در بین کشور های برتر از نظر اوضاع اقتصادی در جهان جالب است بدانید که آلمان بعد از امریکا، چین و ژاپن رتبه چهرام را به خود اختصاص داده است که همین مسئله انگیزه بسیاری از افراد برای مهاجرت با استفاده از ویزای کار به این کشور است. آلمان به یکی از بهترین کشور ها در زمینه تولیدکنندگان ماشین آلات، وسایل نقلیه و مواد شیمیایی در جهان شناخته می شود. این موفقیت آلمان فرصت های زیادی را برای کار در اختیار افراد ماهر قرار می دهد. در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران آشنا شوید. اگر در رابطه با سایر نکات مهاجرتی در رابطه با کشور آلمان سوالی دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید :

راه های مهاجرت به آلمان

تحصیل رایگان در آلمان

اولین نکته ای که وجود دارد این است که شما به طریق مختلفی می توانید به یکی از کشور های خارجی مهاجرت کنید. به عنوان مثال ازدواج، تحصیلی، کار و .... مهاجرت از طریق ویزای کار به این معنا است که شما اجازه کار در این کشور را توسط یکی از کمپانی های کشور آلمان گرفته اید. فرصت های شغلی زیادی در این کشور وجود دارد که شما می توانید به شرط ماهر بودن در یکی از آن ها، یکی را نصیب خود کنید.

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران :

مهندسی : اولین شغلی که به راحتی مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند، مهندسی است. با توجه به این که آلمان یکی از کشور هایی است که در زمینه صنعت حرف اول را می زند، تنها نیاز است که مهارت خود را در یکی از شاخه های مهندسی به این کشور معرفی کنید. به عنوان مثال مهندسین IT و کامپیوتر با توجه به گستردگی نرم افزارها، اینترنت و ... به راحتی می توانند از هوش خود برای تضمین شرایط کاری خود در آلمان استفاده کنند. این مهندسین به طور میانگین سالانه 66 هزار یورو دریافت می کنند.

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران

تدریس زبان انگلیسی : زبان انگلیسی، زبان دوم مردم این کشور محسوب می شود. با توجه به این که آلمان پذیرای تعداد زیادی مهاجر است پس باید این توانایی را در خورد ایجاد کند که افراد با استفاده از دانش زبان انگلیسی در این کشور اقامت داشته باشند. اگر خیلی ماهرانه و نیتیو می توانید تدریس زبان انگلیسی داشته باشید پس همین الان شانس خود را امتحان کنید.

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران

خدمات درمانی و دکتری : اگر سال های زیادی در ایران برای رشته پزشکی زحمت کشیده اید می توانید با استفاده از فرصت های شغلی مانند کار در یک کلینیک، مراکز مراقبت های بهداشتی و ... کار خود را در آلمان شروع کنید. البته در این شرایط کمی سختی وجود دارد. علاوه بر معتبر بودن مدارک شما، داشتن مدرک زبان آلمانی نیز ضروری است!

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران

خدمات رسانی : به طور کلی چیزی که برای کشور های اروپایی هنگام دادن ویزای کار اهمیت دارد این است که فرد مورد نظر تا چه حد می تواند به این کشور خدمت مفید برساند. از طرف دیگر بسیاری از جوان های اروپایی مانند جوانان ایرانی تن به کار نمی دهند و همین مسئله باعث می شود تا آلمان با مشکل رو به رو شود. شما می توانید به عنوان رستوران دار ، تولیدی پوشاک و ... در این کشور مشغول به کار شوید.

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران

همراهان عزیز در این مقاله با معرفی بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران همراه شما بودیم. همواره به یاد داشته باشید که شما هر زمانی که بتوانید در یک زمینه بهترین را ارائه دهید می توانید بهترین ها را داشته باشید. برای مهاجرت با استفاده از ویزای کار خدمت رسانی مفید را هیچ‌وقت فراموش نکنید!

تاریخ انتشار 24 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر