دوستان، در مقالات قبلی شما عزیزان را با انواع سیم کارت بین الملل و نیز با بهترین آن ها آشنا کردیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از انواع سیم کارت های بین الملل تحت عنوان سیم کارت بین المللی ورلدسیم WorldSIM بپردازیم. اما قبل از آن به شما توصیه می کنیم که مقالات پیشنهادی زیر را مطالعه نمائید. 

سیم کارت بین الملل چیست

نحوه عملکرد سیم کارت بین المللی

بهترین سیم کارت های بین الملل

همراهان گرامی، اکنون که با سیم کارت های بین الملل و نحوه ی عملکرد آن ها آشنا شدید و حالا نیز می دانید که بهترین سیم کارت های بین الملل کدامند، در ادامه شما را با یکی دیگر از انواع سیم کارت های بین الملل به نام سیم کارت بین المللی ورلدسیم WorldSIM آشنا می نمائیم. با ما باشید.

سیم کارت بین المللی ورلدسیم WorldSIM

به طور کلی با استفاده از سیم کارت های بین المللی که از قبل برای شما آماده سازی شده اند، قادر خواهیم بود ارتباط خود را با دیگران، هنگامی که در سفر به سر می برید، حفظ نمائید و هزینه تماس های خود را تا حدود 95 درصد کاهش دهید. اما در ادامه شما را با مزایای سیم کارت بین المللی ورلدسیم WorldSIM آشنا خواهیم کرد.

سیم کارت بین المللی ورلدسیم WorldSIM

مزایای سیم کارت بین المللی ورلدسیم WorldSIM

  • بسته های اطلاعاتی

هنگامی که شما سیم کارت بین المللی خود را دریافت می نمائید، می توانید برای بیش از 100 کشور جهان به اندازه 4 گیگابایت بسته های اطلاعات بین المللی اضافه کنید که در رومینگ داده ها ذخیره می شود.

  • امکان افزودن شماره های نامحدود  به سیم کارت شما

این نوع سیم کارت های بین المللی دارای دو شماره تلفن در یک سیم کارت، یک شماره برای UK و یک شماره برای US می باشد. شما می توانید شماره تلفن های بیشتری را به WorldSIM خود با سرویس شماره مجازی  اضافه کنید.

  • پوشش دهی بیشتر

از آنجایی که این نوع سیم کارت ها جز دسته سیم کارت های جهانی هستند، پوشش دهی بیشتری نسبت به سیم کارت های دیگر دارد. با سیم کارت WorldSIM internatioansl شما می توانید با 200 کشور ارتباط برقرار کنید. 

اضافه نمودن شماره های متعدد به سیم کارت بین المللی ورلدسیم WorldSIM

شما می توانید شماره تلفن های متعدد را به سیم کارت های رومینگ WorldSIM خود اضافه کنید؛ علاوه بر دو کشور UK و US شما می توانید شماره کشور های دیگر را نیز از بین بیش از 50 کشور دیگر انتخاب نمائید. چنانچه در یکی از این 50 کشور زندگی می کنید، می توانید از این سرویس برای افزودن شماره خود بدون پرداخت هزینه های رومینگ استفاده نمائید. این را هم بدانید که، هیچ محدودیتی برای تعداد شماره ای که می توانید به سیم کارت خود اضافه کنید وجود ندارد.

همراهان عزیز، از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما دوستان کمال تشکر را داریم. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل، با همکاران ما در تماس باشید. متخصصان مجرب تیم تراپی با اشتیاق تمام، آماده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر