حتما شما هم هنگام خرید از وب سایت های خارجی، زمان پرداخت هزینه، از میان درگاه های پرداخت موجود در آن وب سایت، درگاه وب مانی را انتخاب می کنید و یکی از مهم ترین دلایل آن امنیت این سیستم پرداخت است، به علاوه اینکه پرداخت با وب مانی برای کاربران ایرانی مجاز می باشد و هیچ محدودیتی به واسطه تحریم، برای آن ها در نظر گرفته نشده است. آیا می دانید شما هم می توانید یک درگاه پرداخت وب مانی در سایت فروشگاهی خود داشته باشید؟ با تراپی همراه شوید تا نحوه ساخت درگاه پرداخت وب مانی را به شما آموزش دهیم.

مزیت ساخت درگاه وب مانی برای صاحبان وب سایت های فروشگاهی

در حقیقت اگر بخواهید یک درگاه پرداخت وب مانی وردپرس در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید، نه تنها لازم است که سطح حساب وب مانی تان را ارتقا دهید، بلکه نیاز به طراحی صفحات HTML و کد نویسی دارید؛ همچنین می بایست یکسری تنظیمات در سایت وب مانی انجام دهید و یکسری پارامتر را مقدار دهی کنید و ... ؛ که همه ی این کارها نیاز به تخصص و مهارت دارد و اگر شما از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار نباشید، برای ساخت درگاه وب مانی لازم است که از یک نیروی متخصص کمک بگیرید.

وب مانی شرایطی را برای دارندگان کیف پول وب مانی فراهم کرده است که می توانند به آسانی و بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی و مهارت خاص، در سایت فروشگاهی یا سایت وردپرسی خود، یک لینک پرداخت وب مانی ایجاد نمایند که به عنوان یک درگاه وب مانی عمل کرده و مشتریان می توانند از طریق آن، هزینه خرید را به حساب وب مانی شما واریز نمایند.

به این ترتیب، شما می توانید در حوزه ی کسب و کار خود درآمد ارزی نیز داشته باشید و با وجود شرکت های خدمات پرداخت ارزی مطمئن در کشور نیز بابت نقد کردن درآمد ارزی خود هیچ دغدغه خاطری نخواهید داشت. شما می توانید از طریق لینک زیر برای نقد کردن وب مانی، درخواست خود را به ما در مجموعه تراپی اعلام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن، معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

برای درخواست نقد کردن وب مانی، کلیک کنید!

درگاه پرداخت ارزی وب مانی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سیستم های پرداخت است که در اکثر سایت های فروشگاهی خارجی هم به عنوان یکی از گزینه های پرداخت قرار داده شده است و پرداخت هزینه خرید از طریق این درگاه امکان پذیر شده است. به طور کلی، آموزش ساخت درگاه پرداخت وب مانی برای سایت های فروشگاهی شامل، ورود به اکانت وب مانی و ایجاد لینک پرداخت می باشد؛ از این طریق شما به سادگی می توانید یک درگاه پرداخت وب مانی ایجاد نمایید.

آموزش ساخت درگاه پرداخت وب مانی

در این بخش از مقاله شما می آموزید که چگونه بدون کد نویسی و انجام هیچگونه تنظیمات پیچیده ای، یک لینک پرداخت وب مانی، یا به عبارتی درگاه وب مانی در سایت فروشگاهی خود داشته باشید.

از طریق این لینک، مشتریان شما می توانند پرداخت هزینه را از طریق کیف پول وب مانی خود انجام دهند و همچنین پرداخت با ارز دیجیتال بیت کوین از طریق این لینک نیز امکان پذیر است.

برای آشنایی با نحوه ساخت درگاه وب مانی در وب مانی کیپر استاندارد (WebMoney Keeper Standard) مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

گام اول : به اکانت وب مانی خود در وب مانی کیپر استاندارد، لاگین کنید تا وارد صفحه شخصی خود در سیستم پرداخت وب مانی شوید.

گام دوم : از منوی سمت چپ، روی گزینه ی "Home" کلیک کنید؛ سپس گزینه ی "Create a payment link" را برای ساخت یک لینک پرداخت، انتخاب کنید.

نحوه ساخت درگاه وب مانی

گام سوم : در این مرحله از ساخت درگاه پرداخت وب مانی صفحه را مشاهده خواهید کرد که از شما خواسته شده یکسری اطلاعات را وارد نمایید که شامل : گزینه ی مبلغ پرداخت (Amount)، نوع ارزی که پرداخت می شود، تایپ کامنت مورد نظر و تاریخ انقضای لینک می باشد. پس از وارد کردن اطلاعات، دکمه ی "Ok"را کلیک نمایید تا لینک پرداخت برای شما ایجاد گردد.

آموزش ساخت درگاه وب مانی

گام چهارم : اکنون شما یک لینک پرداخت ایجاد کرده اید که می توانید URL آن را دریافت نمایید، همچنین یک پیام WM حاوی اطلاعات مربوط به پیوند پرداخت ایجاد شده برای شما ارسال خواهد شد. حالا شما می توانید آن را به روش های مختلف از جمله ایمیل، واتساپ، پیامک و ... برای پرداخت کننده ارسال کنید و آن شخص از طریق این لینک می تواند پرداخت هزینه را از طریق درگاه وب مانی انجام دهد و شما ارز واریز شده را در حساب وب مانی تان دریافت خواهید کرد.

ساخت درگاه وب مانی

ساخت درگاه وب مانی برای سایت های فروشگاهی

به این ترتیب ساخت درگاه وب مانی طی مراحل بالا به سادگی انجام خواهد شد.

نکاتی مهم در مورد ساخت درگاه پرداخت وب مانی

همانطور که گفتیم برای داشتن یک درگاه وب مانی در فروشگاه آنلاین خود، لازم است که کیف پول وب مانی داشته باشید و برای اینکه بتوانید یک کیف پول وب مانی برای خود بسازید، لازم است که در وب مانی اکانت داشته باشید. پس اگر تا حساب وب مانی ندارید، هم اکنون از طریق لینک زیر برای ساخت حساب وب مانی اقدام نمایید.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

لازم به ذکر است که، حساب وب مانی دارای سطوح مختلفی می باشد که از آن تحت عنوان پاسپورت وب مانی نیز یاد می شود و دارای مزیت ها و امتیازات متفاوتی می باشد.

به عنوان مثال زمانی که برای اولین بار یک اکانت وب مانی برای خود ایجاد می کنید، حساب شما در سطح الیاس است و لازم است که برای ارتقا سطح حساب خود به فرمال، آن را وریفای کنید تا از امکانات بیشتری که وب مانی برای صاحبان پاسپورت های فرمال در نظر گرفته است، بهره مند شوید.

ما در مجموعه تراپی، افتتاح حساب وب مانی را به صورت فوول وریفای برای شما انجام خواهیم داد.

پس از افتتاح حساب وب مانی وریفای شده، می توانید برای خود کیف پول وب مانی بسازید و پس از طی کردن مراحل ساخت درگاه وب مانی که در این مقاله به شما عزیزان آموزش دادیم، برای خود یک لینک پرداخت وب مانی ایجاد کنید و آن را برای مشتریان خود ارسال نمایید تا آن ها بتوانند از آن به عنوان درگاه وب مانی برای پرداخت هزینه خرید از سایت شما، یا استفاده از خدماتی که ارائه داده اید، استفاده کنند.

کلام پایانی

در این مقاله، ایجاد درگاه وب مانی از طریق روشی بسیار ساده را برای دوستان عزیزی که علاقه مند به کسب درآمد ارزی در سایت های فروشگاهی خود می باشند، آموزش دادیم و گفتیم که چگونه می توانند از طریق لینک سازی در وب مانی کیپر استاندارد، امکان پرداخت از طریق سیستم وب مانی را در سایت خود، برای مشتریان فراهم کنند.

با این روش ساخت درگاه پرداخت وب مانی در حقیقت شما مشتریان را برای پرداخت هزینه، به سمت سایت وب مانی هدایت خواهید کرد و به این ترتیب، پرداخت از طریق درگاه وب مانی در فروشگاه آنلاین شما انجام خواهد شد و شما هزینه خرید محصولات و خدمات خود را در حساب وب مانی تان از مشتری دریافت خواهید کرد.

از همراهی همیشگی تان سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید و برای نقد کردن درآمد ارزی خود از طریق لینک مربوطه در این صفحه اقدام نمایید.

تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر