این روزها، با هرکسی باب صحبت را گشوده ام، از اتفاق با افرادی برخورد کرده ام که تمایل دارند به کشور های دیگر برای تحصیل، کار و... مهاجرت کنند. آنچه از صحبت های آن ها استنباط می شود نشان می دهد که برای اکثر آن ها شرایط تحصیل و نحوه کسب و کار در کشور مقصد بسیار اهمیت دارد. جالب است بدانید، یکی از کشور های منتخب بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، کشور استرالیا می باشد. شاید این سوالات به ذهن شما عزیزان نیز خطور کند که، چرا استرالیا؟....چه چیز باعث شده است که این کشور در بین مهاجرین این چنین از محبوبیت خاصی برخوردار شود؟ در ادامه در خصوص این کشور ، شرایط مهاجرت به استرالیا و مواردی از این قبیل مطالبی را برای شما عزیزان عنوان خواهیم کرد که اگر احتمالا شما دوست عزیز نیز به مهاجرت فکر می کنید، با دید بازتری به انتخاب کشور مقصد بپردازید.

مهاجرت به استرالیا

کشور استرالیا، با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور جهان به حساب می آید؛ با آب و هوای معتدل، چشم انداز زیبا و ثبات سیاسی و اقتصادی. بیش از 21 میلیون نفر از جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل داده اند. اهالی استرالیا عاشق هنر، ورزش و تفریح خارج از منزل هستند. امروزه استرالیا یکی از قوی ترین قطب های رشد اقتصادی جهان به شمار می آید در نتیجه، زندگی در استرالیا در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر، با رفاه بیشتری همراه است و ساکنان استرالیا به واقع بالاترین کیفیت زندگی را تجربه می کنند. همچنین شرایط ایده آل تحصیل در کشور استرالیا باعث شده است که استرالیا انتخاب اول بسیاری از افراد برای مهاجرت باشد و رویای مهاجرت به استرالیا را در سر بپرورانند. اما دوستان! باید بدانید که برای اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا باید تست امتیازبندی را انجام دهید. به این ترتیب پس از کسب امتیاز مناسب، شما می توانید برای تکمیل پروسه مهاجرت خود اقدام نمائید. در ادامه مواردی که طبق آن ها برای شما امتیازاتی در نظر گرفته می شود برای شما عزیزان ذکر خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید...

مواردی که سیستم امتیازبندی برای مهاجرت به استرالیا ، بر اساس آن ها عمل می کند

  • سن : یکی از مواردی که در امتیازدهی نقش دارد، سن افراد متقاضی می باشد. به این ترتیب که افراد در هر گروه سنی-مطابق جدول زیر-امتیاز متفاوتی را کسب می کنند. 
سن   امتیاز
18-24 25
25-32 30
33-39 25
40-44 15
45-49 0

 

  • آزمون بین المللی آیلتس  International English Language Testing System (IELTS) test

خیلی از افراد که قصد مهاجرت دارند، کشور استرالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند. اما نمی دانند که از بین دو مدرک بین المللی تافل و آیلتس نیازمند به داشتن کدام مدرک هستند. لازم به توضیح می باشد که اکثر متقاضیان مهاجرت به استرالیا ، نیازمند کسب نمره قابل قبول در آزمون بین المللی آیلتس هستند. امتیازبندی نمره آیلتس طبق جدول زیر می باشد:

امتیاز

نمره شما در آزمون بین المللی ایلتس

20 (Superior (IELTS score of 8 or more
10 (Proficient (IELTS score of 7 or more
0 (Competent (IELTS score of 6 or more
  • میزان سوابق کاری در استرالیا یا خارج از استرالیا

میزان سابقه کار داخل استرالیا

امتیاز   میزان سابقه کار
5 1 سال
10 3 سال
15 5 سال
20 8 سال

میزان سابقه کار در خارج از استرالیا

امتیاز میزان سابقه کار
5 3 سال
10 5 سال
15 8 سال
  • سوابق تحصیلی
امتیاز  مدرک تحصیلی
20 دکترا
15 کارشناسی یا کارشناسی ارشد
10 دیپلم از کشور استرالیا یا مدرک فنی حرفه ای
10 تقدیر نامه یا گواهی معتبر فنی حرفه ای
  • اسپانسرشیپ و حمایت مالی
امتیاز  اسپانسرشیپ
5 نامزد شدن توسط یک برنامه مهاجرت دولت
10 نامزد شدن تحت برنامه مهاجرت ایالتی

 

پس از انجام تست امتیازدهی، در صورتی که  موفق به کسب حداقل 60 امتیاز شوید، شما قادر به اخذ ویزای استرالیا خواهید شد.

دوستان گرامی! چنانچه مایل هستید که در خصوص آزمون بین المللی آیلتس، اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه مقاله تفاوت آیلتس و تافل را به شما پیشنهاد می کنیم.

توجه کنید!
به منظور شرکت در آزمون آیلتس و انجام پرداخت های اینترنتی خود، می توانید به کمک همکاران ما در تیم تراپی این کار را انجام دهید. شما می توانید از طریق پرداخت با پی پال ، درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

 

تاریخ انتشار 25 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر