفاده می‌کنند. تصور کنید که ۲.۳۲ میلیارد کاربر فعال از ارز دیجیتالی فیسبوک در هر ماه استفاده کنند. این امر چطور ممکن خواهد بود؟

شما همراهان تراپی برای خرید انواع ارز دیجیتال کافیست روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

فیسبوک به عنوان یک بانک مرکزی در جهان

براساس گزارش وبلاگ Lance Ng، فیسبوک می‌تواند از طریق معرفی سرویس ارزهای دیجیتال به یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های مرکزی در جهان تبدیل شود. در سرویس‌های مسنجر، واتس آپ و اینستاگرام که فیسبوک مالک آنها است،‌ ۲.۷ بیلیون کاربر وجود دارد. از این رو اگر فیسبوک تصمیم به معرفی ارز دیجیتالی منحصر به فرد خود کند،‌ به طور بالاقوه می‌تواند به بزرگ‌ترین بانک مرکزی در جهان تبدیل شود.

از این گذشته، این مساله نه تنها در تاریخ اقتصادی جهانی تحسین برانگیز خواهد شد، بلکه تهدید جدی برای غول‌های بزرگ موجود در صنعت مالی جهان نیز می‌شود. چنانچه فیسبوک ارز دیجیتالی خود را معرفی کند و تمام کاربران کیف پول موبایل فیسبوک داشته باشند،‌ از این رو نیاز به کارت‌های اعتباری رایج در دنیا کاهش می‌یابد. بنابراین شما می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید و مخارج خود را با استفاده از سکه‌های فیسبوک بپردازید.

فیس بوک ممکن است قصد تبدیل شدن به یک بانک مرکزی را نداشته باشد، اما از طریق راه‌اندازی بستر پایدار خود برای WhatsApp و مسنجر، اساسا تبدیل به یک مرکزی برای انتقال مقادیر عظیمی پول در طیف وسیعی از ارزهای مختلف FIAT شده است. بسیاری معتقد هستند که با معرفی ارز دیجیتال فیسبوک پرداخت‌های آنلاین راحت‌تر شده و خرید آنلاین به یک فرآیند دو مرحله‌ای تبدیل خواهد شد. از این رو ارز فیسبوک به سرعت از کیف پول موبایل خریدار به کیف پول موبایل فروشنده منتقل خواهد شد.

ارز دیجیتال فیسبوک

منظور از ارز دیجیتال فیسبوک چیست؟

منظور از معرفی این ارز، خرید آنلاین ساده و کارآمد با پشتیبانی قوی و دسترسی آسان و کم هزینه برای کلیه کاربران فیسبوک و مشتقات آن است. آیا شما فکر می‌کنید که برای این کار فیسبوک از ارز دیجیتالی بیت کوین استفاده خواهد کرد؟ فقدان قانون و مقررات برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی باعث شده تا فیسبوک در استفاده از آنها مردد شود. از این رو چنانچه فیسبوک بخواهد از بیت کوین در معاملات خود استفاده کند باید قوانین جدیدی را برای ثبات این ارز دیجیتالی وضع کند. بیت کوین به دلیل ناپایداری در بعضی از کشورها قانونی و در بعضی دیگر غیر قانونی است، این موضوع در به وجود آمدن مشکلاتی همچون تجارت‌های غیر قانونی مانند قاچاق در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک می‌شود.

در انتها باید بگویئم که طراحی ارز دیجیتال فیسبوک در دست اقدام است اما هدف از این کار مشخص نیست. با این حال، فیسبوک برای تبدیل شدن به یک ابر قدرت در اقتصاد باید امنیت داده‌های کاربران خود را نیز تضمین کند، تا داده‌ها و ارزهای آنها به دست شخص دیگری نیافتد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم،‌ درصورتیکه اطلاعی از ارز دیجیتالی مورد استفاده در فیسبوک و نحوه استفاده از آن در خریدهای آنلاین دارید، لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آنها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 22 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر