کسب درآمد همیشه به صورت آفلاین و به روش قدیمی آن مرسوم بوده است. با این حال با پیشرفت تکنولوژی، اینترنت نقش مهمی در زندگی افراد ایفا میکند. از این رو بسیاری افراد به دنبال کسب درآمد دلاری به صورت آنلاین هستند. در اینجا تعدادی از روش های کسب درآمد دلاری به صورت آنلاین را برای شما بیان میکنیم. با تراپی همراه باشید.

 بهترین راه های کسب درآمد دلاری

در اینجا تعدادی از راه های کسب درآمد را برای ایرانیانی که خواهان کسب درآمد دلاری هستند معرفی میکنیم. این کار ها بیشتر به صورت آنلاین و فیریلنسر هستند. با ما همراه باشید.

کسب درآمد دلاری

فریلنسر

فریلنسر بودن در واقع به معنای کار برای شرکت و یا افراد به صورت دور کاری است. به این صورت که شما بدون حضور در محل کار و در هر مکانی، وظایف خود را انجام میدهید. فریلنسینگ و یا همان دورکاری روشی محبوب برای کسب درآمد دلاری و آنلاین است. وب سایت های بسیاری وجود دارند که تسک های دور کاری بسیاری را ارائه میدهند. تنها کاری که شما باید بکنید ساخت حساب کاربری در این وبسیات ها و درخواست برای کار مناسب با حرفه تان است.

این روش میتواند یکی از بهترین راه های کسب درآمد دلاری باشد. به این صورت که شما با ارائه رزومه و توانایی های خود به کارگزاران خارج از ایران، توسط این افراد انتخاب میشوید و با کار کردن به صورت دور کاری (داخل ایران) میتوانید درآمد دلاری کسب کنید. شاید برایتان سوال شود که چگونه میتوان این درآمد دلاری را در ایران نقد کرد! در آخر همین مقاله به نحوه نقد کردن درآمد های ارزی میپردازیم.

ساخت وبسایت و پذیرش تیلیغات

شما میتوانید با ساخت وبسیات مناسب که کاربران بسیاری را به خود جذب کند با پذیرش تبلیغات از خارج از ایران اقدام به کسب درآمد دلاری بکنید. توجه داشته باشید که محتوای ارائه شده در وبسیات شما باید به گونه ای باشد که جنبه سرمایه گذاری دلاری و پذیرش تبلیغات دلاری را داشته باشد.

نظرسنجی، جست وجو و نظرات

وبسایت های بسیاری در حال حاضر وجود دارند که برای انجام نظر سنجی آنلاین، جست و جوی آنلاین و نوشتن نظرات در مورد محصولات به افراد پول میدهند. توجه داشته باشد که اگر پیشنهادات وبسایتی بیش از اندازه خوب باشد به طوری که باور نکردنی به نظر برسد، باید بسیار دقت کنید.

کسب درآمد دلاری

ترجمه

اگر زبان انگلیسی شما قوی است میتوانید با جست و جو افراد و یا شرکت هایی را پیدا کنید که خواهان ترجمه متون انگلیسی به فارسی باشند. در این صورت میتوانید با کار ترجمه برای این شرکت های غیر ایرانی درآمد دلاری کسب کنید. وبسایت های بسیاری هستند که پروژه های ترجمه پیشنهاد میدهند. حتی اگر تسلط به زبان های دیگری نیز دارید میتوانید به دنبال پروژه های متناسب با آ« زبان نیز باشید.

تولید محتوا

اگر تسط به زبان دیگری به غیر از فارسی دارید، تولید محتوا برای وبسیات های خارجی میتواند یک منبع درآمد دلاری عالی برای شما باشد. با توجه به حرفه خود میتوانید پروژه های تولید محتوای بسیاری را در سطح اینترنت پیدا کنید.

سایت های PTC

وبسایت های بسیاری معروف به paid-to-click وجود دارند که با کلیک بر روی تبلیغات آن ها به شما پول میدهند. توجه داشته باشید که همه ی این وبسایت ها نمیتوانند واقعی باشند و باید به دنبال وبسایت هایی که واقعا این کار را میکنند باشید. از جمله وبسایت های paid-to-click، وبسایت های ClixSense.com، BuxP ، NeoBux و swagbucks میباشد.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه كسب درآمد از سايت Swagbucks و نقد كردن درآمد دلاري

آموزش آنلاین

اگر در یک موضوع خاص متخصص هستید و توانایی آموزش به زبان های دیگر را دارید می توانید با آموزش آنلاین افراد درآمد کسب کنید. تدریس آنلاین ابزاری برای برقراری ارتباط آنلاین با دانش آموزان در تمام سنین  در سرتاسر دنیا، برای ارائه کمک در خانه و تدریس در موضوعاتی که در ان ها متخصص هستید فراهم می کند.

ممکن است شخصی با ایجاد یک پروفایل در وب سایتهایی مانند Vedantu.com ، MyPrivateTutor.com ، BharatTutors.com ، tutorindia.net به عنوان یک مدرس آنلاین ثبت نام کرده و لیست موضوعات یا کلاسهایی را که می خواهد تدریس کند مشخص نماید. به این ترتیب با آموزش آنلاین قادر به کسب درآمد به صورت دلاری خواهید بود.

نقد کردن درآمد دلاری در ایران

به طور قطع با وجود تحریم های سیستم مالی ایران، نقد کردن درآمد های ارزی به راحتی امکان پذیر نمی باشد. با این حال خبر خوب این است که تیم تراپی با انجام انواع خدمات ارزی میتواند به سریع ترین روش درآمد دلاری شما را برایتان نقد کند. اگر به هر یک از روش های بالا اقدام به کسب درآمد کردید روش های مختلفی همچون اعتبار پی پال ، مستر کارت، ویزا کارت و... میتوانند به کمک شما بیایند و با استفاده از خدمات ما میتوانید به راحتی آن ها را نقد کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 27 فروردین 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر