با افزایش قابل ملاحظه‌ی علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، روز به روز برتعداد افرادی که به کسب دانش و اطلاعات در این حوزه می‌پردازند اضافه می‌شود. قطعا شما دوست عزیز نیز با دنیای بلاک چین و ارز دیجیتال آشنایی دارید و همچنین معروف‌ترین و محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل و ... را می‌شناسید و نیز می‌دانید که بسیاری از مبادلات و معاملات  این روزها با استفاده از این رمزارزها انجام پذیر است. در این راستا نیز خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه بلیط‌های اتحادیه انجمن‌های فوتبال اروپایی (UEFA) در بلاک چین اتریوم فروخته خواهد شد. به منظور کسب اطلاعات بشتر در مورد فروش بلیط یورو 2020 توسط بلاک چین اتریوم با تراپی همراه شوید.

جزئیات خبر فروش بلیط یورو 2020 توسط بلاک چین اتریوم

اخیرا خبری منتشر شده است که بیان کننده‌ی همکاری AlphaWallet با اتحادیه انجمن‌های فوتبال اروپا (UEFA) می‌باشد. در نتیجه‌ی این همکاری برای علاقه‌مندان این امکان فراهم می‌شود تا بلیط‌های VIP را برای مسابقات فوتبال از طریق blockchain Ethereum خریداری کنند.

فروش بلیط یورو 2020 توسط بلاک چین اتریوم

ویکتور ژانگ ، مدیرعامل AlphaWallet ، در مورد همکاری با یوفا اظهاراتی کرده است. ژانگ گفت که این همکاری ترکیبی از ساختار توزیع معمولی یوفا و فناوری blockchain با قراردادهای هوشمند اتریوم را امکان پذیر می‌کند. این شرکت به سرپرستی ژانگ در سال گذشته با سازمان چینی Shankai همکاری کرد تا در جام جهانی فیفا در روسیه شرکت کند.

هدف از همکاری AlphaWallet با یوفا برای فروش بلیط یورو 2020 توسط بلاک چین اتریوم

AlphaWallet قصد دارد تا دو مشکل پیش روی صنعت ورزش را کاهش دهد. این دو مشکل عبارتند از :

  • تقلب
  • عدم تنظیم بازار ثانویه.

ویکتور ژانگ همچنین در مورد اهمیت فناوری فناوری بلاک چین توضیح داد :

فناوری بلاک چین در حوزه مشاغل مدرن از اهمیت بسیار ویژ ای برخوردار است. امروزه در اقتصاد جهان، بلاک چین به عنوان آنچه واسطه‌های مورد اعتماد در جوامع اقتصادی گذشته عمل می‌کردند ، خدمت رسانی می‌کند.

مزیت‌های فروش بلیط یورو 2020 توسط بلاک چین اتریوم

ژانگ همچنین در مورد دو مزیت مهم فناوری blockchain صحبت کرد. این دو مزیت مهم عبارتند از :

  • امکان ایجاد بازارهای بدون اصطکاک
  • ادغام وب

این دو اصل باعث شده است تا پروژه‌های بزرگ دیگر مانند پروژه ی IOTA در صنعت خودرو ، زنجیره تأمین محصولات کشاورزی ، توسعه شهر هوشمند نیز با استفاده از بلاک چین انجام شود.

ژانگ معتقد است که مرحله اول توسعه blockchain به پایان رسیده است و اکنون پروژه‌های بیشتری با پتانسیل بیشتر در حال رونمائی هستند. به علاوه مشارکت با یوفا برای آن‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند بیش از 20 هزار بلیط VIP را با رمزگذاری توسط فناوری blockchain ارائه کنند.

فروش بلیط یورو 2020 توسط بلاک چین اتریوم

عملکرد AlphaWallet برای فروش بلیط یورو 2020

مدیرعامل AphaWallet در مورد روند رمزگذاری و مزایای این فناوری صحبت کرد. این فرایند شامل استفاده از فناوری blockchain برای ارائه دهندگان خدمات فروش بلیط می‌تواند صحت بلیط‌ها را بدون سیستم متمرکز UEFA تأیید کند. ژائو گفت که کاربران VIP می‌توانند به تعداد نامحدودی از خدمات یکپارچه در است سیستم دسترسی داشته باشند. این خدمات عبارتند از :

  • برگزاری رویدادها
  • ادغام خدمات نامحدود مجاز از طریق توکن بلیط بدون استفاده از سیستم سنتی.
  • هر بلیط یک API باز در دست کاربر است.
  • هیچ مشکل و فرآیند پیچیده تری برای ادغام خدمات با واسطه وجود ندارد.
  • ادغام خدمات نامحدود.
  • بهبود خدمات از طریق یکپارچه سازی خدمات در توکن‌های بلیط.

علاوه بر این ، بلیط‌ها را می‌توان در سکوی قرارداد هوشمند Ethereum فروخت. AlphaWallet در حال همکاری با شرکای FIFA برای تهیه یک توکن ERC-875 غیرقابل تعویض است. این برای کاربران VIP این امکان را فراهم می‌کند تا بلیط‌های خود را با یکدیگر مبادله کرده یا برای همدیگر ارسال کنند یا بلیط را با یک محصول دیگر مبادله کنند.

بیشتر بدانید : کیف پول ارز دیجیتال اتریوم (ethereum)

سخن آخر

با ورود تکنولوژی بلاک چین در صنایع مختلف، روند کار آن صنایع با امنیت و سرعت بیشتری در حال انجام است و این فناوری توانسته است صنایع مختلف را متحول کند. خرید و فروش بلیط یورو 2020 توسط بلاک چین اتریوم نشان می‌دهد که فناوری بلاک چین توانسته است در این حوزه نیز تاثیرگذار باشد.

از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه خود قرار می‌دهید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. دوستان، اگر پس از مطالعه‌ی مقالات با سوالی مواجه شدید با ما تماس بگیرید. مشاوران مجرب ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما هستند.

تاریخ انتشار 23 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر