قطعا شما دوست عزیز از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال یا cryptocurrency هستید و بیت کوین را که یکی از مهم ترین رمز ارزها می باشد به خوبی می شناسید. اگر مایل به داشتن ارز دیجیتال بیت کوین هستید، قطعا می دانید که برای به دست آوردن بیت کوین چند روش وجود دارد؛ از قبیل، استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه ماینر و خرید بیت کوین هایی که قبلا استخراج شده است از صرافی های معتبر و ... . اگر هم اکنون با داشتن یک حساب پی پال (PayPal)، قصد دارید بدانید نحوه خرید بیت کوین با پی پال یا تبدیل پی پال به بیت کوین چگونه است، تا پایان این مقاله با تراپی همراه باشید.

چرا خرید بیت کوین با پی پال ؟

درست است که استخراج بیت کوین از طریق دستگاه ماینر، برای عده ای از دارندگان این دستگاه ها می تواند مقرون به صرفه باشد، اما این کار دردسرهای خود را نیز دارد. به عنوان مثال تهیه تجهیزات آن و زمان بر بودن عملیات ماینینگ دو عامل بازدارنده برای بسیاری از افرادی می باشد که دوست دارند زودتر به نتیجه برسند بدون اینکه روند خسته کننده‌ای را برای راه اندازی تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، حساب‌های مربوط به مبادلات و انجام مراحل تأیید انجام دهند.

به همین دلیل برخی از سرمایه‌گذاران ترجیح می دهند بیت کوین‌ را با استفاده از روش‌های پرداختی موجود در درگاه های پرداخت ارزی نظیر پی پال PayPal، خیلی راحت تر خریداری نمایند

البته خرید بیت کوین از طریق پی پال نیز با سختی هایی همراه است و این امر نیز می تواند قدری پیچیده باشد. اما عزیزان اصلا نگران نباشید، خوشبختانه، این پست شما را از سردرگمی رها خواهد کرد و شما را در مسیر دستیابی به ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین با پی پال قرار می‌دهد. برای آشنایی با نحوه خرید بیت کوین با پی پال دقیقاً جای درستی آمده‌اید و مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید؛ پس همچنان همراه ما باشید.

نحوه خرید بیت کوین با پی پال

تبدیل دلار پی پال به بیت کوین

پی پال یک شرکت آنلاین پرداخت ارز است که با اتصال به بانک‌های محلی، وجوه را از یک گوشه دنیا به گوشه دیگر از طریق اینترنت منتقل می‌کند. تقریباً 254 میلیون کاربر و 17 میلیون نفر عضو ثبت نام شده در این شرکت وجود دارد.

این درگاه پرداخت ارزی یکی از پرطرفدارترین سیستم های پرداختی در میان کاربران است. اکثر افرادی که تراکنش های بین المللی بالایی دارند، اقدام به افتتاح یا ساخت حساب پی پال می کنند.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

به علاوه افرادی که در حوزه مشاغل آزاد یا فریلنسری فعالیت می کنند، برای دریافت درآمد خود از کارفرمایان در هر جای دنیا، از اکانت پی پال خود استفاده می کنند.

این روزها ارزهای دیجیتال نیز جز دارایی های اصلی برای خیلی ها محسوب می شود و بیشتر سرمایه گذاران بخش قابل توجهی از سرمایه خود را بیت کوین خریده اند. اگر شما نیز قصد دارید بیت کوین بخرید، می توانید از طریق حساب پی پال خود این کار را انجام دهید.

در بخش بعدی راهنمایی های لازم را در مورد نحوه تبدیل دلار پی پال به بیت کوین را آورده ایم.

برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، خرید رمز ارز می تواند راهی مناسب باشد. یکی از راه های خرید ارز دیجیتال از طریق حساب پی پال می باشد. خرید بیت کوین با پی پال از طریق یکسری پلتفرم و وب سایت امکان پذیر است که هر کدام دارای امکانات متفاوت و کارمزدهای معینی هستند.

نحوه خرید بیت کوین با پی پال

در اینجا، اطلاعات جامع و مفصلی در مورد روش‌های برتر استفاده شده در این عصر مدرن، برای خرید بیت کوین با پی پال ذکر شده است. این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

به طور کلی به 7 روش شما می توانید برای تبدیل پی پال به بیت کوین اقدام کنید. این روش ها از طریق پلتفرم ها و وب سایت هایی که به شما معرفی می کنیم قابل اجرا هستند. لطفا همراه ما باشید تا با پلتفرم های خرید بیت کوین از طریق پی پال آشنا شوید.

تبدیل دلار پی پال به بیت کوین با LOCAL BITCOINS

Local Bitcoins  یکی از پلتفرم های مناسب برای تبدیل پی پال به بیت کوین است. این وب سایت در میان کاربران بسیار محبوب است و یک راه آسان‌ و مطمئن‌ برای خرید بیت کوین BTC از طریق حساب پی پال برای کاربران است. این پلتفرم همه کاره، خدمات خود را در بسیاری از کشورها در سراسر دنیا ارائه می‌دهد. هزینه‌ها و کارمزدهای در نظر گرفته شده در این پلتفرم نیز نسبتاً کم است.

 VIRWOX خرید بیت کوین با پی پال در سایت

در این وب سایت، خرید بیت کوین با پی پال شامل دو مرحله است. در مرحله اول لازم است که شما توکن‌های SLL را خریداری کنید و سپس در مرحله دوم از تبدیل پی پال به بیت کوین ، با استفاده از دلارهای لیندن (Linden) بیت کوین خریداری کنید.  می توان گفت نرخ کارمزدها در VirWox تقریبا مقرون به صرفه است.

تبدیل پی پال به بیت کوین از شرکت ETORO

استفاده از eToro  برای خرید بیت کوین با پی پل تقریبا یک روش گران قیمت است. این بستر، مبلغ 2.90٪ را در هر تراکنش و معامله بیت کوین و مبلغ 1٪ تا 3٪ را در معاملات سایر ارزهای دیجیتال از مبلغ مورد مبادله کسر می‌کند.

پلتفرم های تبدیل پی پال به بیت کوین

خرید بیت کوین از طریق پی پال با PAXFUL

Paxful  یکی دیگر از بهترین پلتفرم های تبدیل پی پال به بیت کوین است.Paxful  طرح و ساختاری مشابه Local Bitcoins دارد و اطلاعات کاملی در مورد شخصی که می‌خواهید از او بیت کوین دریافت کرده و بخرید، در اختیار شما قرار می دهد.

نحوه خرید بیت کوین با پی پال به و سیله WIREXAPP

WirexApp  برای شما این امکان را فراهم می کند تا خرید بیت کوین با پی پال و سپس تبدیل آن به ارزهای دیگر را نیز انجام دهید. در این وب سایت ، شما می‌توانید حدودا 20 ارز فیات و 8 نوع ارز دیجیتال را با امنیت بالا مبادله کنید. علاوه بر این، دبیت کارت الکترونیکی Wirex نیز یکی دیگر از امکانات این پلتفرم است که برای دریافت بیت کوین به کاربران کمک کند.

خرید بیت کوین با پی پل در سیستم XCOINS

Xcoins  یک سیستم و پلتفرم جالب است که بیت کوین را به عنوان وام به کاربران پیشنهاد می دهد، نه اینکه به آن ها بیت کوین بفروشد و برای بازپرداخت بیت کوین ها بهره ای را از حساب کاربران کسر می کند.هزینه و کارمزد واریز وجه در این معاملات 2.9٪ + 0.3 دلار می باشد.

تبدیل پی پال به بیت کوین از شرکت PLUS500

Plus500  یک شرکت ثبت شده با 2000 ابزار در دسترس برای کاربران است. همین ویژگی این بستر را با سایر صرافی‌ها و بسترهای قابل اعتماد برای خرید بیت کوین با پی پال متفاوت کرده است. نرخ کارمزد معاملات و روندهای برداشت در این وب سایت بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

مقاله مرتبط: خرید ارز دیجیتال با پی پال

سخن پایانی در مورد خرید بیت کوین با پی پال

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت نحوه خرید بیت کوین با پی پال از طریق هر کدام از این پلتفرم ها، می توانید به وب سایت های مربوطه مراجعه کنید و یا از طریق تماس با مجموعه تراپی سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

در پی درخواست ها شما عزیزان در ارتباط با نحوه خرید بیت کوین با پی پال، مقاله ای که پیش رو دارید، تهیه و تنظیم شده است. در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع پلتفرم های تبدیل پی پال به بیت کوین آشنا کنیم. امید است مطالب گفته شده برایتان مفید واقع شده باشد.

تاریخ انتشار 16 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر