خوشبختانه حضور پلت فرم های متنوع باعث شده تا انتقال پول در سراسر جهان به راحتی صورت پذیرد.. شما باید بتوانید ثابت کنید که وجوه شما برای اهداف تجاری نیست و میزان ارسال شما می تواند محدود باشد اما درباره انتقال پول های کلان به ایران موضوع فرق می کند. موسسات سپرده گذاری آمریکا مجاز به انتقال وجوه، از طریق بانک های واسطه ای کشور های سوم، به حواله های خانوادگی غیر تجاری و یا از طریق حواله های مسافرتی ایران هستند.

همانطور که گفتیم انتقال پول های کلان به ایران مانند وجوهی نیست که گاها برای خانواده خود ارسال می کنیم، و یا درآمدهای ناچیزی که از طریق کارها و بیزینس های عادی، بدست می آوریم. ما درباره وجوه بیشتر و پول های کلان صحبت می کنیم. پول هایی که گاها تاجران بزرگ در معاملات گسترده و عظیم خود استفاده می کنند. درآمدهای هزار دلاری و میلیون دلاری و حتی بالاتری که کسب و کارهای بزرگ صادراتی را درگیر خود می کند. تراپی در این مقاله انتقال پول های کلان برای معاملات تجاری بزرگ برای شما شرح خواهد داد؛ نه ارسال پول به خانواده و انتقال هزینه برای امور شخصی. برای دانستن روش های انتقال پول های کلان به ایران با ما همراه باشید.

برای درخواست انتقال پول به ایران ، کلیک کنید!

 

انتقال پول های کلان به ایران

نحوه انتقال پول های کلان به ایران

انتقال مبالغ هنگفت از طریق بانک‌ها با کارمزد پایین و با سرعت به هیچ وجه ساده نیست و یا شاید بگوییم امکان پذیر نیست. اگر چه از دید عموم شاید تراکنش‌های بین بانکی سریع‌تر هستند اما لازم به تاکید است که وقتی مبالغ از یک حد خاصی بالاتر می‌روند، انتقال آن‌ها بین 3 تا 7 روز کاری زمان خواهد برد. برای انتقال 1 میلیارد دلار پول توسط بانک صدها و حتی هزاران دلار کارمزد پرداخت می‌شود و همواره خطر تاخیر در ارسال، بلوکه یا مسدود شدن پول و … وجود دارد.

بسیاری از کشورها نقل و انتقال پول های کلان را به خاطر جلوگیری از پولشویی ممنوع کرده و بدون نظارت انجام نمیدهند. و در آخر امکان بلوکه شدن پول ها زیاد است.

پولشویی چیست؟
پولشویی هر فعالیتی است که در آن فرد به طور غیرقانونی پول به دست می آورد و سعی در مخفی کردن منبع، مقصد یا هویت آن صندوق ها دارد. در ایالات متحده، پولشویی طبق قوانین فدرال و ایالتی غیرقانونی است. قوانین خاص در مورد پولشویی است و پیگردهای قانونی آن ممکن است متفاوت باشد. با این حال، اگر به جرائم پولشویی محکوم شوید، با زندان و جریمه های قابل توجهی روبرو خواهید بود.

اکنون سوالی که ایجاد می شود این است که: پس چه راهی برای انتقال پول های کلان به ایران (مطمئنا درباره پول های تمیز صحبت می کنیم) وجود دارد که تاجران و دارندگان کسب و کارهای بزرگ بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

انتقال پول های کلان به ایران از طریق ارزهای دیجیتال

یکی از گزینه های ارسال پول به ایران از طریق ارزهای دیجیتال است. از آنجا که تبادل ارزهای دیجیتالی در ایران جایز است، ارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و... برای این کار مناسب اند. شما می توانید درآمد یا پول میلیون دلاری یا بالاتر خود را به یکی از این ارزها تبدیل کنید. شایان ذکر است که با وجود این راه حل، همانطور که میدانید برای تبدیل پول خود به ارزهای دیجیتال نیازمند پرداخت کارمزد هستید. و این می تواند از معایب این روش باشد. و از آنجا که ارزهای دیجیتالی ثابت نیستند و دارای نوسان اند، بهتر است کار خود را به استیبل کوین هایی (stablecoin) مثل تتر usdt بسپارید.

انتقال پول های کلان به ایران

انتقال پول های کلان به ایران از طریق حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون از تقریبا 90 درصد ارزها پشتیبانی می کند. اما باید بدانید که وسترن یونیون از ارز مقصد شما پشتیبانی می کند یا خیر. از طریق تراپی شما براحتی می توانید با وسترن یونیون وجه خود را انتقال دهید.

انتقال پول های کلان به ایران از طریق درگاه های پرداخت الکترونیکی بین المللی

درگاه های الکترونیکی بسیاری هستند که از طریق آنها می توانید وجوه خود را در هر مبلغی به ایران راه دهید. درگاه های پی پال، پی یر، اسکریل و ... این خدمات را ارائه می دهند. با افتتاح یک حساب وریفای شده مثل حساب پی پال این خدمات امکان پذیر است.

مجددا یادآور می شویم که هرکدام از این روش ها با کارمزد معینی همراه است. پس بهتر از قبل از انتخاب، بررسی های لازم را انجام دهید.

با تراپی از طریق هریک از این روش ها می توانید انتقال پول های بزرگ به ایران را انجام دهید.

تاریخ انتشار 26 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر