اگر شما دوست عزیز که مشغول مطالعه‌ی این مقاله هستید، به راه‌ها و روش‌های کسب درآمد آنلاین علاقه‌مند هستید، باید بگوئیم که مقاله‌ی مناسبی را برای مطالعه انتخاب نموده‌اید. در مقالات قبلی شما را با بهترین راه‌ها و روش‌های کسب درآمد در سال  2020 آشنا کردیم، همچنین چگونگی کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و یا کسب درآمد از وب سایت freelancer.com را به شما عزیزان آموزش دادیم. در این مقاله نیز مطالبی را در مورد کسب درآمد از Reedsy عنوان کرده‌ایم. لطفا با تیم تراپی همراه شوید.

برای نقد کردن درآمد از reedsy، کلیک کنید!

Reedsy چیست؟

Reedsy پلتفرم جدیدی است سازگار با محیط زیست که برای نویسندگان ارائه شده است تا با استفاده از آن بتوانند به خلق آثاری جذاب بپردازند.

در ارتباط با این پلتفرم دو نکته اصلی و مهم وجود دارد : اول ویراستار و دوم «بازار» فروش که هر دو در یک پس زمینه جذاب و کاربر پسند ارائه می‌شوند. در این پلتفرم پیدا کردن ویراستارها ، چاپگرها ، طراحان جلد ، نویسندگان و بازاریابان برای کاربران بسیار آسان کرده است و به شما در نوشتن کتاب و تولید محتوا برای هر فصل از کتاب کمک می‌کند. ویرایشگر موجود در این پلتفرم برای شما این امکان را فراهم کرده است تا نسخه نهایی را وارد کنید و از آن برای چاپ دیجیتال خروجی بگیرید.

Reedsy

Reedsy چگونه کار می‌کند؟

نحوه کار این پلتفرم به این ترتیب است که شما درخواست کار را از مشتریان بالقوه ، دریافت خواهید کرد که اصولا نویسندگانی هستند که خودشان آثار خود را نشر می‌دهند. سپس ، اگر به پروژه‌ای که به شما پیشنهاد کرده‌اند علاقه داشتید ، در قالب یک متن نظر خود را به آن مشتری اعلام می‌کنید. هنگامی که به توافق متقابل رسیدید ، با استفاده از ابزار همکاری آنلاین Reedsy ، فعالیت خود را  بر روی پروژه آغاز می‌کنید.

ثبت نام در Reedsy چه شرایطی دارد؟

  • اول از همه این را بدانید که برای ثبت نام در Reedsy باید حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • تجربه قابل توجهی در زمینه مربوطه داشته باشید، مثلا طراحی وب ، نویسندگی ، ویرایش و غیره؛
  • نمونه کارها از پروژه‌های قبلی که شما روی آن کار کرده‌اید با خدماتی که ارائه می‌دهید مطابقت داشته باشد.
  • توضیحاتی مربوط به کار خود ارائه دهید.
  • تست سایت را با موفقیت بگذرانید.

چگونه از پلتفرم Reedsy کسب درآمد کنیم؟

حال که با پلتفرم Reedsy تا حدودی آشنا شدید، ممکن است مایل باشید بدانید چگونه می‌توان از طریق Reedsy کسب درآمد کرد. در این بخش از مقاله به نکاتی در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

شما می توانید با طی کردن مراحل زیر در Reedsy اکانت کاربری ایجاد کنید تا بتوانید از طریق این پلتفرم به درآمد برسید.

مرحله اول : یک اکانت کاربری در پلتفرم Reedsy ایجاد کنید.

مرحله دوم : یک پروفایل رایگان در Reedsy ایجاد کنید که در آن توانایی‌های خود را توضیح دهید به همراه سوابق کاریتان.

خوب است که برخی از پروفایل‌های دیگران را که توانسه‌اند موفق عمل کنند نیز مطالعه کنید.

مرحله سوم : پروفایل شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و در Reedsy به نمایش گذاشته می‌شود. در این مرحله که پروفایلتان در دسترس قرار گرفت می‌توانید برای انجام پروژه به مناقصه بپردازید.

Reedsy

به این ترتیب شما می‌توانید به کسب درآمد از Reedsy بپردازیم.

ممکن است بپرسید چه میزان درآمد می‌توان از طریق پلتفرم Reedsy به دست آورد؟ در بخش بعدی به بیان پاسخ این پرسش پرداخته‌ایم.

میزان درآمد حاصل از Reedsy

به ازای هر نوع مهارتی که داشته باشید درآمد شما متفاوت خواهد بود. در این بخش چند مورد از زمینه‌های کاری برای کسب درآمد از Reedsy را برای شما مثال زده‌ایم.

  • ویرایش توسعه‌ای : 989 دلار
  • ارزیابی ویرایشی : 674 دلار
  • نسخه برداری : 703 دلار
  • ایندکس گذاری : 500 دلار
  • بررسی نامه درخواستی : 325 دلار
  • طراحی جلد کتاب : 586 دلار  

این‌ها، نمونه کارهایی است که در صورتی که از مهارت‌های کافی در این زمینه‌ها برخوردار باشید می‌توانید از طریق پلتفرم Reedsy از آن‌ها کسب درآمد کنید.

مزیت‌های ثبت نام برای کسب درآمد از Reedsy

چنانچه در Reedsy اکانت بسازید و عضو شوید، به عنوان یک فریلنسر ، دیگر نیازی نیست که مانند سایر افراد در محل کار حضور داشته باشید و با مشکلاتی مثل توقف در ترافیک، اتلاف وقت و مواردی از این قبیل مواجه شوید.

 به علاوه میزان درآمدتان به خود شما بستگی دارد چرا که این شما کسی هستید که نرخ کارهای خود را تعیین می‌کنید ، پروژه‌هایی را برای کار انتخاب می‌کنید و تصمیم می‌گیرد که چقدر زمان برای انجام هر کار اختصاص دهید.

از توجه و همراهی صمیمانه‌تان بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر