امروزه ارسال حواله ارزی به سایر کشورها امری فراگیر میباشد. در واقع با افزایش مهاجرت ها و گسترش کسب و کارها، انتقال پول به سایر کشور ها بیشتر از پیش انجام میشود. برای مثال خانواده هایی که فرزند دانشجویی در کشوری دیگر دارند و مخارج آن ها را می پردازند و یا افرادی که خواهان انتقال پول برای شریک های کسب و کار خود هستند، نیازمند ارسال حواله های ارزی میباشند. در این مقاله با تراپی همراه باشید تا شما را با روش های مختلف ارسال حواله کرون نروژ آشنا کنیم.

ارسال حواله کرون نروژ

معرفی چند روش ارسال حواله کرون نروژ

در اینجا چندتا از روش های ارسال حواله کرون نروژ را به همراه مزایا و معایب هر کدام بیان میکنیم تا بتوانید بهترین و به صرفه ترین انتخاب را برای ارسال حواله ارزی خود داشته باشید.  

ارسال حواله کرون نروژ از طریق پی پال

این روش بهترین نوع ارسال حواله میباشد. شما میتوانید با ساخت یک حساب پی پال به راحتی اقدام به انتقال اعتبار به یک حساب پی پال دیگر در هر جای دنیا بکنید. برای ساخت این حساب شما تنها به یک آدرس ایمیل نیاز دارید (برای ساخت حساب پی پال میتوانید از خدمات تراپی بهره بگیرید). پس از ساخت حساب پی پال با واریز وجه به این حساب میتوانید اعتبار پی پال خود را به هر حساب پی پالی در هر جای دنیا انتقال دهید. افتتاح این حساب کاملا رایگان بوده و هزینه کارمزد برای ارسال حواله از این طریق بسیار به صرفه تر از سایر روش هاست. برای واریز و انتقال وجه به حساب پی پال میتوانید از خدمات تراپی بهره بگیرید.

 

ارسال حواله کرون نروژ از طریق حساب بانکی

اگر شما یک حساب بانکی ارزی داشته باشید به راحتی میتوانید پول را به حساب شخص در نروژ انتقال دهید. به این روش، حواله T/T نیز گفته میشود. شایان ذکر است که انتقال وجه از این طریق چند روزی به طول می انجامد و کارمزد ارسال حواله نیز بالا میباشد. همچنین اگر حساب شما با کرون نروژ شارژ نشده باشد یک کارمزد نیز برای تبدیل ارز، دریافت میشود. پیشنهاد ما به شما این است که در صورت امکان، روش های کم هزینه تر( مانند پی پال) که نرخ کارمزد کمتری دارند را در اولویت قرار دهید. هرچند که داشتن یک حساب ارزی بین المللی میتواند بسیار مفید باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد افتتاح حساب ارزی با تیم تراپی در ارتباط باشید.

 

ارسال حواله ارزی از طریق وسترن یونیون

شرکت وسترن یونیون، یک شرکت مالی آمریکایی میباشد که یکی از خدمات آن ارسال حواله ارزی است. برای ارسال حواله کرون نروژ میتوان از این روش استفاده کرد. برای استفاده ازخدمات آن شما باید به یکی از شعب آن مراجعه و با مشخص کردن نام شخص و کشور مقصد، کدی دریافت کنید. شخص مقابل میتواند به یکی از شعب آن در نروژ مراجعه کرده و با همان کد، پول را دریافت کند. از مزایای استفاده از وسترن یونیون میتوان به

  • سریع بودن انتقال وجه
  • زیاد بودن تعداد شعب آن

اشاره کرد که کار انتقال پول را ساده و سریع میکند. اما توجه داشته باشید که کارمزد ارسال حواله با استفاده از وسترن یونین نسبت به سایر موسسات بسیار بالا میباشد. . برای استفاده از خدمات وسترن یونین، تیم تراپی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به "انتقال وجه با وسترن یونیون" مراجعه کنید.

ارسال حواله کرون نروژ

به طور قطع این سه روش، تمام روش های ارسال حواله کرون نروژ نیستند. همانطور که در بالا نیز ذکر شد ارسال حواله ارزی از طریق پی پال نه تنها به صرفه ترین که راحت ترین روش برای این کار میباشد. برای استفاده از تمامی خدمات پی پال از افتتاح حساب گرفته تا نقل و انتقال پول میتوانید با تیم پشتیبانی تراپی در ارتباط باشید. در صورتی که از هر یک از این روش ها، یا روش های دیگری برای ارسال حواله کرون نروژ استفاده کرده اید، تجربه خود را برای ما بنویسید.  تجربه شما هم برای ما و هم برای سایر کاربران بسیار مفید خواهد بود.

در صورتی که هنوز هم پاسخ سوال خود را دریافت نکرده اید، میتوانید با تیم پشتیبانی تراپی در ارتباط باشید. تیم ما ارسال حواله نروژ کرون و حواله سایر کشور ها را به راحت ترین و سریع ترین زمان برای شما انجام خواهند داد.

تاریخ انتشار 15 فروردین 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر