از میان انواع سیستم های نقل و انتقالات ارزی از جمله پی پال، وب مانی و ... ، پرفکت مانی یک درگاه پرداخت ارزی پرطرفدار به خصوص در میان ایرانیان است؛ این سیستم مالی، روزانه تراکنش های زیادی دارد و سوال بسیاری از کاربران این است که سقف برداشت پرفکت مانی چقدر است و به طور کلی مایلند در مورد سقف تراکنش پرفکت مانی بدانند؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است هنگام واریز یا برداشت با مشکل مواجه شوند. پس با تراپی همراه شوید تا هر آنچه لازم است در مورد سقف پرفکت مانی بدانید.

سقف پرفکت مانی و دلیل محدودیت در تراکنش ها

پرفکت مانی نیز مانند سایر درگاه های پرداخت ارزی، به منظور حفظ امنیت سیستم، یک سقف برداشت و یک سقف واریز برای انواع تراکنش ها مشخص کرده است که کاربران تنها مجازند به همان مقدار مشخص شده پولی را به حساب دیگران واریز نمایند یا پولی را از حساب خود برداشت کنند.

بنابراین چنانچه شما بخواهید بیش از حد مجاز از حساب خود برداشت کنید و یا مبلغی بیش از حد معین شده را به حساب شخص دیگری وارزی نمایید، با محدودیت مواجه خواهید شد و آن تراکنش ناموفق خواهد بود.

ایده خوبی است اگر قبل از هر تصمیم برای استفاده از پرفکت مانی، تحقیقات اولیه را در مورد سقف پرفکت مانی انجام دهید، تا با آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز برای استفاده بهینه از امکانات این سیستم پرداخت ارزی، از سقف برداشت پرفکت مانی و به طور کلی سقف تراکنش پرفکت مانی اطلاعات کافی در دست داشته باشید.

سقف برداشت پرفکت مانی چقدر است؟

قبل از اینکه بگوییم سقف تراکنش پرفکت مانی هنگام برداشت از حساب تان چقدر است، لازم است به این نکته ی مهم اشاره کنیم که فرقی نمی کند شما حساب پرفکت مانی خود را وریفای کرده باشید یا نه؛ در هرصورت اگر از اکانت تایید شده ی پرفکت مانی یا اکانت وریفای نشده ی پرفکت مانی استفاده می کنید سقف پرفکت مانی هیچ تفاوتی ندارد؛ اما کارمزد پرفکت مانی برای حساب های وریفای شده کمتر است و توصیه می شود در صورتی که مایل به پرداخت درصد زیادی به عنوان کارمزد برای انجام تراکنش های مالی در سیستم پرداخت پرفکت مانی نیستید، حتما اقدام به وریفای حساب پرفکت مانی کنید.

برداشت از پرفکت مانی حداقل برابر است با 2 دلار و سقف برداشت پرفکت مانی که همان حداکثر میزان پولی است که می توانید از حساب PerfectMoney خود برداشت نمایید، برابر است با 100 هزار دلار.

بنابراین با دانستن سقف برداشت پرفکت مانی ، زمان برداشت از حساب خود با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد و تمامی تراکنش های شما موفقیت آمیز خواهد بود و هیچ تراکنشی به دلیل عدم رعایت حداقل میزان برداشت و سقف برداشت پرفکت مانی ناموفق نخواهد بود.

سقف برداشت پرفکت مانی

سقف پرفکت مانی برای واریز به حساب PerfectMoney

همانطور که برای برداشت از پرفکت مانی لازم است به سقف تراکنش پرفکت مانی توجه کنید و بیشتر از حد مجاز نمی توانید از حساب تان برداشت کنید، سقف انتقال پرفکت مانی برای واریز نیز میزان مشخصی دارد و لازم است که حتما رعایت شود.

به همین دلیل در این بخش از مقاله به این مسئله پرداخته ایم که حداقل مبلغ واریزی به حساب پرفکت مانی و سقف واریز پرفکت مانی چقدر است.

حداقل مبلغی که با آن می توانید کیف پول پرفکت مانی خود را شارژ نمایید برابر است با 50 دلار و سقف واریز پرفکت مانی یا حداکثر مبلغی که با آن می توانید حساب پرفکت مانی تان را شارژ کنید برابر است با 100 هزار دلار. پس هنگام انجام تراکنش در سیستم پرفکت مانی، حتما به سقف واریز و برداشت پرفکت مانی توجه داشته باشید.

برای شارژ حساب پرفکت مانی به واسطه تیم تراپی می توانید از طریق دکمه ای که در ادامه مشاهده می کنید، درخواست خود را ثبت نموده و برای ما ارسال نمایید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن حساب تان رابه میزان مورد نظر شارژ خواهیم کرد.

برای درخواست واریز به حساب Perfectmoney ، کلیک کنید!

حال که از سقف پرفکت مانی مطلع شدید و می دانید سقف انتقال پرفکت مانی چقدر است، خوب است با انواع گزینه های واریز و برداشت در سیستم پرفکت مانی نیز آشنا شوید. پس همچنان با ما همراه باشید.

انواع روش های شارژ پرفکت مانی (واریز به حساب پرفکت مانی)

کاربران سیستم پرفکت مانی می توانند موجودی حساب PerfectMoney خود از طریق واریز پول، با روش های مختلف افزایش دهند یا به عبارتی حساب خود را شارژ کنند. این روش ها عبارتند از :

  • انتقال داخلی
  • انتقال بانکی
  • انتقال از طریق شرکای تایید شده مبادله ارز
  • انتقال ارز دیجیتال بیت کوین
  • انتقال اعتبار

توجه داشته باشید که در هر کدام از این روش ها برای انتقال پرفکت مانی ، سقف پرفکت مانی را حتما در نظر داشته باشید.

انواع روش های برداشت پرفکت مانی (انتقال پرفکت مانی)

برداشت از پرفکت مانی را می توان به روش های زیر انجام داد.

  • انتقال داخلی
  • انتقال بانکی
  • انتقال از طریق شرکای تایید شده مبادله ارز
  • انتقال بیت کوین
  • انتقال اعتبار

مجددا تاکید می شود که برای برداشت از حساب پرفکت مانی، سقف برداشت پرفکت مانی را حتما در نظر داشته باشید.

سقف تراکنش پرفکت مانی چقدر است؟

ضرورت توجه به سقف تراکنش پرفکت مانی

هر کدام از پردازشگرهای مالی که شما از طریق آن ها مبادلات ارزی خود را به صورتآنلاین انجام می دهید، به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین حفظ امنیت سیستم خود، آیین نامه هایی تدوین کرده اند و سیاست هایی را در نظر رفته اند که کاربران حین انجام نقل و انتقالات مالی با مشکل های امنیتی مواجه نشوند. یکی از مهم ترین سیاست های کاری پرفکت مانی همین سقف پرفکت مانی است که در مورد آن مطالبی را خدمت شما عزیزان عرض کردیم؛ و چنانچه کاربر به سقف واریز و برداشت پرفکت مانی توجه نکند، پرفکت مانی به منظور حفظ موارد امنیتی ممکن است حساب آن فرد را بلوکه کند. پس حتما سقف انتقال پرفکت مانی را مد نظر بگیرید.

در صورت بلوکه شدن حساب پرفکت مانی چکار کنیم؟

اگر به هر دلیل اکانت PerfectMoney شما بلوکه شد، اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که با سیستم پشتیبانی پرفکت مانی تماس بگیرید و مدرک کافی مبنی بر اینکه شما صاحب حساب هستید ولی به دلایلی حساب پرفکت مانی شما مسدود/حذف شده است، به آن ها ارائه دهید. این مدارک عبارتند از :

  • شماره حساب پرفکت مانی شما
  • شناسه(های) فاکتور
  • صورت حساب پرفکت مانی

پس از آن در صورت تایید مدارک، الزامات کافی برای اثبات اعتبار شما برآورده شود، حساب پرفکت مانی شما از حالت بلوکه خارج می شود.

اما به منظور رهایی از مشکلاتی از این قبیل، توصیه ما این است که مطابق قوانین سیستم پرداخت ارزی پرفکت مانی عمل نمایید، که یکی از مهم ترین آن ها نقل و انتقال پول با توجه به سقف تراکنش پرفکت مانی می باشد.

کلام پایانی در مورد سقف پرفکت مانی

هرگاه قصد واریز و برداشت پول از طریق حساب های بین المللی را دارید، حتما لازم است از سقف واریز و برداشت در آن سیستم پرداخت ارزی آگاه باشید. در این مقاله ما هر آنچه لازم بود در مورد سقف پرفکت مانی بدانید را عنوان نمودیم و گفتیم سقف برداشت پرفکت مانی چقدر است؛ همینطور سقف تراکنش پرفکت مانی برای شارژ حساب PerfectMoey را گفتیم و اکنون شما به طور کامل با سقف واریز و برداشت پرفکت مانی آشنا هستید. امید است با مطالعه ی مطالبی که گفته شد، تمامی پاسخ های خود را در مورد سقف انتقال پرفکت مانی دریافت کرده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی یا دریافت مشاوره با ما در تیم تراپی تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 03 تیر 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر