اگر شما دوست عزیز با سیستم پرداخت مالی بین المللی پی پال آشنایی داشته باشید، قطعا می دانید پی پال امکانات بسیار جالبی برای کاربران در نظر گرفته است و خدمات بسیار ارزشمندی را برای کاربران در نظر گرفته است و نکته ی مهمی که وجود دارد این است که این خدمات محدود به شهر یا کشور خاصی نیست البته برنامه پی پال برای ایران به علت تحریم ها شامل رعایت نکاتی است. یکی از سرویس های ارائه شده توسط سیستم پرداخت ارزی پی پال پرداخت از طریق برنامه اندروید می باشد. در این مقاله قصد داریم برای شما عزیزان به روش پرداخت با استفاده از برنامه پی پال اشاره ای کنیم و نکاتی را در ارتباط با اپلیکیشن پی پال برای شما بیان کنیم. پس با تراپی همراه باشید.

بیشتر بدانید : 

خرید بیت کوین با پی پال

نحوه واریز پول به پی پال

تبدیل پی پال به ریال

پرداخت در اپلیکیشن پی پال

همان طور که گفته شد پی پال یک سیستم پرداختی است که شما با استفاده از آن می توانید از هر سایتی  در هر کجای دنیا خرید خود را انجام دهید. برای این کار تنها کافی است که یک حساب پی پال توسط یک شرکت خدمات ارزی مانند تراپی ایجاد کنید و سپس آن را با ارز مورد نظر خود شارژ نمایید. برای خرید اکانت پی پال می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید :

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

پرداخت با استفاده از برنامه پی پال

 

توجه داشته باشید که برای داشتن کیف پول پی پال شما با محدودیتی رو به رو نیستید و می توانید با هر ارزی که نیاز دارید آن را شارژ نمایید. به عبارت دیگر با داشتن یک حساب پی پال شما می توانید چند نوع کیف پول داشته باشید.

 برای شارژ حساب پی پال خود می توانید از طریق این لینک اقدام  نمایید. سپس با پرداخت معادل ریال ارز مورد نظر خود در کمتر از زمان 2 ساعت کاری، ارز مورد نظر را در حساب خود داشته باشید. همچنین اگر می خواهید بدانید که "چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم"  حتما مقاله آموزش شارژ حساب پی پال را مطالعه کنید.

پرداخت در برنامه پی پال

پیش تر گفتیم که پی پال دارای امکانات و خدمات بسیار عالی برای کاربران خود می باشد. اما در میان خدمات آن امکان خرید با پی پال از طریق تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید وجود نداشت. شاید بتوان گفت این یکی از عیوب کمپانی پی پال محسوب می شد.

 اما خبر خوب این است که پی پال برای راحتی کار کاربران خود امکان پرداخت با استفاده از برنامه اندروید را برای آن ها فراهم کرده است.به این ترتیب شما با نصب پی پال در تلفن همراه خود می توانید پرداخت پی پال را انجام دهید. به این ترتیب دیگر نیاز نیست هر بار اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

پرداخت در اپلیکیشن پی پال

 

در مقالات قبلی، ما به ساخت برنامه پی پال برای پرداخت آنلاین اشاره کرده بودیم. اما در حال حاضر خود پی پال این مسئله را به خوبی حل کرده است.

جالب است بدانید که پی پال توانسته است با اضافه کردن گزینه پرداخت پی پال با استفاده از برنامه اندروید به خدمات خود، حدود 4 درصد به ارزش سهام خود اضافه کند. چرا که بسیاری از کاربران به این حرکت پی پال پاسخ مثبت داده اند.

در حقیقت پی پال هدفش این بوده است که همواره ارزش سهام خود را بالا نگهدارد و به رقیب اصلی خود یعنی ارز دیجیتال نیز توجه کافی داشته باشد. چرا که با استفاده از ارز دیجیتال می توان بدون پرداخت کارمزد زیاد و در سریع ترین زمان ممکن معاملات را انجام داد.

همراهان عزیز اگر شما هم به دنبال پرداخت با استفاده از برنامه پی پال هستید می توانید اپلیکیشن پی پال را از گوگل پلی دانلود کرده و سپس از آن استفاده نمایید.

کلام آخر در مورد پرداخت با اپلیکیشن پی پال

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با یکی دیگر از امکاناتی که در پی پال برای کاربران فراهم شده است و آن هم پرداخت پی پال با استفاده از برنامه پی پال آشنا کنیم. با استفاده از این سرویس پی پال شما دیگر ناچار نیستید که اطلاعات پرداخت خود را برای هر تراکنش مجددا وارد کنید و این به امنیت پرداخت ها نیز کمک شایانی کرده است.

امید است مطالب ذکر شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با مشاوران ما در تیم تراپی از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر