در مقاله اتریوم چیست به معرفی این ارز دیجیتال پرداختیم. در این مقاله می خواهیم کیف پول های مختلفی که برای این ارز استفاده می شوند را به شما معرفی کنم. این موضوع از اهمیت بالای برخوردار است چرا که می توان ادعا کرد این ارز در بازار کنونی جایگاه مناسبی پیدا کرده است. بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال کیف پول امن برای ارز دیجیتال خود هستند. تراپی در این مقاله سخت افزار کیف پول اتریوم  را به شما معرفی میکنم. در صورتی که می خواهید بین اتریوم و بیت کوین مقایسه ای انجام دهید می توانید از مقاله تفاوت بیت کوین و اتریوم استفاده کنید. 

ویژگی های کیف پول اتریوم :

بر اساس بررسی های صورت گرفته، کیف پولی مناسب در نظر گرفته شود که دارای ویژگی های زیر باشد :

  • رمز عبور
  • کاربری ساده
  • قابلیت به روز رسانی
  • امنیت و بک آپ
  • سازگار با عملیات مختلف

بنابراین اگر کیف پولی دارای هر کدام از این ویژگی ها نباشد به نظر من ارز دیجیتال شما در خطر است. بنابراین در این مقاله من کیف پول هایی را به شما معرفی می کنم که موارد بالا را دارا هستند. این کیف پول ها در 2 دسته سخت افزار و نسخه دسکتاپ قرار داده می شوند.
 

برای خرید اتریوم، کلیک کنید!

سخت افزار کیف پول اتریوم :

Ledger Nano S : این کیف پول یکی از ارزان ترین کیف پول های اتریوم است که قیمت آن حدود 65 دلار است. ارز دیجیتال شما به صورت آفلاین نگهداری می شود. این کیف پول این قابلیت را برای شما فراهم می کند که هم ETH و هم ETC در آن ذخیره کنید. یکی از بهترین نکات در مورد این ارز این است که شما از طریق نمایشگر کوچکی که روی آن قرار داده شده است می توانید معاملات خود را کنترل کنید.

سخت افزار کیف پول اتریوم

Trezor : این کیف پول ابتدا برای ارز دیجیتال بیت کوین ایجاد شده بود اما اکنون قابلیت پشتیبانی از ارز دیجیتال اتریوم را نیز دارد. این کیف پول نیز در حالت افلاین ارز شما را نگهداری می کند و تنها زمانی فعال می شود که رمز ورود را به درستی وارد کرده باشید. این چیپ در 3 رنگ سفید، نقره ای و مشکی در بازار وجود دارد که قیمت آن 99 دلار است.

سخت افزار کیف پول اتریوم

KeepKey : این سخت افزار، گران ترین کیف پولی است که برای ارز دیجیتال اتریوم وجود دارد. قیمت حدودی آن 120 دلار است. این چیپ ارز دیجیتال شما را در حالت آفلاین ذخیره می کند. این کیف پول نسبت به 2 کیف پول دیگر دارای صفحه بزرگتری است و همچنین سنگین تر نیز است.

سخت افزار کیف پول اتریوم

علاوه بر سخت افزار کیف پول اتریوم ، کیف پول های دیگری که از نوع نرم افزار، وب و کاغذ هستند برای ارز دیجیتال اتریوم وجود دارد. برای آگاهی از این نوع کیف پول ها در مقاله های آتی همراه ما باشید. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران تراپی در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 25 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر