هنگام ساخت یک وب سایت موفق، انتخاب قالب یکی از مهم ترین قسمت های پازل می باشد و بعد از آن قابلیت های آن قالب برای نمایش در انواع مرورگرها و انواع سایزهای صفحه نمایش می باشد. یکی از سایت هایی که در طی این چند سال توانسته محبوبیت زیادی بین طراحان سایت پیدا کند؛ سایت ThemeForest می باشد. وب سایت تم فارست ، توسط شرکت Envato، طراحی شده است که به منظور کمک به افراد برای کسب درآمد و یادگیری آنلاین، طراحی شده است. شرکت Envato در استرالیا مستقر است و در سال 2006 تأسیس شده است. این شرکت خلاق، متعهد به ایجاد محصولات و خدمات با کیفیت بالا برای مشتریان سراسر جهان است. تم فارست، تنها وب سایت برای فروش قالب های وردپرس نیست؛ اما اگر به دنبال تمپلیت هایی با کیفیت بالا هستید، مطمئنا به مکان درستی سر زده اید.

 

فرم سفارش خرید از سایت ThemeForest

 

وب سایت تم فارست

وب سایت تم فارست چیست؟

وب سایت تم فارست (ThemeForest)، در سال 2008 راه اندازی شده است و به عنوان محبوب ترین فروشگاه وردپرس در جهان شناخته شد. وب سایت تم فارست (ThemeForest)، بخشی از خانواده هشت نفره Envato Markets است که در سال 2014 متحد شده اند.

قالب های سایت تم فارست

ThemeForest، بزرگترین بازار تم وردپرس تا به امروز می باشد. قبل از اینکه هر فایل در ThemeForest برای فروش قرارگیرد، توسط تیم بازبینی Envato به طور گسترده ای مورد بررسی قرار می گیرد. تم فارست با وجود بیش از 2600 تم، حق انتخاب زیادی برای شما فراهم می کند؛ به همین دلیل بیشتر کاربران ترجیح می دهند قالب های خود را از وب سایت تم فارست خریداری نمایند. از مزیت های وب سایت تم فارست (ThemeForest)، برای پیدا کردن قالب مورد نظرتان این می باشد که می توانید به کمک کلمات کلیدی به جستجو بپردازید. بر اساس خروجی که نمایش می دهد می توانید از بین آن ها بالاترین امتیازات، مرتب کردن بر اساس قیمت، جدیدترین موارد و.... را نیز برای محدود کردن دامنه انتخابی تان استفاده کنید. ThemeForest، همچنین یک سیستم فیلترینگ کاربر پسند، در سمت چپ لیست نتایج اصلی ارائه می دهد. شما می توانید لیست را بر اساس برچسب ها، قیمت، فروش، و امتیاز کلی فیلتر کنید. پس از مرتب کردن و فیلتر کردن لیست خود، بسته به نیازهای خاص خود، براحتی می توانید تعداد قابل توجهی از تم ها را انتخاب کنید. البته اگر در پیدا کردن قالب مورد نظر، زمان کمی داشتید می توانید به صفحه "بهترین فروشندگان" مراجعه فرمائید.

نحوه خرید از ThemeForest

قالب های وب سایت تم فارست، نسبت به سایت های مشابه، پایین ترین قیمت را دارد. قیمت تم های وردپرس، بستگی به نوع آن دارد. البته ThemeForest، دارای فایل های رایگان نیز می باشد. برای مرور فهرست گسترده ای از تم ها و قیمت ها، به دایرکتوری تم وردپرس مراجعه کنید. قالب یا افزونه موردنظر خود را پیدا کنید. سپس بر روی لینک فرم سفارش خرید از وب سایت تم فارست کلیک فرمائید. میزان ارز مورد نیاز و آدرس قالب یا افزونه در نظر گرفته شده را وارد نمائید و گزینه تائید درخواست را انتخاب فرمائید. پس از واریز معادل ریالی، متخصصان ما در زمانی کمتر از 3 ساعت، درخواست شما را پیگیری خواهند کرد.

پشتیبانی محصولات در سایت تم فارست چگونه است؟

وب سایت تم فارست، دارای پشتیبانی 7 روز هفته و 24 ساعته نمی باشد. اگر در رابطه با محصولات خریداری شده مشکلی داشتید یا سوالی برایتان پیش آمد باید از توسعه دهنده آن کمک بخواهید و سایت تم فارست، هیچ گونه پشتیبانی انجام نمی دهد. تعداد زیادی از توسعه دهندگان فروم هایی تشکیل داده اند که به سوالات شما پاسخ می دهند. همچنین شما می توانید به آدرس ایمیل آن ها سوالات خود را ارسال نمائید.

تاریخ انتشار 30 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر