همانطور که می‌دانید کیف پول ارز دیجیتال یا کریپتو والت، محل نگهداری ارزهای دیجیتال است. شما ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل و ... را می‌شناسید و با کیف پول‌های آن‌ها نیز آشنا هستید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی دیگر از کیف پول‌های ارز دیجیتال به نام کیف پول ارز دیجیتال Jet8 آشنا نمائیم. لطفا با تراپی همراه باشید.

با کیف پول ارز دیجیتال Jet8 آشنا شوید

JET8 اولین مارک تجاری شناخته شده‌ی پلتفرم فناوری تعامل اجتماعی یا(SaaS)  برای برنده‌ها، سازمان‌ها، جوامع و ... است. اپلیکیشن DENapps JET8 به نوبه خود کاربران رسانه‌های اجتماعی را به سازندگان و مصرف کنندگان قدرتمند تبدیل می‌کند. پلتفرم تعامل اجتماعی Jet8 به تازگی اعلام کرده است که یک کیف پول ارز دیجیتال جدید ارائه راه‌اندازی کرده است. این کیف پول جدید ارائه شده برای همه‌ی کاربرانی که توکن‌های Jet8 را دارند، کاربران اپلیکیشنهای Jet8 و همچنین خرده فروشان آنلاین و آفلاین کاربرد دارد.

کیف پول ارز دیجیتال Jet8

ویژگی‌های کیف  پول ارز دیجیتال Jet8

این کیف پول با ویژگی‌ها طراحی شده است که بتواند امنیت خاطر کاربران را فراهم کند و بدون هیچ مشکلی امنیتی یک تجربه‌ی کاربری رضایت بخش برای دارندگان آن، ایجاد کند. به این ترتیب کیف پول ارز دیجیتال Jet8 یک گزینه‌ی مناسب برای دارندگان توکن‌های Jet8 می‌باشد که با استفاده از آن هم می‌توانند پاداش کسب کنند و هم محصولات و  مایحتاج خود را خریداری کنند.

همانند صرافی کوینبیس، کاربران با استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال دیگر نگران نگهداری کلید خصوصی برای ذخیره‌ی سرمایه‌ی خود نخواهند بود. در ادامه به موارد کاربرد کیف پول ارز دیجیتال Jet8 خواهیم پرداخت.

برای خرید انواع ارز دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

کاربردهای کیف پول ارز دیجیتال Jet8

  • ارسال و دریافت توکن‌های Jet8 بین کیف پول‌های مختلف و کاربران مختلف
  • خرید محصولات مختلف از بیش از 30000نقطه از فروشگاه‌های سراسر دنیا
  • خرید مجموعه آثار هنری
  • خرید با استفاده از سیستم‌های پرداخت مختلف
  • قابل استفاده به عنوان یک درگاه برای به به دست آوردن ارز های اجتماعی

در واقع این کیف پول ارز دیجیتال کاربران بسیاری را در سراسر جهان به یکدیگر متصل می‌کند و برای آن‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا از طریق محتواهای شبکه‌های اجتماعی بتوانند کسب درآمد کنند و اجازه‌ی دسترسی به شبکه‌ی جاری گسترده‌ی  Jet8 داشته باشند.

دارندگان توکن J8T اکنون می‌توانند توکن‌های J8T خود را در یک کیف پول توسعه یافته سفارشی بومی و خصوصی سازی شده‌ی متصل به اکوسیستم JET8، ارسال، دریافت، نگهداری یا مصرف کنند.

کیف پول ارز دیجیتال Jet8

کیف پول JET8 با روش همگام سازی در زمان واقعی از طریق سوکت‌های تعبیه شده در برنامه، ساخته شده است. این بدان معنی است که نیازی به بهروز رسانی آن نیست. لیست معاملات به سادگی به طور خودکار به روز رسانی می‌شوند و همه تحت کنترل هوشمند قرار دارند. فعال سازی کیف پول JET8 بسیار آسان و دو مرحله‌ای است.

در واقع JET8 اولین کیف پول ارز دیجیتال است که برای خرید محصولات واقعی در فروشگاه‌ها در هر جای دنیا طراحی شده است.

پروتکل جدید متحد JET8 ENTERPRISE این امکان را فراهم کرده است تا برندهای مختلف، خرده فروشان و  اعضای شبکه‌های ارتباطی مخابرات در سراسر جهان تا این کیف پول را به کاربران ارائه کنند و بتوانند رنج وسیعی از محصولات را از فروشگاه‌های سراسر جهان خریداری کنند.

تحول عظیم ایجاد شده در این کیف پول، به کاربران اجازه می‌دهد که یو پی اس های DATA / LOAD را خریداری کنند و  آن را مجدد در هر کشوری از جهان خریداری شارژ کنند.

کدام فروشگاه‌ها کیف پول ارز دیجیتال Jet8 را می‌پذیرند؟

در ادامه به بیان محل‌هایی خواهیم پرداخت که استفاده از کیف پول ارز دیجیتال Jet8 را مجاز دانسته‌اند.

  • Eleven-7 (فیلیپین)
  • Circle-K(اندونزی)
  • Shop & Go  (ویتنام)
  • )Alfamartاندونزی)
  • )Lazada فیلیپین)
  • Watsons (فیلیپین)

ویکتور زابروکسی، مؤسس JET8، می‌گوید : ماموریت ما این است که هزاران جامعه با سیستم مالی یکپارچه برای کاربران، برند ها، خرده فروشان و نفوذگران را به یکدیگرمتصل کنیم. ما افتخار می کنیم که به مردم کمک می‌کنیم تا از طریق یک صندوق رمزنگاری ERC20 / J8T مطمئن و کامل.  ارزهای اجتماعی خود را به پول دیجیتال تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید : کیف پول ارز دیجیتال  JET8 که توسط 30000 فروشگاه آنلاین پذیرفته شد

دوستان همیشگی تراپی، از توجه و همراهیتان بسیار سپاسگزاریم.لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 30 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر