سایت VideoHive بخشی از مجموعه سایت های Envato است. در VideoHive شما می توانید فیلم، موشن گرافیک و پروژه های افترافکت را تنها با چند دلار خرید کنید و یا برای فروش بارگزاری کنید. قیمت اقلام متناسب با پیچیدگی و کیفیت آن ها، متفاوت می باشد؛ با استفاده از حساب پی پال به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.

 

فرم سفارش خرید از VideoHive

 

سایت VideoHive

موشن گرافیک ها، قطعاتی از فیلم های دیجیتالی یا انیمیشن هستند که باعث ایجاد توهم حرکت یا چرخش می شوند و معمولا برای استفاده در پروژه های چند رسانه ای با صدا ترکیب می شوند. اگر به دنبال مکانی مفید و مطمئن برای خرید و حتی دریافت رایگان فایل های موشن گرافیک هستید، سایت VideoHive، بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. هدف سایت VideoHive، ارائه محصولاتی در جهت کمک به شما برای ساخت ویدئو می باشد. هر هفته در صفحه اصلی سایت VideoHive، بهترین فیلم و پروژه های هر هفته را نمایش می دهد. تیم کیفیت شرکت Envato، در تلاش است تا همیشه بهترین ها را برای کاربران ارائه کند. تمام فایل هایی که شما از سایت VideoHive، خرید می کنید توسط تیم Envato، بررسی می شوند به همین دلیل، هنگام خرید از این سایت با خیالی آسوده می توانید محصولی با کیفیت بالا خریداری نمائید.

هر ماه در سایت VideoHive، از جلوه های تصویری و موشن گرافیک تا موسیقی پس زمینه و جلوه های صوتی و قالب های گرافیکی برای عکاسی، به صورت رایگان برای کاربران بارگزاری می شود.

خرید از سایت VideoHive

سایت VideoHive، علاوه بر اینکه یک سایت برای خرید و فروش موشن گرافیک و ... می باشد؛ با استفاده از انجمن سایت، براحتی می توانید سوالات خود را در انجمن مطرح کرده، نظرات دیگران را بخوانید و سخنان نویسندگان را مطالعه فرمائید. وبلاگ Envato Market یک منبع با ارزش برای اخبار، نکات، ترفندها و .... می باشد. خرید از این سایت، توسط حساب پی پال صورت می گیرد که می توانید این کار را به ما بسپارید. برای بهره مندی از این خدمت، پس از کلیک بر روی لینک "فرم سفارش"، مقدار ارز مورد نیاز را همراه با لینک محصول مورد نظرتان ارسال نمائید. در کمترین زمان ممکن متخصصان ما، به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.

فروش در سایت VideoHive

برای فروش محصولات خود در  سایت VideoHive، باید جزء طراحان خوش ذوق و با سلیقه باشید! همه اقلام برای فروش در VideoHive بررسی می شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها دارای شرایط خوبی هستند و برای استفاده سایر کاربران، آسان می باشند. پشتیبانی از موارد اضافی نظیر تغییرات در اختیار هر نویسنده است. از طرفی همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد، انجمن VideoHive نیز مکان خوبی برای پیدا کردن کمک و مطرح کردن سوالات است.

تاریخ انتشار 03 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر