دوست عزیز اگر شما یکی صاحبان حساب وب مانی هستید که تاکنون موفق به شارژ اکانت خود نشده اید، با مطالعه ی این مقاله، طریقه شارژ وب مانی را خواهید آموخت و اگر بارها از خود پرسیده اید که چگونه حساب وب مانی را شارژ کنم؟ از این زمان به بعد که با نحوه شارژ کیف پول وب مانی آشنا شدید، می توانید هر زمان که نیاز داشتید، به حساب خود پول واریز کنید. پس تا انتهای مقاله آموزش شارژ حساب وب مانی با تراپی همراه باشید.

چرا وب مانی را شارژ کنیم؟

با استفاده از حساب وب مانی شما می توانید از سایت های سراسر دنیا به صورت آنلاین خرید کنید و پرداخت هزینه خرید را بلافاصله انجام دهید. برای این کار تنها نیاز است که در کیف پول وب مانی خود، به اندازه کافی موجودی داشته باشید. پس لازم است که با نحوه شارژ کیف پول وب مانی آشنا شوید و به حساب خود پول واریز کنید.

نحوه شارژ حساب وب مانی
از طریق آموزش شارژ حساب وب مانی شما با نحوه شارژ کیف پول وب مانی خود به واسطه یک شرکت خدمات پرداخت ارزی معتبر و مطمئن آشنا می شوید و می آموزید که برای واریز پول به حساب وب مانی خود از کجا باید شروع کنید و طی چه مراحلی شارژ حساب وب مانی شما انجام خواهد شد.

آموزش شارژ حساب وب مانی توسط تراپی

دوستان عزیز اگر در مورد طریقه شارژ وب مانی از طریق وب سایت تراپی با سوال یا مشکل مواجه شده اید، این بخش از مقاله را با دقت مطالعه کنید و مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

گام اول

ابتدا به وب سایت رسمی تراپی به آدرس www.trapay.net وارد شوید و قبل از هر اقدامی برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری می توانید از خدمات سایت تراپی استفاده کنید.

آموزش شارژ حساب وب مانی

گام دوم

در مرحله دوم از آموزش شارژ حساب وب مانی مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، از منوی خدمات، گزینه ی وب مانی را انتخاب کرده و سپس گزینه ی شارژ حساب وب مانی را کلیک نمایید. در صفحه ای که مشاهده می کنید روی گزینه درخواست شارژ حساب وب مانی کلیک کنید.

طریقه شارژ حساب وب مانی

آموزش شارژ وب مانی

گام سوم

در این مرحله از آموزش شارژ حساب وب مانی، وارد صفحه ای می شوید که در ادامه مشاهده می کنید. این صفحه شامل چند گزینه می باشد که یکی از آن ها انتخاب میزان ارز است. این گزینه مربوط می شود به مبلغی که قصد دارید با آن حساب وب مانی خود را شارژ نمایید. گزینه بعدی مربوط می شود به انتخاب کیف پول وب مانی. پس در قسمت باید نوع کیف پول وب مانی خود را مشخص کنید.

نحوه شارژ وب مانی

گام چهارم

پس از انتخاب کیف پول وب مانی می توانید سفارش خود را ثبت کنید. برای این منظور دکمه ی "ثبت سفارش" را کلیک نمایید. 

دوستان عزیز، شما به همین سادگی می توانید حساب وب مانی یا کیف پول وب مانی خود را شارژ نمایید. پس از ثبت سفارش، متخصصان ما در تیم تراپی درخواست شما را بررسی می نمایند، سپس از شما درخواست می شود که معادل ریالی مبلغ ارز انتخابی خود را به حساب تراپی واریز نمایید.

بعد از تایید انتقال وجه شما توسط تراپی، در زمانی کمتر از 2 ساعت با کمترین میزان کارمزد، کیف پول وب مانی شما شارژ خواهد شد؛ و به این ترتیب شما می توانید به راحتی پرداخت هزینه خریدهای آنلاین از فروشگاه های اینترنتی خارجی و یا تراکنش های مالی خود را به افراد مختلف در سراسر دنیا انجام دهید و همچنین در صورت نیاز به پرداخت ارز در سایت های خارجی به آسانی این کار را انجام دهید.

!! توجه توجه !! علاوه بر این که شما می توانید حساب خود را با پرداخت وجه شارژ نمایید می توانید با استفاده از ترفندهای خاص این کار را به صورت رایگان انجام دهید. برای آشنایی با این ترفندها حتما مقاله دریافت وب مانی رایگان را مطالعه کنید.

به منظور پاسخ به سوال دوستانی که پرسیده بودند چگونه وب مانی را شارژ کنیم، مطالبی را در ارتباط با نحوه شارژ حساب وب مانی ذکر کردیم، بنابراین اکنون شما طریق شارژ وب مانی را می دانید و خیلی راحت و با خیالی آسوده پول به حساب وب مانی خود واریز خواهید کرد.

ما در مجموعه تراپی با استعانت از ایزد منان، تا به امروز توانسته ایم خدمات خود را در حوزه پرداخت های ارزی به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم و جلب رضایت خاطر مشتریان همیشه در راس کارمان قرار گرفته است.

کلام پایانی

با مطالعه آموزش شارژ حساب وب مانی با نحوه شارژ کیف پول وب مانی توسط تراپی آشنا شدید و دیگر با مشکل خاصی در ارتباط با واریز پول به حساب وب مانی خود مواجه نخواهید شد.

همراهان عزیز، امید است که با مطالعه آموزش شارژ وب مانی به راحتی بتوانید شارژ کیف پول وب مانی خود را انجام دهید؛ اما چنانچه در مورد طریقه شارژ وب مانی با سوال یا مشکلی مواجه شدید می توانید با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تاریخ انتشار 11 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر