با وجود اینترنت و مشاغل آنلاین، این روزها راه ها و روش های کسب درآمد بسیار متنوع شده است. به طور مثال مشاغل فریلنسری از جمله کسب و کارهایی می باشد که بسیار پرطرفدار است. یا کسب درآمد از سایت  richy  و  Airbnb که قطعا با آن ها آشنا هستید. در این مقاله قصد داریم مطالبی را در مورد سایت usertesting.com و کسب درآمد از آن برای شما عزیزان عنوان کنیم. لطفا در این مقاله با تراپی همراه شوید.

برای نقد کردن درآمد usertesting کلیک کنید!

  usertesting.com چیست؟

برخی پلتفرم ها به عنوان واسطه فروش وجود دارد که خدمات تست کاربر را انجام می دهد و وب سایت usertesting.com یکی از این پلتفرم ها می باشد. این وب سایت پلتفرمی برای آزمایش کارایی تجربه مشتری می باشد که بازخوردهای خواسته شده در مورد یک محصول یا یک سرویس را از بازار هدفش دریافت می کند که از این طریق شرکت ها می توانند از برند خود حمایت کنند و تجربه کاربری بد را حذف کنند.

usertesting.com

وب سایت usertesting.com برای چه مشاغلی مناسب است؟

این وب سایت می تواند توسط بازاریابان ، متخصصان UX ، مجریان ، مدیران تجارت الکترونیک ، مدیران محصول ، کارآفرینان ، توسعه دهندگان بازی ، کارشناسان موتور جستجو ، توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه ، طراحان و توسعه دهندگان وب مورد استفاده قرار گیرد تا کالای خود را توسط کاربران واقعی مورد آزمایش قرار دهند و بازخوردهای واقعی کسب کنند و قبل از عرضه نهایی محصول، مشکلات آن را برطرف کنید.

آیا  usertesting.com قانونی است؟

سایت usertesting.com یک وب سایت کاملا معتبر است و شما می توانید به راحتی با تکمیل یکسری تسک های تست کاربر، از این وب سایت کسب درآمد کنید. کسب درآمد از usertesting.com به هیچ عنوان کلاهبرداری نیست. فعالیت شما در این وب سایت به عنوان یک آزمایشگر آغاز می شود و برای ثبت نام هیچ هزینه ای را از شما دریافت نمی کند. usertesting.com یک پلتفرم بسیار مطمئن است، چرا که فرایند ثبت نام و فعالیت در این وب سایت بسیار شفاف و مشخص است.

برای اینکه به یک آزمایشگر در این وب سایت تبدیل شوید و فعالیت خود را آغاز کنید، باید یک نمونه تست را انجام دهید که توسط تیم User Testing بررسی می شود. اگر آزمون شما تائید شد، شما می توانید به یک آزمایشگر در پلتفرم usertesting.com تبدیل شوید و فعالیت خود را آغاز کنید.

درآمدی که شما از usertesting.com کسب می کنید از طریق درگاه مطمئن پی پال برای شما پرداخت می شود.

آیا واقعا می توان از usertesting.com کسب درآمد کرد؟

برای پاسخ به این پرش باید بگوئیم بله، از طریق usertesting.com می توان به درآمد رسید. افرادی که در این زمینه تجربه داشته اند معتقدند که می توان بیش از 60 دلار به ازای هر تست از این وب سایت به دست آورد.

usertesting.com

این وب سایت می تواند یک کنبع درآمد بسیار خوب برای کسب درآمد در اوقات فراغت شما در نظر گرفته شود، اما نه به عنوان یک منبع درآمد اصلی، چرا که میزان درآمد شما ثابت نیست و به عوامل مختلفی مثل امتیاز شما، کیفیت کار و ... بستگی دارد.

چگونه می توانیم از وب سایت UserTesting درآمد کسب کنیم؟

برای ثبت نام به عنوان تستر یا آزمایشگر ، باید یک نمونه آزمون بدهید و در صورت تأیید، شما به یک آزمایشگر در سایت usertesting.com تبدیل خواهید شد.

تقریباً در هر آزمون سؤالات غربالگری وجود دارد که برای واجد شرایط بودن برای آزمون باید به آنها پاسخ دهید. هیچ پاسخ درست یا نادرستی برای سوالات نمایش داده نمی شود. اگر پاسخ های شما با آنچه مد نظر هیئت مدیره است، مطابقت داشته باشد ، در این صورت به شما اجازه می دهند تا تست را انجام دهید. در غیر این صورت ، شما از آزمون رد صلاحیت می شوید.

برای هر تست موفقیت آمیز که انجام می دهید بسته به نوع آزمون مقداری پول به شما تعلق می گیرد.

نرخ درآمد از وب سایت usertesting.com چقدر است؟

میزان پرداخت برای هر آزمون بسته به نوع و مدت زمان آزمون متفاوت است. معمولاً مبلغ پرداختی برای هر تست بین 3 تا 60 دلار متغیر است. پرداخت متوسط 10 دلار در هر آزمون است.

آنها برای هر فیلم 20 دقیقه ای که کامل می کنید ، 10 دلار پرداخت می کنند. برای این کار ، باید به وب سایت یا برنامه ای مراجعه کنید ، دستورالعمل ها را دنبال کنید و مجموعه ای از کارها را با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود به پایان برسانید و سپس به طور واضح درباره تجربه کاربر بازخورد دهید.

توجه کنید که زبان انگلیسی شما باید به اندازه کافی قوی باشد تا بتوانید بازخورد ها را به طور واضح به اشتراک بگذارد. فرایند انجام این کارها به طور کلی حدود 10-20 دقیقه طول می کشد تا انجام شود. پرداخت از طریق حساب PayPal است. بنابراین ، شما باید یک حساب پی پال داشته باشید. پرداخت پس از گذشت 7 روز از انجام تست انجام می شود.

تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر