امروزه بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزانه خود از تلفن همراه خود استفاده می کنند. ممکن است بسیاری از خرید های خود را به صورت اینترنتی و از طریق تلفن همراه انجام دهند. این کار هرچه برای شما راحت تر باشد تجربه کاربری بهتری خواهید داشت و در زمان خود صرفه جویی بیشتری خواهید کرد. در این مقاله می خواهیم در مورد پرداخت با پی پال در سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با تراپی همراه باشید

پرداخت با پی پال در سامسونگ امکان پذیر شد

دوستان و همراهان عزیز، شما با درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال آشنا هستید و می دانید که پی پال یکی از محبوب ترین درگاه های پرداخت ارزی است که از امنیت بالایی هم برخوردار است.

بسیاری از سایت ها اعم از سایت های فروشگاهی و غیره، امکان پرداخت از طریق پی پال را در سایت خود قرار داده اند؛ چرا که کاربران به راحتی از طریق این سیستم پرداخت الکترونیکی می توانند پرداخت های خود را انجام دهند. در واقع پی پال چیزیست مشابه کارت های اعتباری است.

پرداخت با پی پال

جالب است بدانید، بسیاری از سایت های خارجی یکی از روش های پرداخت خود را درگاه پرداخت پی پال قرار داده اند. در صورتی که در مورد پی پال نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید.

بیشتر بدانید

نحوه خرید بیت کوین با پی پال

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

به این ترتیب در صورتی که قبلا به افتتاح حساب پی پال پرداخته اید و هم اکنون دارای حساب پی پال هستید، به راحتی می توانید خرید خود را از سایت های خارجی انجام دهید و با این وجود دیگر پرداخت های بین المللی مانند گذشته امری غیر ممکن محسوب نمی شود.

در صورتی که قصد شارژ حساب پی پال خود را دارید می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای متخصصان تراپی ارسال کنید.

شارژ حساب پی پال

پرداخت با پی پال در سامسونگ

همانطور که مطلع هستید، در ماه های گذشته این امکان برای شما وجود نداشت که از حساب پی پال خود در سامسونگ استفاده کنید و پرداخت ها در سامسونگ از طریق این درگاه پرداخت ارزی امکان پذیر نبود؛ و این مسئله بسیار آزار دهنده به نظر می رسید به این علت که، شما ناچار بودید هر بار اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کرده و سپس پرداخت خود را انجام دهید.

اما جدیدا شرکت بزرگ سامسونگ این مسئله را حل کرده است و شما می توانید اطلاعات کیف پول پی پال خود را وارد کنید و پرداخت های خود را به سادگی از این طریق انجام دهید.

جالب است بدانید، به ازای هر بار که شما از این روش پرداخت استفاده کنید می توانید می توانید از این شرکت جایزه دریافت نمایید

برای پرداخت با پی پال در سامسونگ، کلیک کنید!

پرداخت با پی پال

پس دوستان، چنانچه هنوز حساب پی پال برای خود افتتاح نکرده اید همین الان اقدام کنید. پرداخت از طریق درگاه پرداخت ارزی پی پال می تواند تجربه بسیار خوشایندی برای شما باشد زمانی که برای خرید خود با هیچ گونه محدودیت مرزی مواجه نیستید.

کلام آخر

در این مقاله مطالبی را در خصوص امکان پرداخت با پی پال در سامسونگ که یکی از امکانات جدیدی است که این شرکت بزرگ و معتبر در اختیار کاربران قرار داده است، مطالبی را برای شما عزیزان ارائه کردیم.

این خبر خوب قطعا برای بسیاری از کاربران بسیار مسرت بخش است، چرا که در گذشته جهت پرداخت در سامسونگ ناچار به وارد کردن اطلاعات پرداخت خود بودند و این اندکی برای آن ها نگران کننده بود. به این علت که ممکن بود حریم خصوصی کاربران نقض شود.

اما با شرایط جدید پرداختی که برای کاربران در نظر گرفته شده است و امکان پرداخت با پی پال در سامسونگ ایجاد شده است، کاربران با خیال راحت می توانند پرداخت های خود را از این طریق انجام دهند.

همراهان گرامی، از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه پس از مطالعه مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، سوالات خود را از طریق تماس با ما در میان بگذارید. همکاران و مشاوران ما در تیم تراپی با کمال میل پاسخگوی کلیه ی سوالات شما خواهند بود.

تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر