در مقالات قبلی شما را با وب سایت UserTesting آشنا کردیم، وب سایتی که از طریق آن می‌توانید درآمد کسب کنید. ما در تیم تراپی مقاله ای که پیش رو دارید را ارائه کرده‌ایم ، برای آن دسته از دوستانی که مایلند در این وب سایت ثبت نام نموده و از آن کسب درآمد کنند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه شوید تا با نحوه ثبت نام در UserTesting آشنا شوید.

بیشتر بخوانید : 

کسب درآمد از Reedsy

بهترین راه های کسب درآمد دلاری در سال 2020

آموزش نحوه‌ی ثبت نام در UserTesting

در این بخش از مقاله نحوه‌ی ثبت نام در UserTesting را خواهید آموخت. این مراحل را با ما دنبال کنید.

مرحله‌ی اول : به وب سایت UserTesting.com وارد شوید.

ثبت نام در UserTesting

مرحله‌ی دوم : برای این منظور گزینه‌ی sign up me را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، لینکی در ایمیل خود دریافت می‌کنید از سوی وب سایت UserTesting . با ورود به صندوق ورودی ایمیل خود ، پس از بازکردن ایمیل، گزینه‌ی complete your application را کلیک نمائید.

مرحله‌ی سوم : پس از آن که ثبت نام خود را با موفقیت انجام دادید، مجددا از سوی وب سایت UserTesting حدود 45 ثانیه ویدئو برای شما ارسال می‌شود که به شما آموزش داده است که چگونه تست را انجام دهید و بازخورد آن را دریافت کنید.

اندکی در مورد چگونگی انجام تست :

پس از شروع آزمایش ، نرم افزار UserTesting راه اندازی می‌شود و شروع به ضبط می‌کند. صفحه و صدای شما ضبط می‌شود.

آنچه را که باید انجام دهید به شما نشان داده می‌شود و شما باید در مورد آن صحبت کنید و بازخورد خود را ارائه دهید و در پایان ، از شما خواسته می‌شود که برخی از نظرات و بازخورد ها را با فرمت کتبی نیز وارد کنید که همه‌ی این‌ها ضبط خواهد شد. پس از پایان کار، تست شما برای بررسی به وب سایت UserTesting ارسال می‌شود.

بعد از گذشت یک الی دو روز در صورت قبولی، پاسخی از سایت UserTesting دریافت خواهید کرد که مبنی بر قبولی شما به عنوان آزمایشگر برای استفاده از سایت  UserTesting.

مرحله چهارم : پس از اینکه در آزمون پذیرفته شدید ، از شما خواسته می‌شود تا حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

توجه کنید که شما باید جزئیات حساب PayPal خود را ارائه دهید و ایمیل و رمز عبور را نیز تنظیم کنید و برای آن‌ها ارسال نمائید. پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده پروفایل شما ظاهر می‌شود.

مرحله پنجم : در این مرحله باید منتظر بمانید تا تست‌ها برای شما ارسال شود.

برای آزمایشاتی که باید بر روی Android یا هر دستگاه تلفن همراه دیگری انجام شود ، باید برنامه Usertesting را دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید.

تست‌هایی که برای شما ارسال می‌شود بر اساس اطلاعات پروفایل شما و علاقه مندی‌ها و نوع کارهایی که انجام می‌دهید.

شما در قبال تست‌هایی که انجام می‌دهید می‌توانید پول دریافت کنید. البته این را بدانید که نتایج تست‌های شما باید مور قبول سایت Usertesting واقع شود تا برای آن‌ها پولی را به شما بپردازند.

ثبت نام در UserTesting

سخن آخر

Usertesting.com پلتفرمی است مناسب برای انجام تست‌های تجربه کاربر که از طریق انجام این تست‌ها می‌توانید کسب درآمد کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. در این وب سایت پاسخ‌ها و بازخوردهای کاربر واقعی ارائه می‌شود که به بهبود محصول و ارائه خدمات صاحبان کسب و کار کمک می‌کند. در حقیقت از این طریق راه حل‌های فردی و سازمانی ارائه می‌شود.

برای هر فرد داوطلب به عنوان یک Usertesting ، این پلتفرم یک بستر بسیار خوب برای کسب درآمد به دلار است. هر فرد برای اینکه بتوانید تست‌ها را انجام دهد ، باید به مهارت‌های زبان انگلیسی مسلط باشد. توجه داشته باشید که ابتدا باید برای ثبت نام در UserTesting اقدام نماید.

خدمت تراپی برای کسب درآمد از Usertesting

دوستان عزیز همانطور که در مقاله‌ی فوق ذکر شد، شما برای ثبت نام در این وب سایت نیاز به یک حساب پی پال دارید. در صورتی که هنوز به افتتاح حساب پی پال نپرداخته‌اید، می‌توانید این کار را به ما بسپارید.

برای افتتاح حساب پی پال کلیک کنید!

به علاوه برای نقد کردن درآمد حاصل از فعالیت به عنوان Usertesting در این وب سایت می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای نقد کردن درآمد usertesting، کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر