با ظهور اینترنت و کاربرد آن در زمینه های مختلف، نقش پر رنگ آن در زندگی افراد جامعه به وضوح قابل مشاهده است. امروزه نسل جوان به شدت به کسب درآمد آنلاین روی آورده اند و به طور کلی کسب و کار اینترنتی به یک رویکرد مطلوب برای کسب درآمد در قشر جوان تبدیل شده است. در واقع، با توسعه قدرتمند اینترنت جهانی، برای اکثر افراد جامعه، انجام کسب و کار آنلاین یکی از پرطرفدارترین راه های کسب درآمد است. شخصی که قصد دارد به طور آنلاین درآمدی کسب کند، فقط باید مدت زمان کوتاهی را به یادگیری مراحل ساده کسب و کار آنلاین بپردازد. سوالات بسیار زیادی در این رابطه وجود دارد  که، چه راهی برای کسب و کارآنلاین وجود دارد؟ در واقع پاسخ این سوال کاملا واضح است. با استفاده از یک سری سیستم های وابسته، شما می توانید به راحتی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. این روش اخیرا توسط شرکت های کوچک، متوسط ​​و حتی شرکت های بزرگ به طور جهانی مورد استفاده قرار گرفته است. انواتو (Envato) که شبکه ای است متشکل از بازارهای آنلاین، یکی از انواع شبکه های وابسته است که امکان کسب درآمد اینترنتی را برای فریلنسرها فراهم آورده است. جهت آشنایی با کسب در آمد از انوتو مثل "همیشه" همراه ما باشید. به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان با سایت انوتو، مطالعه مقاله انوتو چیست و چه کاربردهایی دارد را به شما پیشنهاد می دهیم.

کسب در آمد از انوتو

 

چگونه از انواتو (Envato)  کسب درآمد کنیم؟

برای کسب در آمد از انوتو، به دو طریق می توانید اقدام کنید : 

  1. فعالیت در زمینه تولید محصولاتی با استفاده از خلاقیت خودتتان و ارائه آن ها جهت فروش در فروشگاه سایت انوتو.
  2. فعالیت به عنوان یک فریلنسر.

کسب در آمد از انوتو (envato) به عنوان فریلنسر به کمک تراپی

تراپی در زمینه کسب در آمد از انوتو به عنوان فریلنسر، به دو طریق به شما عزیزان خدمت رسانی می کند:

1. با هر کدام از روش های مذکور که کسب درآمد کنید، وجه دریافتی شما در حساب انواتو شما باقی می ماند. به دلیل مشکلات مربوط به تحریم، شما بصورت مستقیم نمی توانید این مبالغ را نقد کنید. با استفاده از خدمت نقد کردن درآمد ارزی تراپی، به راحتی می توانید مبلغ موجود در حساب را به حساب پی پال تراپی انتقال دهید و معادل ریالی آن را در یکی از حساب های بانکی خود در ایران دریافت کنید.

2. اگر شما دارای حساب پی پال نیستید و همچنین به علت عدم پرداخت کارمزد بیشتر، مایل به افتتاح حساب پی پال نیستید، می توانید از حساب پی پال تراپی استفاده نمائید. کاری که شما انجام می دهید این است که، شماره حساب پی پال ما (تراپی) را جهت دریافت وجه خود، در اختیار سایت انوتو قرار دهید تا به محض اینکه مبلغ مورد نظر به حساب ما واریز شد، تبدیل ارز را برای شما انجام دهیم و معادل ریالی آن را به حساب شما واریز نمائیم.

عزیزان! اگر تمایل دارید که برای خودتان یک حساب پی پال افتتاح کنید، می توانید از طریق افتتاح حساب پی پال ، درخواست خود را با تکمیل فرم مربوطه به همکاران ما در تیم تراپی اعلام نمائید.

 

همراهان همیشگی! اگر قصد دارید به عنوان یک فریلنسر شروع به کسب درآمد کنید، تیم تراپی همیشه و همه جا آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تاریخ انتشار 21 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    رسول ۰۱ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من به عنوان تولید کننده محتوا هستم میخام در سایت انوتو فروش داشته باشم و عضو هم شدم
    فقط نمیدونم چطورری فایل قرار بدم و حساب ارزی داشته باشم

فرم ارسال نظرات کاربر