درگاه های پرداخت بین المللی هر کدام نوعی کیف پول دیجیتال به حساب می آیند که با استفاده از آن ها می توانید از هر جای دنیای خرید کنید، یا برای دیگران پول واریز کنید یا به حساب خود پولی را دریافت کنید. در حقیقت این سیستم های مالی بین المللی مبادلات ارزی را در سراسر دنیا آسان ساخته اند و صاحبان این کیف پول ها در مدت زمانی کوتاه می توانند از حساب خود برداشت کنند، یا به حساب خود پول واریز کنند. اگر شما دوست عزیز یکی از صاحبان حساب وب مانی هستید و از کیف پول وب مانی استفاده می کنید، در این مقاله با تراپی همراه شوید تا از طریق آموزش خرید و فروش وب مانی با چگونگی اینکار آشنا شوید.

نحوه خرید وب مانی

خرید وب مانی یکی از خدماتی است که توسط شرکت های خدمات پرداخت ارزی برای کاربران ارائه شده است که بتوانند از طریق آن بخشی یا تمام موجودی حساب وب مانی خود را به آن ها بفروشند و معادل ریالی آن را در حساب خود دریافت کنند.

پس اولین قدم برای تبدیل وبمانی به ریال این است که یک شرکت خدمات پرداخت ارزی معتبر و امن پیدا کنید که بتوانید با خیال راحت این کار را به آن ها بسپارید. ما در مجموعه تراپی سال هاست که در زمینه خرید و فروش وب مانی در حال فعالیت هستیم و خدمات خود را بسیار امن و سریع به مشتریان خود ارائه می دهیم؛ حسن نظر کاربران محترم ما، گویای صحت گفتار ماست.

در بخش بعدی آموزش خرید وب مانی توسط تراپی را به طور کامل آورده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

آموزش خرید وب مانی توسط تراپی

خرید وب مانی توسط تراپی به دو روش امکان پذیر است که در این بخش از مقاله به تفصیل هر دو روش را توضیح خواهیم داد.

آموزش خرید وب مانی توسط تراپی

آموزش خرید وب مانی عبارتست از مراحلی که از طریق آن می توانید موجودی حساب وب مانی خود را نقد کنید؛ آموزش فروش وب مانی شامل مراحلی است که با طی کردن ن مراحل می توانید شارژ حساب وب مانی را انجام دهید. به طور کلی آموزش خرید و فروش وب مانی، شامل مراحل مربوط به نقد کردن و شارژ حساب وب مانی از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی می باشد.

آموزش خرید وب مانی: روش اول

نحوه خرید وب مانی توسط تراپی به این صورت است که، تراپی دلار وب مانی شما را از شما خریده و معادل ریالی آن را به حساب بانکی یا حساب کاربری تان واریز می نماید. برای این منظور مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید :

مرحله اول : برای بهره مندی از خدمات مجموعه تراپی، ابتدا لازم است که یک حساب کاربری برای خود در وب سایت تراپی ایجاد کنید. پس از آن می توانید از تمامی خدمات موجود در منوی خدمات استفاده کنید.

مرحله دوم : در صفحه ی اصلی سایت تراپی ، وارد منوی خدمات شوید و از زیر منوی وب مانی، گزینه ی نقد کردن وب مانی را انتخاب نمایید.

مرحله سوم : در صفحه ای که مشاهده می کنید، میزان ارز مورد نظر خود را مشخص کرده و آن مبلغ را به کیف پول تراپی واریز می نمایید؛ پس از وارد نمودن مشخصات کیف پول خود، نوع حساب تان را برای واریز معادل ریالی ارز از سوی تراپی، انتخاب کرده و اطلاعات حساب خواسته شده را وارد می کنید؛ در نهایت دکمه ی ثبت درخواست را کلیک نمایید.

پس از ثبت درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن معادل ریالی ارز درخواستی خود را با کسر حداقل کارمزد در حساب خود دریافت خواهید نمود.

آموزش خرید وب مانی: روش دوم

در روش دوم نحوه خرید وب مانی توسط تراپی به این صورت می باشد که شما پس از ساخت حساب کاربری در وب سایت تراپی می توانید از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می کنید. درخواست خرید وب مانی را ثبت و برای ما ارسال نمایید.

برای درخواست خرید وب مانی، کلیک کنید!

همکاران ما پس از بررسی کامل درخواست شما، میزان ارزی که انتخاب کرده اید را به ریال تبدیل نموده و با احتساب حداقل کارمزد، آن مبلغ را به حسابتان واریز می نمایند.

به همین سادگی شما می توانید به یکی از دو روش آموزش خرید وب مانی که مطالعه فرمودید، دلار وب مانی خود را به فروش برسانید و نقد نمایید.

حال ممکن است در مورد فروش وب مانی نیز سوال داشته باشید که فروش وب مانی توسط تراپی چگونه انجام می شود و چگونه از این طریق می توانید شارژ حساب وب مانی را انجام دهید. همچنان با ما همراه باشید؛ در ادامه با آموزش فروش وب مانی همراه شما عزیزان هستیم.

نحوه خرید وب مانی

آموزش فروش وب مانی

همانطور که می دانید، پس از افتتاح حساب وب مانی، برای اینکه با محدودیت های وب مانی مواجه نشوید، لازم است که احراز هویت نمایید و حساب پیش فرض خود که از نوع الیاس است را به حساب های دیگر از جمله حساب فرمال ارتقا دهید. به این ترتیب شما حساب خود را وریفای نموده اید.

پس چنانچه هنوز برای افتتاح حساب فوول وریفای وب مانی اقدام ننموده اید می توانید از طریق لینک زیر یک حساب وب مانی وریفای شده برای خود سفارش دهید. تیم تراپی پس از دریافت درخواست شما اقدامات لازم را صورت خواهند داد.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

پس از آن برای اینکه بتوانید از حساب وب مانی خود برای انجام تراکنش های مالی، پرداخت هزینه خرید از سایت های خارجی، انجام مبادلات ارزی و ... استفاده کنید، باید حساب خود را شارژ کنید؛ در واقع باید از تراپی دلار وب مانی بخرید. ما در این بخش آموزش فروش وب مانی در تراپی را گام به گام خواهیم گفت. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

روش اول- نحوه فروش وب مانی

لطفا مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مرحله اول : به وب سایت تراپی به آدرس www.trapay.net مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. در این صورت شما می توانید از خدمات شرکت پرداخت های ارزی تراپی به طور کامل بهره مند شوید.

مرحله دوم : از منوی خدمات، زیر منوی وب مانی را انتخاب نمایید و وارد بخش شارژ حساب وب مانی شوید. در صفحه ای که مشاهده می کنید دکمه ی درخواست شارژ حساب وب مانی را کلیک نمایید.

مرحله سوم : در صفحه ای که مشاهده می کنید، میزان ارزی که با آن قصد دارید حساب خود را شارژ نمایید را انتخاب نموده و سپس کیف پول خود را انتخاب نمایید. حالا دکمه ی سفارش شارژ را کلیک نمایید.

در این مرحله درخواست شما ثبت شده و برای تیم تراپی ارسال می شود و همکاران درخواست شما را بررسی نموده و اقدامات لازم را جهت شارژ حساب شما انجام خواهند داد.

آموزش فروش وب مانی

روش دوم- نحوه فروش وب مانی

در این روش پس از ایجاد حساب کاربری در سایت تراپی می توانید از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می نمایید، مستقیما برای شارژ حساب وب مانی درخواست دهید.

برای درخواست فروش وب مانی، کلیک کنید!

حال که از طریق آموزش فروش وب مانی به دو روش ، با نحوه خرید دلار وب مانی از تراپی آشنا شدید، به راحتی می توانید حساب خود را به هر مبلغی که در نظر دارید شارژ نمایید.

کلام پایانی

صاحبان حساب های بین المللی از جمله حساب وب مانی، برای اینکه بتوانند از حساب خود استفاده کنند لازم است که با نحوه خرید وب مانی آشنا باشند همچنین با مطالعه آموزش فروش وب مانی با نحوه شارژ حساب وب مانی خود آشنا شوند. بر همین اساس در این مقاله آموزش خرید و فروش وب مانی را به صورت مرحله به مرحله برای شما ذکر کردیم تا بتوانید حساب خود را شارژ کنید یا دلار وب مانی خود را بفروشید و آن را نقد نمایید.

اگر پس از مطالعه آموزش خرید وب مانی و همچنین آموزش فروش وب مانی هنوز با مشکل مواجه هستید و سوالی در ذهن دارید، حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 19 فروردین 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر