مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی خواسته بسیاری از افراد است. متاسفانه این روز ها بیش از هر زمان دیگر شاهد این موضوع هستیم که دانشجویان برای ادامه تحصیل به کشور های خارجی می روند و در بیشتر موارد هم تصمیم به بازگشت ندارند. علاوه بر این که شما برای هر کشور نیاز به ویزا برای اجازه ورود به آن را دارید، باید پذیرش یک دانشگاه را نیز برای ادامه تحصیل داشته باشید. در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی در زمینه پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج را در اختیار شما قرار دهیم.

در بین کشور های مختلفی که برای مهاجرت تحصیلی وجود دارند، کانادا، امریکا و آلمان بسیار محبوب هستند. البته آلمان بیشتر به دلیل شرایط کاری خوب نظر افراد را به خود جلب می کند.

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج

اگر شما در مورد کشور آلمان و کلیه روش های مهاجرت به آن سوالی دارید می توانید از لینک های زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید : 

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران کدامند؟

شرایط و روش مهاجرت به آلمان

تحصیل رایگان در آلمان

برای این که شما ویزای تحصیلی بگیرید باید پذیرش از یکی از دانشگاه های مقصد داشته باشید. برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های مختلف معمولا شما نیاز به یک سری مدارک تحصیلی دارید. باید همه آن ها را ترجمه کنید و هنگام ثبت نام در سایت مورد نظر آپلود نمایید. توجه کنید که خیلی باید مراقب صحت اطلاعات وارد شده باشید چرا که هر گونه اشتباهی در مدارک شما ممکن است به ضررتان تمام شود.

بعد از اینکه مدارکتان را ارسال کردید باید پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج را انجام دهید. به این معنا که هر دانشگاه برای بررسی مدارک شما یک مقدار هزینه مشخص را از شما دریافت می کند. این هزینه بسته به رنک دانشگاه و همچنین کشور مورد نظز متفاوت است. در بیشتر موارد هزینه تقریبی چیزی حدود 100 دلار است. شما حتما باید این هزینه را پرداخت کنید.

روش پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج :

 برای پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج می توانید یا خودتان این کار را انجام دهید و یا اینکه به یکی از شرکت های خدمات ارزی مانند تراپی بسپارید.

معمولا بسیاری از این وب سایت ها روش های مختلفی برای پرداخت هزینه در نظر گرفته اند تا دانشجویان اینترنشنال برای پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج دچار مشکل نشوند. روش هایی مانند پی پال، ویزا کارت و یا مستر کارت و ... . پس اگر شما دارای هر کدام از این کیف پول ها باشید می توانید خودتان به تنهایی پرداخت را انجام دهید. اگر در این مورد سوالی دارید می توانید از لینک های زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید :

کدام روش پرداخت ارزی بهتر است؟

انواع روش پرداخت در خارج از کشور

برخی از افراد بنا به هر دلیلی ترجیح می دهند که یک شرکت واسطه این کار را برایشان انجام دهد. در این صورت شما می توانید پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج به متخصصان تراپی بسپارید. شما از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال می کنید. بعد از اینکه معادل ریال مبلغ مرود نظر را به تراپی پرداخت کردید، در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری پرداخت شما انجام می شود.

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج

همراهان عزیز به نکات زیر توجه داشته باشید :

اگر شما توسط دانشگاه رد شوید، هزینه قابل بازگشت نیست. پس به ازای هر باری که اپلای می کنید، یک بار باید هزینه پرداخت کنید.

معمولا برای پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج یک زمان توسط هر دانشگاه تعیین می شود پس سعی کنید قبل از به پایان رسیدن این زمان پرداخت خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

 

شرکت تراپی به طور کلی می تواند تمامی پرداخت های سایت های خارجی را علاوه بر پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارج انجام دهد. با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 08 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر