اگر دزگاه پرداخت اینترنتی پی پال را بشناسید، قطعا با انواع حساب پی پال و انواع کارت پی پال هم آشنا هستید. همچنین اگر کسب و کار شما به گونه‌ای باشد که در آن به کرات پرداخت‌های بین المللی انجام می‌دهید، ممکن است گاهی با مشکلاتی نیز مواجه شده باشید. این مشکلات تا چه حد مهم هستند؟ آیا راه حلی برای از بین بردن این مشکلات وجود دارد؟ در ادامه‌ی این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا شما را با شایع‌ترین مشکلات پی پال که کاربران ممکن است با آن مواجه شوند آشنا کنیم.

مشکلات پی پال که معمولا کاربران با آن مواجه می‌شوند

پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین فوق العاده است که دنیای تراکنش‌های بین المللی را در پیش چشم کاربران گشوده است و راهی نو و بسیار ارزشمند برای پرداخت‌های آنلاین در سراسر دنیا ارائه کرده است با هدف سهولت پرداخت‌های بین المللی. البته که این سیستم پرداخت نیز مانند سایر سیستم‌های پرداخت همیشه بی عیب و نقص نیست و گاهی نیز با مشکلاتی مواجه می‌شود. در این بخش از مقاله به بیان مشکلات پی پال خواهیم پرداخت.

مشکلاتی که  پی پال بری کاربران خود ایجاد کرده است

مبدل ارزی پی پال دارای باگ می‌باشد

این یکی از مشکلات پی پال است، که کاربران بسیار زیاد با آن مواجه می‌شوند و سال‌هاست که این مشکل وجود دارد اما به نظر می‌رسد که تا کنون مشکلی برای پی پال ایجاد نکرده است. این مسئله هنگام تبدیل ارزها به وجود می‌آید . به طور مثال اگر شما بخواهید دلار را به یک ارز دیگر تبدیل کنید، بر روی گزینه‌ی summary و سپس Value کلیک می‌کنید و در مکان های نشان داده شده باید مبلغ را تایپ کنید، اما بعد از اینکه گزینه‌ی exchange را انتخاب کردید، متوجه خواهید شد که محاسبه انجام نمی‌شود و مبلغ وارد شده را null خوانده است و حتی پشتیبانی پی پال هم برای این مشکل هیچ اقدامی نمی‌کند.

نحوه برداشت و دریافت پول از پی پال و تبدیل پی پال به ریال را در اینجا مطالعه کنید.

کمبود بودجه پس از پیش سفارش

برای همه‌ی شما بارها اتفاق افتاده است که هنگامی که یک آیتمی که در فروشگاه موجود نیست را از پیش سفارش می‌دهید ولی هنگامی که هزینه‌ی آن را می‌خواهید پرداخت کنید، به اندازه‌ی کافی موجودی در حساب شما وجود ندارد. یکی از مشکلات پی پال در این زمین این است که به شما هشدار نمی‌دهد که موجودی شما کافی نیست و تا زمانی که محصول مورد نظر قرار است برای شما ارسال شد، شما متوجه این مسئله نخواهید شد. هنگام شیپینگ بررسی می‌شود که موجودی شما کافی نبوده و آیتم مورد نظر برای شما ارسال نخواهد شد. حال ممکن است این معامله در جایی برای شما ثبت شده و هز زمان که موجودی شما به اندازه‌ی هزینه‌ی کالا رسید، برای شما ارسال شود و یا ممکن است که این معامله کلا کنسل شود.

شما برای خرید دلار پی پال و شارژ حساب پی پال می توانید به صفحه شارژ پی پال مراجعه کنید.

مشکلات پی پال در روند پرداخت

عدم پردازش پرداخت و fail شدن آن

این مشکل متناوبا برای کاربران پی پال اتفاق می‌افتد. به طور مثال در برخی از موارد این پیغام برای کاربر ظاهر می شود که :

" ما در حال حاضر قادر به انجام پرداخت برای شما نیستیم. لطفا بعدا مجددا امتحان کنید. "

البته احتمالا کاربران میهمان با این مشکل مواجه می‌شوند اما کاربران عادی پی پال نیز بارها با این مشکل مواجه شده‌اند.

این مشکل به این علت برای کاربران میهمان اتفاق می‌افتد که آن‌ها از کارت اعتباری خود بیش 15 بار استفاده کرده باشند و یا بخواهند بیش از 4000 دلار را با آن جا به جا کنند.

در واقع این محدودیت را پی پال به دلایل امنیتی برای کاربران قرار میهمان داده است. همچنین می‌توان این برداشت را نیز داشت که پی پال قصد داشته است که کاربران میهمان را با قرار دادن این محدودیت به کاربران عادی تبدیل کند.

این ها از رایج‌ترین مشکلات پی پال بود که کاربران با آن مواجه می‌شوند و باید به دنبال راه حلی برای آن‌ها بود. اما آیا می‌دانید راه حل رفع این مشکلات چیست؟ در مقاله رفع مشکلات پی پال ما را همراهی کنید تا شما را با راه حل‌های مناسب برای مقابله با این مشکلات آشنا نمائیم.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماه‌ی پاسخگوئی به کلیه سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 06 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر