به منظور تعدیل نیروی برق مصرفی، در قالب یک مانور سراسری در کشور ، اقدام به تعدیل روشنایی معابر و اصلاح انشعاب ها نموده اند و به دنبال آن طی چند روز گذشته، حدود هزار و ششصد و بیست و دو مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز در کشور جمع آوری شد.

به منظور اطلاع از جزئیات این خبر در ارتباط با جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : صنعت استخراج ارز دیجیتال توسط ایران

بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین

این روزها شاهد انتشار خبرهای داغ در ارتباط با رونق بازار ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت بیت کوین هستیم. به طور کلی بسیاری از تحلیل گران و متخصصان حوزه رمزارز معتقدند که آینده ارزهای دیجیتال بسیار روشن خواهد بود و بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های آنلاین معتبر در سراسر دنیا رسما بیت کوین را پذیرفته اند.

به این ترتیب روز به روز بر تعداد طرفداران ارزهای رمزنگاری شده افزوده می شود و افراد زیادی به سمت سرمایه گذاری ارز دیجیتال روی می آورند.

مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز

اما دوستان، اگر شما نیز در حال حاضر مشغول به فعالیت در زمینه استخراج ارز دیجیتال هستید، یا اینکه تصمیم گرفته اید به این حوزه وارد شوید، لازم است بدانید که به دلیل رعایت حقوق هموطنان خود در کشور ایران، لازم است که مطابق با قوانین وضع شده در این زمینه برای شروع به کار استخراج ارز دیجیتال اقدام نمائید؛ به این دلیل که دستگاه های استخراج ارز دیجیتال مصرف برق بالایی دارد.

استخراج ارز دیجیتال و مصرف برق

همانطور که می دانید برای استخراج ارزهای دیجیتال، لازم است که دستگاه ماینر تهیه شود. میزان برق مصرفی ماینرها تقریبا بالاست و این دستگاه ها بسته به مدل و ویژگی هایی که دارد، میزان مصرف برق شان متفاوت است.

دریافت مجوز استخراج ارز دیجیتال

بنابر گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، سخنگوی صنعت برق، آقای مصطفی رجبی مشهدی، این گونه بیان کرده اند که استفاده کنندگان از برق غیر مجاز در مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز ، به حقوق مردم تجاوز می کنند و این گونه افراد با سوء مصرف برق، باعث آسیب جدی به شبکه های برق می شوند.

بنابراین در صنعت برق، مشوق هایی برای علاقه مندان و فعالان استخراج ارز دیجیتال در نظر گرفته شده است تا بتوانند به صورت مجاز از برق برای استخراج رمزارز استفاده کنند و هزینه های آن ها تا 30 درصد کاهش پیدا کند و آن هم استفاده از استخرهای داخلی و سطح فوق توزیع برای این کار می باشد.

و همچنین میتوانید برای خرید انواع ارز دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز

آقای رجبی مشهدی به این مورد اشاره کرده است که علاقه مندان می توانند برای استخراج ارز دیجیتال از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز دریافت کنند. وی همچنین گفت، تا کنون 310 مگا وات انشعاب به صورت قانونی در اختیار فعالان حوزه استخراج رمز ارز قرار گرفته است و تقریبا به همین میزان هم مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز  شناسایی شده است.

جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز

هم اکنون حدود یک درصد از برق کشور به این مراکز استخراج ارز دیجیتال اختصاص داده شده است و در صورت مشاهده مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز علاوه بر اینکه جریمه برای آن ها در نظر گرفته می شود، به مراجع قضایی نیز معرفی می شوند. چرا که طبق گزارش ایرنا، سخنگوی صنعت برق اعلام کرده است که این مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از عوامل افزایش مصرف برق در کشور می باشند.

ایشان اعلام کردند، برخورد با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز همچنان ادامه خواهد داشت و در این زمینه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری می کنند تا از طریق آدرس آی پی IP، و اینترنت مصرفی بتوانند این مراکز غیر مجاز را شناسایی کنند.

کلام آخر

با توجه به برنامه های در حال اجرا برای تعدیل مصرف برق در کشور، و با توجه به مصرف بالای برق توسط دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، اقداماتی صورت گزفته است که طی آن حدود هزار و ششصد و بیست و دو مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز در کشور جمع آوری شد و دوستان و علاقه مندان به فعالیت در زمینه ماینینگ ارز دیجیتال لازم است که مجوز دریافت کنند. در غیر این صورت نه تنها مشمول جریمه می شوند، بلکه به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما بودید از شما کمال تشکر را داریم. دوستان، در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 04 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر