امروزه با وجود اینترنت شما می توانید بدون آن که به کشور دیگری سفر کنید به درآمد ارزی دست پیدا کنید! به عنوان مثال به عنوان یک مترجم آزاد، یک طراح وب سایت، یک طراح گرافیک و ... می توانید از طریق اینترنت از هر جای دنیا پروژه بگیرید و پس از انجام آن از کارفرما پول دریافت کنید. برای این کار شما نیاز به یک حساب بین المللی دارید مثل پی پال دارید. به نظر می رسد که طرفداران پی پال، روز به روز در حال افزایش هستند. در این باره نظرتان چیست؟ هر کاربری که دارای اکانت پی پال است در نهایت با یک چالش مهم رو برو می شود،  چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم ؟ آنچه تاکنون گفته شد مقدمه ای بود بر آموزش شارژ حساب پی پال . به هر حال خبر خوبی برای شما دارم. شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی زیادی در ایران وجود دارند که توسط آن ها می توانید به راحتی به پی پال تان، پول واریز کنید. برای آشنایی با نحوه شارژ حساب پی پال با تراپی همراه شوید.

یک تصمیم سخت و زمان بر، شاید انتخاب درست از بین این شرکت ها باشد. تصمیم گیری پیرامون اینکه چگونه بتوانیم بهترین شرکت را انتخاب کنیم شاید سخت است. به شما پیشنهاد می کنم در ابتدا از امنیت آن شرکت مطمئن شوید سپس لیستی از مطمئن ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی بدست آورید. بعد از آن با متخصصان و مشاوران هر کدام از این شرکت ها صحبت کنید. مطمئنا افرادی که در کمترین زمان ممکن و با علم بالایی به شما پاسخ دهند، افراد قابل اعتمادتری هستند.

آموزش شارژ حساب پی پال

چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم ؟

کاربران زیادی از ما سوال پرسیده اند که آیا خودمان می توانیم حساب پی پال مان را شارژ کنیم؟ در پاسخ به این عزیزان باید بگوئیم که بله، افتتاح حساب پی پال و شارژ آن توسط خود شما امکان پذیر است اما ممکن است مدتی بعد با مشکل مواجه شوید که منجر به لیمیت شدن حساب پی پال شما شود.

به این دلیل که وب سایت پی پال به دلیل وجود تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران، اجازه ی ورود به سایت را به کاربران ایرانی نمی دهد. بنابراین IP ایران برای پی پال قابل قبول نیست.

اکثر کاربران سعی می کنند که با فیلترشکن وارد سایت پی پال شوند، اما ما این روش را توصیه نمی کنیم، چون با هر با تغییر IP هنگام ورود به اکانت تان، پی پال متوجه می شود و حساب شما را لیمیت می کند.

از سوی دیگر پس از افتتاح حساب پی پال ، اگر حساب شما وریفای نشود، امکان استفاده و برداشت از آن وجود ندارد؛ و برای وریفای حساب پی پال لازم است که کارت اعتباری داشته باشید و آن را به حساب خود لینک دهید.

با این تفاسیر، راحت ترین و بهترین راه مکن این است که شما افتتاح حساب وریفای شده پی پال و شارژ حساب پی پال را به یک تیم با تجربه و کاردان بسپارید.  

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

نحوه شارژ حساب پی پال توسط تراپی

از اینکه تراپی را برای شارژ حساب پی پال انتخاب کرده اید بسیار خرسند و سپاسگزاریم. متخصصان ما، به طور مرتب نظرسنجی و گزارشات تهیه شده از سوی مشتریان را بررسی کرده و پیشنهادات و انتقادات آن ها را در تصمیم گیری های خود لحاظ می کنند تا به بهترین روش جهت ارائه خدمت به شما عزیزان دست یابند

به منظور بهره مندی از خدمت مجموعه تراپی در ارتباط با شارژ حساب پی پال ، مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

آشنایی با نحوه شارژ حساب پی پال توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون مواجهه با هرگونه مشکل در ارتباط با تحریم های موجود در سایت پی پال ، حساب خود را شارژ نمائید و پرداخت های ارزی خود را به راحتی انجام دهید.

نحوه شارژ حساب پی پال

آموزش شارژ حساب پی پال

گام اول : قبل از هر چیز لازم است که به وب سایت تراپی مراجعه کنید و در سایت ثبت نام نمائید. پس از ایجاد حساب کاربری بقیه مراحل را دنبال کنید. (ثبت نام در سایت بسیار راحت می باشد و تنها لازم است شماره موبایل شما مورد تائید همکاران ما قرار بگیرد)

گام دوم : پس از ساخت حساب کاربری، از طریق انتخاب لینک زیر، جهت شارژ حساب پی پال اقدام نمائید.

شارژ کردن حساب پی پال

در این مرحله لازم است که اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد نمائید، فرم را تکمیل کرده و برای همکاران ما ارسال نمائید. (لطفا در وارد کردن اطلاعات دقت فرمائید؛ در صورتی که اطلاعات حساب تان را به اشتباه وارد نمائید ؛ مسئولیت آن با شماست.)

گام سوم : به منظور شارژ حساب پی پال به مبلغ مورد نظر، معادل ریالی ارز درخواستی را به حساب تراپی واریز نمائید.

شما می توانید قبل از واریز مبلغ مشخص شده، معادل ریالی ارز درخواستی را در وب سایت تراپی توسط محاسبه گر مشاهده نمائید.

در صورتی که تمایل داشته باشید قبل از ارسال درخواست، از معادل ریالی ارز مورد نیاز مطلع شوید؛ می توانید به محاسبه گر در صفحه اصلی سایت مراجعه فرمائید. وب سایت تراپی به یک سیستم محاسبه گر مجهز شده است که می توانید توسط آن معادل ریالی ارز مورد نظر خود را حساب کرده و سپس واریز نمائید.

پس از واریز مبلغ، منتظر تائید انجام تراکنش و دریافت پول از طرف همکاران ما باشید. پس از دریافت تائید، در کمتر از یک ساعت، پول به حساب پی پال شما واریز می شود و شارژ حساب پی پال انجام خواهد شد.

دوستان همراه، تمامی بازخوردهای شما در طی این مراحل توسط کارشناسان ما بررسی شده و تمام تلاش ها انجام گرفته تا روند شارژ حساب پی پال به راحتی قابل انجام باشد. شما می توانید در کامنت ها نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

کلام آخر در مورد آموزش شارژ حساب پی پال

در این مقاله با مشکلاتی که ممکن است کاربران با افتتاح حساب پی پال و شارژ آن مواجه شوند آشنا شدید، به علاوه ما شما را با آموزش شارژ حساب پی پال توسط تراپی آشنا کردیم. امید است این مطالب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

حالاشما می توانید بدون هیچ دغدغه خاطری با دانستن نحوه شارژ حساب پی پال ، اکانت خود را شارژ نموده و پرداخت های آنلاین بین المللی خود را به راحتی انجام دهید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله ممنون و سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید. ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 17 امرداد 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    رشیدی ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من برای واریز پول به حساب پی پال خودم از طریق سایت خوب تراپی اقدام کردم
    و واریز به حساب را خیلی سریع برای من انجام دادند
    با سپاس از مجموعه تراپی

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      رضایت شما از تیم تراپی باعث خرسندی و افتخار ماست
      موفق و پیروز باشید

  • تصویر آواتار
    Sobhan ۰۱ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام برای شارژ کردن حساب پی پال و میتونم به شما ارز دیجیتال بدم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۵ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام. خیر متاسفانه جهت ثبت سفارش باید پرداخت را بصورت ریالی انجام دهید

  • تصویر آواتار
    رضا ۰۱ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من برای کسی خارج از کشور می‌خوام از طریق پی پال مبلغی رو واریز کنم بهم آیدی داده نه ایمیل این درسته؟؟

  • تصویر آواتار
    حسینی ۲۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من حساب پی پال دارم ولی وریفای نشده است باید از کجا اقدام کنم برای وریفای حسابم میشه راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      جهت وریفای حساب خود وارد لینک زیر شوید و سفارش خود را ثبت کنید
      https://trapay.net/member/order/verify/paypal/create

فرم ارسال نظرات کاربر