استرالیا یکی ازکشورهایی است که می تواند جزء انتخاب های اولیه برای کسانی باشند که قصد مهاجرت دارند. یکی از روش هایی که شما می توانید از طریق آن به این کشور مهاجرت کنید، مهاجرت تحصیلی است. اما شاید شما هم شنیده باشید که هزینه های زندگی در این کشور بالاست. پس برای داشتن یک دوره تحصیلی راحت باید چه کرد؟ ساده ترین راه حل استفاده از بورسیه تحصیلی استرالیا است.

استرالیا برای جذب دانشجویان بین المللی که در زمینه های مختلف تخصص دارند، طرح هایی را ارائه داده است که با استفاده از آنها هزینه تحصیل توسط دولت پرداخته می شود.

انواع بورسیه تحصیلی استرالیا :

بورس تحصیلی استرالیا :

این نوع بورس مدت زیادی است که توسط وزارت امور خارجه، تعیین شده است. این نوع بورسیه تحصیلی استرالیا فرصت خوبی در اختیار کشورهایی که در حال توسعه هستند مانند هند و کشورهایی که در ناحیه اقیانوس آرام هستند قرار می دهد تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به اتمام برسانند. مزایای استفاده از بورسیه تحصیلی استرالیا عبارت است از : هزینه های کامل تحصیلی، هزینه سفر بازگشت، کمک هزینه تحصیلی، هزینه های زندگی (CLE)، پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور و ... .

بورسیه تحصیلی استرالیا

بورس تحصیلی استرالیا برای دانشجویان کارشناسی ارشد :

با استفاده از این طرح دانشجویانی که در این مقطع تحصیلی هستند می توانند با استفاده از این کمک هزینه، تحصیلات خود را در زمینه های مختلف انجام دهند. کمک هزینه تحصیلی شامل هزینه تحصیل، کمک هزینه سفر، هزینه ماهانه و همچنین بیمه درمانی و بهداشتی می شود.

بورس تحصیلی استرالیا برای تحصیلات تکمیلی :

در صورتی که شما واجد شرایط این برنامه باشید، می توانید در زمینه علمی مورد نظر خود تجربه زیادی کسب کنید چرا که فرصت همکاری با بهترین اساتید را خواهید داشت. این بورس تحصیلی استرالیا برای دانشجویان کارشناسی ارشد یک دوره دو ساله است و برای دانشجویان دکترا یک دوره 3 ساله. کمک هزینه تحصیلی هزینه های بیمه درمانی و بهداشتی را پوشش می دهد.

کدام دانشگاه های استرالیا بورس تحصیلی می دهند؟

بورس تحصیلی بین المللی دانشگاه سیدنی :

دانشگاه سیدنی از افرادی که واجد شرایط برای تحصیل در رشته تحصیلات تکمیلی یا برنامه تحقیقاتی اساتید در این دانشگاه هستند برای ارائه درخواست بورس تحصیلی بین المللی دعوت می کند. بورس تحصیلی استرالیا برای این دانشگاه کمک هزینه تحصیلی و زندگی را برای 3 سال تضمین می کند و برای دانشجویان دکترا نیز یک ترم اضافه تر نیز در نظر می گیرد.

بورسیه تحصیلی استرالیا

بورس تحصیلی بین المللی دانشگاه Macquarie :

خبر خوب این است که بورس تحصیلی استرالیا در این حالت برای دانشجویان کارشناسی و تکمیلی است که نهایتا تا 10 هزار دلار استرالیا متغیر است.

بورس تحصیلی پژوهش در ملبورن :

بورس تحصیلی ملبورن (MRS) توسط دانشگاه ملبورن به دانش آموزان داخلی و بین المللی اهدا می شود. مزایای بورس تحصیلی ملبورن بسته به شرایط شما متفاوت است و ممکن است یکی یا بیشتر از موارد زیر را شامل شود: کمک هزینه زندگی دوساله، کمک هزینه نقل مکان، پرداخت بیمه، مرخصی زایمان و والدین و پوشش سلامت دانش آموزان خارج از کشور (تنها دانشجویان خارجی).

بورس تحصیلی بین المللی آدلاید :

دانشگاه آدلاید جهت حمایت از تحقیقات و پژوهش بورس تحصیلی خود ارائه می دهد. بورسیه تحصیلی استرالیا در این حالت شامل هزینه تحصیل، هزینه زندگی سالانه و بیمه درمانی می شود.

 

همراهان عزیز با توجه به این که احتمال تغییر شرایط برای بورسیه تحصیلی استرالیا در دانشگاه های مختلف وجود دارد، بهتر است قبل از اینکه درخواست خود را ارائه دهید، از شرایط کاملا آگاهی داشته باشید. برای ادامه تحصیل در این کشور نا امید نشوید و به جای آن شانس خود را در تمام حالت های مختلف امتحان کنید.

تاریخ انتشار 15 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر