این روزها اگر از استعداد و تخصصتان به نحو احسنت استفاده نکنید باخته اید! چرا که با پیشرفت تکنولوژی امکانات زیادی فراهم شده است تا شما بتوانید حداکثر استفاده را از توانایی تان داشته باشید. اگر از علاقمندان طراحی سایت باشید حتما اسم تم فارست به گوشتان خورده است. همچنین اگر در زمینه طراحی گرافیک کار کرده باشید مسلما برای یکبار هم که شده از وب سایت های زیر مجموعه شرکت envato استفاده کرده اید. اما روی صحبت من با دوستانی است که استعداد خود را باور داشته و به کسب درآمد از سایت های زیر مجموعه envato مشغول هستند. دوست عزیز مفتخریم که بتوانیم در این راه شما را همراهی کنیم. در این مقاله با آموزش نقد کردن درآمد envato و تم فارست همراه ما باشید!

نقد کردن درآمد envato و تم فارست

موفقیت زمانی با شما همراه است که بر روی هدفتان متمرکز باشید. برای رقابت با سایرین در زمینه مشابه با کارتان، باید بسیار سخت کوش باشید. چرا که رقبای شما ممکن است در کشورهایی باشند که امکانات آموزشی بیشتری در اختیار داشته باشند و بتوانند با رزومه قوی شان و محصولات متنوعشان اطمینان کارفرمایان و خریداران را بیشتر از شما جذب کنند. مطمئنا اگر بخواهید زمان خود را به جای پیشرفت در تخصصتان بر روی عوامل جانبی مانند تبدیل دلار به ریال و ... صرف کنید یا نگران تبدیل درآمد ارزی تان باشید، محکوم به شکست هستید.

پس به شما توصیه می کنیم ابتدا یک مکان مطمئن جهت نقد کردن درآمد ارزی تان پیدا کنید. با مشاوران آن صحبت کنید و سپس مطمئن ترین و بهترین آن ها را از لحاظ سرعت عمل، قابلیت اطمینان و میزان کارمزد انتخاب نمائید. بعد از آن با توجه به تخصصتان، در مجموعه سایت های شرکت انواتو ثبت نام کرده و محصولات تان را برای فروش بارگزاری نمائید.

وب سایت های مربوط به سایت انوتو عبارتند از:

آموزش نقد کردن درآمد envato و تم فارست

از اینکه تراپی را انتخاب کرده اید به خود می بالیم! تعداد زیادی از کاربران زمانی که وجه موردنظرشان را از سایت مربوطه دریافت کردند به حساب شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی واریز کرده و معادل ریالی آن را دریافت می کنند. این موضوع باعث می شود که کاربران به غیر از اینکه متحمل کارمزد بیشتری می شوند؛ همچنین همیشه باید نکات ایمنی را رعایت نمایند تا حساب ارزی شان هک نشود و یا لیمیت نشود.

ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم:

1. جهت نقد کردن درآمد ارزی خود به راحتی می توانید در پنل کاربری تان، در وب سایت های زیر مجموعه شرکت envato، در قسمتی که باید شماره پی پال را وارد نمائید، شماره پی پال تراپی را در اکانت تان ثبت نمائید.

2. فرم سفارش نقد کردن درامد ارزی تراپی را تکمیل فرمائید.

  • هر حساب بانک ایرانی را که تمایل به دریافت معادل ریالی درآمد ارزی خود داشته باشید، می توانید ثبت نمائید.

3. سپس زمانی که وجه به حساب تراپی واریز شد، معادل ریالی آن به حساب بانکی شما که در مرحله 2 ثبت کرده اید واریز می شود.

 

تنها با گذراندن همین سه مرحله، می توانید درآمد ارزی خود را در حساب بانکی ایرانی تان کسب کنید و به جای آنکه نگران مکانی مطمئن جهت نقد کردن آن باشید بر روی تخصص خود متمرکز شوید.

تاریخ انتشار 12 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    رسول آقاعبداللهیان ۰۲ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    ممنون از آموزش
    مشکلم این هست که من نمیدونم حساب پی پالم رو چطوری وارد انونتو کنم
    و علاوه بر اون در بخش ثبت نام کدوم کشور و پستال کد و ... رو تنظیم کنم
    لطف راهنمایی کنید ممنون

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام لطفا سوالاتتون رو از بخش پشتیبانی سایت بپرسید . پیروز باشید

  • تصویر آواتار
    رضا شعبانی ۲۳ مهر ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام . ببخشید یعنی دیگه نیاز نیست که یک حساب پی پال ایجاد کنیم؟

فرم ارسال نظرات کاربر