امروزه زندگی انسان بدون استفاده از تکنولوژی و فناوری اطلاعات تقریبا امکان پذیر نمی‌باشد و در همه‌ی جنبه‌های زندگی ما ردپایی از تکنولوژی و علوم فناوری اطلاعات دیده می‌شود و تاثیر آن را در جای جای زندگی خود شاهد هستیم از جمله در حوزه‌ی کسب و کار. به طور مثال ارائه‌ی انواع اپلیکیشن‌های کسب درآمد، کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و اینستاگرام و...اما یکی از سوالات متداولی که پرسیده می‌­شود این است که آیا می­‌توان بدون توجه به مدرک دانشگاهی و در منزل پول زیادی کسب کرد؟ پاسخ مثبت به این پرسش می‌­تواند مشکلات مالی بسیاری از افراد را در جامعه حل کند و به آن‌ها امید و آرامش هدیه کند. در ادامه­‌ی این مقاله با تراپی همراه باشید تا از فرصت­‌های شغلی موجود و راههای کسب درآمد آنلاین در خانه مطلع گردید.

آشنایی با راههای کسب درآمد آنلاین

در این بخش از مقاله شما عزیزان را با راههای کسب درآمد آنلاین آشنا خواهیم کرد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد، بتوانید به کسب درآمد بپردازید.

راههای کسب درآمد آنلاین

وبلاگ

یکی از راههای کسب درآمد آنلاین از طریق وبلاگ ها است. بسیاری از مردم وبلاگ را به عنوان راهی جهت بیان دیدگاه­‌های خود می­‌دانند، با این حال در موارد بسیاری افراد نه تنها درآمد زندگی بلکه شرکت­‌های عظیمی همچون  Huffington Post را با استفاده از وبلاگ­‌های خود تاسیس می­‌کنند. جهت کسب درآمد آنلاین از طریق وبلاگ باید چشم انداز و اهداف دراز مدتی داشته باشید. در صورتی‌که مهارت نوشتن شما بهبود یابد و حجم ترافیک سایت افزایش چشم گیری داشته باشد، می‌­توانید از طریق فرصت­‌هایی نظیر تبلیغات، فروش دوره‌­ها و محصولات خود و فروش محصولات وابسته به درآمد دست یابید. 

برای موفقیت در این راه باید:

  • یک موضوع مانند سلامتی، امور مالی، روابط، سرگرمی یا رشد شخصی را در نظر بگیرید.
  • بهترین منبع را برای موضوعات انتخابی ایجاد نمایید.
  • از seo جهت ارتقا سایت خود در موتورهای جست و جو استفاده کنید.

ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک

سایت­‌های تجارت الکترونیک یکی از بهترین راههای کسب درآمد آنلاین می‌­باشند، برای این کار می­‌توانید حتی وب سایت خود را با استفاده از پلت فرم­‌هایی نظیر WordPress و WooCommerce ایجاد نمایید.

روش­‌های مختلف برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک موفق:

  •  تهیه و فروش محصول فیزیکی به یک گروه اختصاصی از خریداران.
  • خرید محصولات ارزان‌­تر تولید شده در خارج از کشور، بسته‌بندی آن‌ها و فروش آن‌ها در وب سایت

ایجاد یک دوره­‌ی آموزش به صورت دیجیتالی

در صورتیکه اطلاعات، مهارت و دانش تخصصی در زمینه­‌ی خاصی داشته باشید، می‌­توانید دوره­‌های آموزشی در قالب­‌های مختلفی از فایل­‌ها ایجاد کرده و در وب سایت خود قرار دهید. در صورتی‌که به دنبال ایجاد دوره­‌های آنلاین هستید، اما در یافتن موضوع مورد بحث به مشکل بر خوردید، می‌­توانید از مخاطبان خود ایده بگیرید.

بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل می‌­تواند به عنوان یکی از راه‌های کسب درآمد آنلاین به حساب بیاید. ایجاد یک خبرنامه­‌ی ایمیل راهی عالی جهت دستیابی به یک گروه از افراد و ایجاد یک شغل پایدار است. کسب و کارهای میلیون دلاری نظیر The Skimm نیز از طریق خبرنامه ایمیل ایجاد و معروف شده‌­اند. برای ایجاد یک خبرنامه‌­ی ایمیل می­‌توانید از ابزاری نظیر ConvertKit، Drip، MailChimp و Aweber استفاده کنید.

راههای کسب درآمد آنلاین

فریلنسر

سایت­‌های فریلنسر به دنبال افرادی می­‌گردند که مهارت­‌های خاصی دارند. برخی از محبوب‌­ترین سایت‌­های فریلنسر در دنیا  عبارتند از: Upwork، Freelancer، Fiverr و Guru. از آنجایی که رقابت در این سایت‌­ها زیاد است، می‌­توانید خود را به عنوان خاص‌­ترین و برترین فرد برای مشتریان معرفی نمایید.

خرید و فروش وب سایت

فرآیند خرید و فروش وب­ سایت‌­ها نظیر فرآیند خرید و فروش خانه است. روند این کار بسیار ساده است، برای این کار کافی است وب سایت­‌هایی با ارزش پایین را که قادر به بهبود آن هستید، پیدا کنید. برای این منظور از سایت‌­هایی نظیر EmpireFlippers، Flippa و We Sell Your Site   کمک بگیرید و در مورد وب سایت­‌های فروشی در زمینه­‌هایی نظیر حجم ترافیک، درآمد، لینک و دلایل واقعی فروش تحقیق کنید. پس از بررسی­‌های مورد نظر و خرید آن، کیفیت سایت را جهت افزایش درآمد و ترافیک افزایش دهید.

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی

احتمالا نام ارزهای دیجیتالی را تا به امروز شنیده‌­اید! سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی یکی از روش‌­های کسب درآمد آنلاین در منزل است. سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی همچون دیگر بازارهای اقتصادی، پر ریسک است، اما در صورتیکه قصد افزایش درآمد در بلند مدت را دارید، یکی از بهترین انتخا‌ب­های موجود است. اولین گام در بازار ارزهای دیجیتالی داشتن دانش و مهارت لازم در این زمینه است. برای کسب درآمد در این عرصه میتوانید در زمینه­‌های مختلفی همچون آموزش نحوه­‌ی برنامه ریزی و کار با بلاکچین، نویسنده­­‌ی حرفه‌­ای در بازار ارزهای دیجیتالی، راه اندازی یک کسب و کار مستقل در این عرصه و سرمایه‌گذاری بر سکه­‌های دیجیتالی قبل از افزایش ارزش آن‌ها در بازار، فعالیت کنید.

آموزش به کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین

آموزش زبان انگلیسی و دیگر مهارت­‌ها با زبانی ساده و گویا به کودکان در سراسر دنیا می­‌تواند یکی از ایده­‌های معقول در زمینه­‌ی کسب درآمد آنلاین در خانه باشد. برای این منظور می‌­توانید ساعتی حدود 25 دلار برای آموزش از طریق اسکایپ دریافت کنید. سایت­‌هایی نظیر    Learn4Good،    Remote.co،    VerbalPlane و  Chegg Tutors از برترین سایت­‌های کمکی در این زمینه می­‌باشند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. امید است آنچه گفته شد مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 20 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر