انتقال پول به واسطه حضور ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، ریپل، اتریوم و... بسیار آسان شده است. البته افرادی نیز صرفا جهت سرمایه گذاری اقدام به خرید انواع مختلف ارز دیجیتال می کنند. نکته قابل توجه این است که جهت خرید ارزهای دیجیتال به هر وبسایتی اعتماد نکنید و فقط از وبسایت های معتبر خرید کنید. لازم به توضیح است که تا مدتی پیش خرید ارز دیجیتال با پی پال نیز بسیار محدود به چند روش خاص بود، اما اخیرا گزینه های بیشتری برای خرید رمز ارز با پی پال وجود دارد که در این مقاله تراپی این روش ها را به شما معرفی خواهد کرد. لطفا با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید : نحوه خرید بیت کوین با پی پال

چگونگی خرید ارز دیجیتال با paypal

با وجودی که پی پال امکان خرید ارز دیجیتال با paypal را برای کاربران فراهم کرده است، اما روش خرید رمز ارز با پی پال هنوز هم دارای یکسری نقص ها می باشد که در دست توسعه است.

خرید ارز دیجیتال با پی پال به نسبت گذشته بسیار آسان شده است. اکنون پلت فرم پی پال امکان خرید، فروش، نگهداری و پرداخت با ارزهای مختلفی از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را فراهم کرده است. این موضوع که تعداد زیادی از وبسایت های فروشگاهی معتبر در سراسر جهان از پی پال به عنوان درگاه استفاده می کنند، تنها یکی از دلایل استقبال کاربران جهت خرید ارز دیجیتال با paypal بوده است.

خرید رمز ارز با پی پال به طور مستقیم

برای خرید ارز دیجیتال با پی پال مستقیما از طریق پلتفرم پی پال مراحل زیر را دنبال کنید :

  • اگر در حال حاضر اکانت پی پال ندارید، لازم است که اقدام به خرید اکانت پی پال کنید.
  • گزینه ی  Buy and Sell  را که زیر  Your crypto  است را انتخاب کنید.
  • رمز ارزی که مد نظر دارید را انتخاب کنید، مثلا بیت کوین، و سپس گزینه Buy را کلیک نمائید.
  • مقدار ارز دیجیتالی را که قصد دارید خرید کنید را انتخاب کنید.
  • گزینه ی روش پرداخت را انتخاب کنید و سپس گزینه ی Next را انتخاب کنید.
  • حالا باید نرخ تبدیل و کارمزد تراکنش را بررسی کنید.

حالا گزینه ی Buy Now را کلیک کنید، و خرید ارز دیجیتال شما در این مرحله به پایان رسید.

خرید ارز دیجیتال با پی پال به صورت مستقیم

اما راه های دیگری وجود دارد که می توان از طریق آن ها با استفاده از حساب پی پال ، ارز دیجیتال خرید.

خرید ارز دیجیتال با پی پال از طریق coinbase

یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان که بسیار هم مورد اعتماد است، صرافی coinbase است. این صرافی به تازگی پی پال را به عنوان درگاه پرداخت برای خرید ارز دیجیتال در وب سایت خود قرار داده است. در این صرافی امکان ارز دیجیتال مستقیما از طریق حساب پی پال وجود ندارد، بلکه لازم است کارت اعتباری یا دبیت کارت داشته باشید که به حساب پی پال شما متصل است.

خرید ارز دیجیتال با پی پال از طریق LocalBitcoins

در بازار LocalBitcoins تقریبا تمامی خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال به طور مستقیم به یکدیگر متصل هستند. زمانی که شما در حال خرید خرید ارز دیجیتال با paypal از طریق LocalBitcoins هستید، در حقیقت در حال ترید ارز دیجیتال با یک شخص حقیقی هستید.

خرید ارز دیجیتال با پی پال از طریق xCoin

xCoin یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که خود را به عنوان یک سیستم وام دهنده ی ارز دیجیتال معرفی کرده است. در حقیقت این صرافی به جای فروش ارز دیجیتال به کاربران، رمز ارزها را به کاربران وام می دهد.

خرید رمز ارز  با پی پال از طریق Xcoin

خرید ارز دیجیتال با پی پال از طریق paxful

Paxful یک صرافی ارز دیجیتال است که عملکردی مشابه LocalBitcoins دارد اما با عملکردی بسیار ساده تر. به این معنا که خرید ارز دیجیتال با پی پال از طریق این صرافی بسیار ساده می باشد. به این ترتیب که شما در paxful یک اکانت ایجاد می کنید، یک روش پرداخت انتخاب می کنید و سپس گیرنده را انتخاب کرده و ارز دیجیتال خود را خریداری می نمائید.

کلام پایانی در مورد خرید رمز ارز با پی پال

خرید ارز دیجیتال با پی پال هم مستقیما از طریق پلتفرم پی پال امکان پذیر است و هم از راه ها و روش های دیگر که اخیرا ارائه شده است. خرید ارز دیجیتال با paypal به روش مستقیم هنوز دارای مشکلاتی است که پی پال در حال رفع آن ها و توسعه پلتفرم آن می باشد.

برخی از صرافی های ارز دیجیتال درگاه پرداخت پی پال را در وب سایت خود به منظور خرید ارز دیجیتال با پی پال قرار داده اند و کاربران می توانند از این طریق بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری را خریداری نمایند.

در مقاله ای که پیش رو دارید، روش های خرید رمز ارز با پی پال را به شما معرفی کردیم. امید است مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شد باشد.

شما عزیزان برای خرید ارزهای دیجیتال از تراپی کافیست روی باکس زیر، کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

ممنون که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید، اگر سوال یا مشکلی در ذهن دارید با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمائید. مشاوران ما در تیم تراپی به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود. 

با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 26 تیر 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر