همانطور که می دانید، ارزهای دیجیتال بسیار پر رونق شده اند و ارزش آن ها نیز در اواخر سال 2020 به شدت افزایش یافت. شرکت های بزرگ نظیر پی پال نیز ارزهای دیجیتال پرطرفدار مانند بیت کوین را به رسمیت شناختند و هم اکنون تراکنش های مالی از طریق این درگاه پرداخت میسر می باشد.

در پی افزایش سهام ارز دیجیتال پی پال اخیرا خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه سهام پی پال (PayPal) در ارز دیجیتال برنده خواهد بود! و این خبر به ضرر ویزا کارت و مسترکارت خواهد بود. برای آگاهی از جزئیات خبر تراپی را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

حتما بخوانید :

خرید گیفت کارت پی پال

نقد کردن پی پال

ارزهای دیجیتال، به عنوان یک منبع مالی در پی پال

هم اکنون 361 میلیون کاربر PayPal می توانند از طریق برنامه PayPal ارزهای دیجیتال Bitcoin ، ethereum و Litecoin را خریداری ، فروش و نگهداری کنند. رمز ارزها در اواخر امسال برای انجام معاملات نظیر به نظیر به برنامه Venmo پی پال افزوده می شوند و PayPal امسال قصد دارد ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان منبع تأمین در سراسر جهان در دسترس قرار دهد.

شرکت پرداخت های ارزی تراپی خدمات خود را در زمینه انجام انواع تراکنش های مالی بین المللی، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی، ارسال حوالجات ارزی، نقد کردن درآمد ارزی، پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر بین المللی و ... ارائه کرده است.

افزایش سهام ارز دیجیتال پی پال

قیمت بیت کوین در سال گذشته بیش از 40،000 دلار افزایش یافت و به بالاترین حد خود رسید ، گرچه از آن زمان تاکنون قدری کاهش پیدا کرده است و به حدود 32،000 دلار رسیده است.

افزایش سهام ارز دیجیتال پی پال

از آنجا که PayPal معاملات ارزهای رمزنگاری شده را از طریق برنامه خود ارائه کرده است و هم اکنون تراکنش های ارز دیجیتال در سیستم پرداخت های ارزی پی پال امکان پذیر است، می توان برآوردی از رشد درآمد این سیستم پرداخت ارزی داشت؛ به علاوه افزایش قیمت بیت کوین، منجر به افزایش سهام ارز دیجیتال پی پال شد.

آینده سهام ارز دیجیتال پی پال

پالمر تخمین می زند که ارزهای رمزنگاری شده می تواند تا سال 2022 بیش از 1 میلیارد دلار به درآمد سالانه PayPal اضافه کند. وی خاطرنشان کرد که PayPal از مبادله رمز ارز itBit استفاده می کند ، و حجم این معاملات در حال افزایش است. او معتقد است کششی که به سمت این ارز دیجیتال وجود دارد و افزایش حجم مبادلات ارز رمزنگاری شده itBit ، می تواند نتیجه خوبی برای رشد تعاملات حساب های فعال پی پال داشته باشد.

به این ترتیب افزایش سهام ارز دیجیتال پی پال ، PayPal می تواند جریان اصلی رمزارزها را در اختیار بگیرد و به عنوان واسطه ای بین مصرف کنندگان و سرمایه گذاران و معامله گران ارز دیجیتال عمل کند. یک مشتری می تواند بیت کوین را در اپلیکیشن PayPal خریداری و ذخیره کند و از آن برای خرید در فروشگاه های فیزیکی یا آنلاین استفاده کند.

افزایش سهام ارز دیجیتال پی پال

به علاوه معامله گران و فروشندگان با بهره مندی از سیستم تبدیل ارز پی پال می توانند کارمزد تبدیل نرخ ارز را بپردازند و ارز مورد نیاز خود را در معامله انجام شده دریافت کنند.

PayPal هم اکنون از معامله گران معتبر و اصلی ارز فیات در سراسر جهان می باشد و کارمزدی حدود 2.9٪ از سرمایه گذاران و شرکت کنندگان در معاملات ارزی دریافت می کند.

کلام آخر

ارزهای دیجیتال در اواخر سال 2020 به شدت افزایش قیمت پیدا کرد و دوباره توجه سرمایه گذاران رمز ارزها را به خود جلب نمود. سهام ارز دیجیتال پی پال ، این درگاه پرداخت ارزی بسیار معتبر و شناخته شده، با افزایش قیمت بیت کوین، ارزش چند برابری پیدا کرد.  

یه این ترتیب افزایش سهام ارز دیجیتال پی پال از یک سو و دریافت کارمزد 2.9 درصدی از سوی دیگر، باعث قدرت بیشتر این سیستم پرداخت ارزی و موفقیت در به کارگیری ارزهای دیجیتال شد؛ چرا که سود و درآمد سالانه پی پال هم در پی این افزایش قیمت، افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید! ما به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 10 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر