دوست عزیز آیا شما تا کنون تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی را داشته‌اید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت باشد پس قطعا متوجه شده‌اید که این برنامه‌های کاربردی می‌تواند چه نقش مهمی در یادگیری زبان‌های انگلیسی، آلمانی و...و همچنین یادگیری کدنویسی و برنامه نویسی و....داشته باشد. اما آیا می‌دانید که در زمینه‌ی کسب درآمد نیز اپلیکیشن‌های بسیاری ارائه شده است؟ با تراپی در این مقاله همراه شوید تا شما را با بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد در سال 2019 آشنا نمائیم.

بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد در سال 2019 کدامند؟

عزیزان، چنانچه به دبال راهی می‌گردید تا بتوانید درآمد بیشتری به دست آورید، اصلا نیازی نیست راه دوری بروید. کافیست تلفن همراه خود را بردارید و یکی از این برنامه‌های کاربردی را بر روی آن نصب نموده و به سادگی کسب درآمد کنید.

بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد

اپلیکیشن EBATES

اپلیکیشن Ebates یکی از بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد است که با استفاده از آن می‌توانید به هر ترتیب پولی را که با آن خرید می‌کنید را مجددا در مدت زمانی که با این اپلیکیشن خرید می‌کنید، باز گردانید. فروشگاه‌هایی که از آن‌ها خرید می‌کنید به این اپلیکیشن مبلغی را به عنوان پورسانت اختصاص می‌دهند و چنانچه شما یک مشتری را به این فروشگاه معرفی کنید این پورسانت بین هر دوی شما تقسیم می‌شود.

اپلیکیشن DOSH

اپلیکیشن Dosh یک اپلیکیشن درآمد زای قطعی است که طرفداران زیادی دارد. در حقیقت این برنامه کاربردی شامل درآمدهای غیرفعال شما می‌شود. همه آنچه نیاز دارید این است که حساب بانکی خود را به این اپلیکیشن متصل کنید و زمانی که خرید می‌کنید، غذا می‌خورد، مسافرت می‌کنید و...کسب درآمد کنید.

اپلیکیشن IBOTTA

برنامه کاربردی Ibotta یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا پولی به شما بازگردد که با آن خرید کرده‌اید. این یک اپلیکیشن فوق العاده است. آیا مایلید بدانید این اپلیکیشن چگونه کار می‌کند؟ در ادامه با ما همراه شوید.

1.      ابتدا اپلیکیشن Ibotta را دانلود نمائید و قبل از اینکه خرید نمائید، محصولاتی را که معمولا خرید می‌کنید را پیشنهاد دهید.

2.       محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمائید و فراموش نکنید که قبض آن را دریافت نمائید.

3.      محصولات پیشنهادی خود را با عکسی که از قبض پرداخت خود می‌گیرید آزاد نمائید. این اپلیکیشن آیتم‌هایی که خریده‌اید را با آنچه پیشنهاد داده بودید مقایسه نموده و به شما مبلغی را پرداخت می‌کند.

این مبلغ ضرف مدت 48 ساعت به حساب کاربری Ibotta شما واریز خواهد شد.

اپلیکیشن ACORNS

یکی از بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد ، برنامه کاربردی Acorns است و یک اپلیکیشن خاص است که امکان سرمایه گذاری‌های کوچک را برای شما فراهم می‌کند. این اپلیکیشن خریدهای شما را به دلار گرد می‌کند و باقی آن را برای شما سرمایه گذاری می‌کند. به طور مثال اگر حدود 1.75 دلار خرید کرده باشید، Acorns آن را به 2 دلار گرد می‌کند و باقی آن یعنی 0.25 دلار در پروفایل تلفن همراه شما ذخیره می‌شود.

اپلیکیشن SWAGBUCKS

اپلیکشن Swagbucks نوعی اپلیکیشن است که برای انجام بازدیدها و بررسی‌ها به شما مبلغی را پرداخت می‌کند. انجام فعالیت‌هایی از قبیل : تماشای ویدئو، جستجوی وب، ارجاع به دوستان و تست محصولات و...این اپلیکیشن در حقیقت شما را ثروتمند نمی‌کند، اما می‌تواند منبع درآمد خوبی برایتان باشد.

بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد

اپلیکیشن TRIM

آیا مایلید تا هزینه‌ی بیمه اتومبیل خود را پایین بیاورید و به طور کلی به دنبال راه‌ها و روش‌هایی هستید که بتوانید در هزینه‌هاتان صرفه‌جویی کنید؟ پس اجازه دهید اپلیکیشن Trim این کار را برای شما انجام دهد! Trim به عنوان دستیار مالی شخصی شما عمل می‌کند. برای این منظور باید حساب بانکی خود را به برنامه Trim متصل کنید.

دوستان گرامی و همیشه همراه تراپی دراین مقاله سعی کردیم تا برخی از بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد در سال 2019 را به شما معرفی نمائیم. حال که در مورد این برنامه‌های کاربردی اطلاعات به دست آوردید، می‌توانید از میان آن‌ها مناسب‌ترین اپلیکیشن را  برگزینید، آن را دانلود نموده بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب نمائید.

عزیزان چنانچه مایل هستید تا با دیگر اپلیکیشن‌های کسب درآمد آشنا شوید ما رادر قسمت دوم همین مقاله دنبال کنید. در مقاله ی آتی چند نمونه از دیگر برنامه های کاربردی کسب درآمد را برایتان معرفی خواهیم کرد.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. عزیزان در صورتی که در مورد مطالب عنوان شده به سوال یا مشکلی برخورده‌اید، حتما آن را با ما در میان بگذارید.

 

تاریخ انتشار 04 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر