این روزها رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از محبوبیت خاصی برخوردار شده‌اند و شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ، تلگرام، یوتیوب و ... تبدیل به جز لاینفک زندگی افراد جامعه شده‌اند. شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب نیز یکی از پربازدیدترین شبکه‌های اجتماعی است که محتوای آن از نوع ویدئو است. اولین بار درسال 2005 اولین فیلم در یوتیوب منتشر شد و امروز این شبکه‌ی اجتماعی یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ها است که بازدیدکنندگان بسیاری دارد. در پلتفرم یوتیوب افراد بسیاری فعالیت می‌کنند و در آن محتوا می‌گذارند که به آن‌ها یوتیوبر گفته می‌شود. آیا مایلید اندکی دقیق‌تر بدانید یوتیوبر به چه کسی گفته می‌شود؟ در این مقاله با تیم تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : 

پای استوری به یوتیوب هم باز شد

نحوه ی کسب درآمد از یوتیوب

راه‌ها و روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد و یکی از این راه‌ها کسب درآمد از طریق یوتیوب و فعالیت به عنوان یک یوتیوبر در این پلتفرم می‌باشد. اما باید بدانید که یک یوتیوبر در صورتی می‌تواند موفق عمل کند که بتواند گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید و در میان بیش از 1.5 میلیون کاربر فعال یوتیوب خوش بدرخشد.

یوتیوبر

چرا تعداد یوتیوبر ها روز به روز در حال افزایش است؟

این یک حقیقت است که با روی کار آمدن انواع رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، سایر رسانه‌های جمعی دیگر مثل سابق طرفدار ندارد و بیشتر مردم به سمت استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند. این خود یکی از مهم‌ترین دلایل برای افزایش کاربران شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب است و به دنبال آن نیز تعداد یوتیوبر ها نیز افزایش خواهد یافت.

یوتیوبر به چه کسی می‌گویند؟

یوتیوبر ها همان اینفلوئنسرهای یوتیوب هستند. یوتیوبر ها دسته‌ای از مخاطبان یوتیوب هستند که تامین کننده‌ی محتوای یوتیوب به صورت حرفه‌ای و با به کارگیری استراتژی تامین محتوا، سئو و ... به تولید ویدئوهای جذاب برای بارگذاری در یوتیوب می‌پردازند.

اگر تا کنون فیلم‌های یوتیوب را تماشا کرده باشید متوجه شده‌اید که در ابتدای هر فیلم یکسری تبلیغات قرار گرفته است که از طریق این تبلغات می‌توان به درآمد رسید. به این ترتیب که هر چه تبلیغاتی که توسط یوتیوبر در محتوای ویدئویی قرار گرفته است بیشتر بازدید شود، یوتیوبر به درآمد بیشتری از سوی پلتفرم یوتیوب خواهد رسید.

پس در حقیقت هر چه ویدئو ها و محتواهای تولید شده در یوتیوب جذاب‌تر تهیه شده باشد و به طور هدفمند برای کاربران مختلف ارائه شده باشد، مخاطبان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد و آمار بازدید آن بالا خواهد رفت.

همکاری یوتیوبر ها با برندهای معروف

زمانی که آمار بازدید کلیپ‌ها و ویدئوها در یوتیوب بالا می‌رود، محتوای شما توسط افراد زیادی از جمله صاحبان کسب و کارهای بزرگ و شرکت‌ها با برندهای معروف دیده می‌شود و به این ترتیب صاحبان برندها یوتیوب را  به عنوان مکانی خواهند یافت که می‌توانند در آن محصولات و خدمات خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

در حقیقت قرار دادن چنین محتواهایی در یوتیوب، می‌تواند بسیار فراتر از یک تبلغ ساده، نتایجی بسیار ثمربخش که منجر به بازگشت سرمایه برای صاحبان کسب و کارها می شود، به همراه داشته باشد.

کسب درآمد بیت کوین از طریق یوتیوب

ایا وب سایت بیت تیوب (bittube) را می‌شناسید؟ شما می‌توانید از طریق تماشای تبلیغات موجود در این وب سایت، به ازای تماشای هر تبلیغ مبلغی را به بیت کوین دریافت نمائید.

اما ممکن است سوالی برای شما وجود داشته باشد که برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر خوب چه مهارت‌هایی لازم است و راهکار آن چیست؟ در ادامه به پاسخ این سوال پرداخته‌ایم. لطفا همچنان با ما باشید.

یوتیوبر

چگونه به یک یوتیوبر موفق تبدیل شویم؟

در این بخش از مقاله برای دوستانی که تمایل دارند به یک یوتیوبر حرفه‌ای تبدیل شوند توصیه‌های لازم را ذکر کرده‌ایم. لطفا آن‌ها را با دقت مطالعه کنید.

  • سعی کنید محتوایی را تولید می‌کنید هدفمند باشد.
  • در تولید محتوا حتما تکنیک سئو را نیز لحاظ کنید.
  • محتواهایی که تولید می‌کنید باید از جذابیت کافی برخوردار باشد.
  • حضورتان در شبکه ی اجتماعی یوتیوب باید پررنگ بوده و بسیار فعال باشید.
  • آمار بازدیدها را مورد بررسی قرار دهید و هر جای کار که متوجه افت تعداد بازدیدها شدید، حتما پیگیر علت آن باشید.
  • نظرات و کامنت‌های کاربران را به دقت بخوانید و سعی کنید نکاتی که قابل توجه هستند را مد نظر قرار دهید.

در این مقاله آموختید که به چه کسی یوتیوبر گفته می‌شود و چگونه می‌توان به یک یوتیوبر موفق تبدیل شد. امید است مطالب گفته شده مورد توجه و رضایت شما گرامیان قرار گرفته باشد.

تاریخ انتشار 04 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر