همراهان عزیز در مقاله پرداخت از طریق پی پال در سامسونگ به این موضوع پرداختیم که بعد از یک سال شرکت بزرگ سامسونگ این امکان را برای کاربران خود فراهم کرد تا بتوانند از طریق کیف پول پی پال خود، پرداخت خود را در انواع سایت ها انجام دهند. در نتیجه دیگر نیاز نیست که شما هر بار اطلاعات کارت های اعتباری خود را وارد نمایید. در این مقاله می خواهیم به بررسی تنظیمات پرداخت با پی پال در سامسونگ بپردازیم. لطفا با تراپی همراه باشید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

پرداخت با پی پال

همراهان عزیز پی پال یکی از اولین سرویس های خدمات پرداخت دیجیتال است که از سرعت و امنیت بسیار قابل قبولی برای کاربران برخوردار است. بسیاری از سایت های معتبر مانند علی بابا، آمازون و ... یکی از روش های پرداختی خود را استفاده از حساب پی پال قرار داده اند. بنابراین در صورتی که شما دارای حساب پی پال باشید می توانید در بسیاری از سایت های خارجی بدون نگرانی پرداخت انجام دهید. بنابراین در این صورت دیگر نیاز نیست به دنبال یک واسطه باشید تا بتوانید از خدمات سایت های خارجی استفاده کنید. پس شما با استفاده از حساب پی پال می توانید تمام محدودیت های مرزی را از بین ببرید.

پرداخت با پی پال در سامسونگ

همراهان عزیز در صورتی که در مورد پی پال نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقالات زیر که تراپی برای شما آماده کرده است استفاده کنید.

بیشتر بدانید

نحوه خرید بیت کوین با پی پال

نحوه شارژ حساب پی پال

نحوه وریفای حساب پی پال

پس چه بهتر که شما بتوانید از این کیف پول در گوشی سامسونگ خود استفاده کنید!

در ادامه برای شما عزیزان چگونگی انجام تنظیمات جهت پرداخت با پی پال در سامسونگ را آموزش داده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

تنظیمات پرداخت با پی پال در سامسونگ

برای پرداخت با پی پال در سامسونگ لازم است که ابتدا تنظیمات لازم را انجام دهید. برای این منظور در مراحل زیر گام به گام با ما همراه باشید و هر مرحله را به دقت همراه ما انجام دهید.

مرحله اول : برای شروع ابتدا لازم است که به گوگل پلی بروید و اپلیکیشن سامسونگ پی را به روز رسانی کنید. سپس وارد این برنامه شده و پی پال را به آن اضافه کنید.

پرداخت با پی پال در سامسونگ

مرحله دوم : در این مرحله باید اطلاعات کیف پول پی پال خود را وارد کنید.

بعد از اینکه اطلاعات کیف پول پی پال خود را وارد کردید باید یک پسور برای خود ایجا کنید که همیشه آن را به خاطر داشته باشید. سپس آن پسورد را وارد کنید.

 به همین سادگی با طی کردن مراحلی که گفته شد، شما می توانید از پی پال برای پرداخت با سامسونگ استفاده کنید. 

کلام آخر

در گذشته کاربران برای پرداخت در سامسونگ لازم بود که اطلاعات پرداخت خود را وارد کنند و این باعث نگرانی آن ها می شود چرا که ممکن بود حریم خصوصی آن ها نقض شود و اطلاعات آن ها به دست هکرها بیفتد.

اما جدیدا با اضافه شدن امکان پرداخت با پی پال در سامسونگ امنیت پرداخت در سامسونگ بیشتر شده است و کاربران با خیال آسوده تر می توانند پرداخت در سامسونگ را از طریق پی پال انجام دهند، چرا که پی پال یک درگاه پرداخت شناخته شده و مطمئن برای کاربران است که از سرعت پرداخت مطلوبی هم برخوردار است.

پرداخت با پی پال در سامسونگ

برای این منظور کافیست تنظیمات پرداخت با پی پال در سامسونگ را انجام دهید. در این مقاله ما چگونگی تنظیمات پرداخت با پی پال در سامسونگ را برای شما آموزش دادیم. همانطور که ملاحظه کردید، این انجام این مراحل بسیار ساده بود. امید است از مطالب گفته شده رضایت کافی داشته باشید و ما با ارائه این مطالب توانسته باشیم بر اطلاعات مفید شما در این مقاله بیافزائیم.

دوستان همیشه همراه تراپی، از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. در صورتی که پس از مطالعه مقالات ما با وسال یا مشکلی مواجه شدید، حتما از طریق تماس با ما، سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید. همکاران و مشاوران مجرب و کارآزموده ما در اسرع وقت با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

 لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر