دوستان گرامی، شاید شما هم با ما هم عقیده باشید که زمانی است که شما قصد سفر برای مدت زمان طولانی را دارید، جهت برقراری ارتباط با بستگان و دوستان خود، سیم کارت های بین الملل گزینه ای مناسب می باشد. زمانی که شما سفرهای کاری انجام می دهید و یا زمانی که ممکن است چندین بار در سال سفر کنید، استفاده از سیم کارت های بین الملل، مناسب ترین انتخاب برای شما می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین سیم کارت های بین الملل آشنا نمائیم. با ما باشید.

جالب است بدانید که رومینگ سیم کارت های بین الملل با هزینه ی کمتری نسبت به رومینگ سیم کارت های معمولی شما، انجام می شود و نیز، برقراری ارتباط با استفاده از این نوع سیم کارت ها بسیار آسان تر وراحت تر از سیم کارت های محلی می باشد. 

سیم کارت های بین الملل، به خصوص زمانی که شما در مواقع حساس و اورژانسی، نیازمند برقراری ارتباط بین چندین کشور هستید، به کمک شما می آید و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بهترین سیم کارت های بین الملل

سیم کارت بین المللی OneSim

سیم کارت بین امللی OneSim توسط شرکت مخابراتی بلمونت تلکام آمریکا ارائه شده است و در سه پکیج متفاوت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 سیم کارت پلاس (برای تماس های بین المللی و پیام ها، و سرویس داده محدود)
سیم کارت داده ها و رومینگ (برای تماس های بین المللی، پیام ها و داده ها)
سیم کارت اروپا (برای تماس های بین المللی، پیام ها و داده ها در اروپا)

در این نوع سیم کارت، همه ی طرح ها به مشترکین خود دو شماره اختصاص می دهند، یک شماره اروپایی و یک شماره از آمریکا، کانادا، انگلیس و یا استرالیا. سایر شماره ها برای کشورهای دیگر را برای فروش قرار داده است.

همه ی طرح های ارائه شده دارای پیش پرداخت یا یک شارژ اولیه هستند که با استفاده از آن، تماس های ورودی رایگان هستند و و ارسال پیام نیز برای بسیاری از کشور ها نیز رایگان می باشد.

سیم کارت بین المللی WorldSIM

سیم کارت بین المللی WorldSIM، امکان تبادل پیام های صوتی، متنی را برای مشترکین خود در بیش از 200 کشور فراهم کرده است . به علاوه این قول را به مشترکین خود داده است که هزینه رومینگ را تا 95 درصد کاهش دهد.

  • خدمات مشترکین WorldSIM

طرح بی نهایت یا بدون حجم (برنامه های صوتی و اتصال خودکار به 50 میلیون نقطه دسترسی Wi-Fi در سراسر جهان)
طرح داده ها (برای اینترنت تلفن همراه)
طرح بین المللی (صدا، پیام ها و داده ها)
مسافرت انگلیس(با هدف ساکنان انگلیس برای استفاده در داخل و خارج از کشور برای صدا، داده ها و پیام ها).

بهترین سیم کارت های بین الملل

سیم کارت بین المللی KeepGo

سیم کارت بین المللی KeepGo پاسخی است برای کاربران مشتاق برای استفاده از رسانه های اجتماعی است. این نوع سیم کارت بین المللی صداها و پیام ها را رد می کند و تنها تمرکز بر روی داده های تلفن همراه دارد.

سیم کارت بین المللی GoSIM

همانند سایر سیم کارت های رغیب، سیم کارت GoSIM برنامه های صوتی، پیام رسانی و داده ها را برای استفاده بین المللی ارائه می دهد.

سیم کارت بین المللی GoSIM این چهار برنامه را ارائه می دهد:

طرح بین المللی (صدا، پیام و داده ها در سراسر جهان)
طرح داده (داده های بین المللی در هر MB یا در بسته ها)
طرح اروپا (صدا، پیام و داده ها در اروپا)
طرح ایالات متحده (برای تماس های بین المللی از ایالات متحده)

با استفاده از این نوع سیم کارت ها، تماس های ورودی در اکثر کشورها رایگان هستند.

سیم کارت بین المللی KnowRoaming

سیم کارت بین الملل KnowRoaming یک رویکرد متفاوت دارد. به جای دادن یک سیم کارت جدید،برای آن یک برچسب فراهم می کند که سیم کارت محلی شما را به یک سیم کارت بین الملل تبدیل می کند. هنگامی که شما در یک کشور دیگر هستید، سیم کارت شما را به شبکه های محلی برای صدا، پیام ها و داده ها متصل می کند. شما سیم کارت را با یک اعتبار اولیه خریداری می کنید و سپس از طریق وب سایت به اعتبار آن اضافه کنید.

سیم کارت GigSky

سیم کارت بین الملل GigSky، درست مانند KeepGo، فقط روی داده ها تمرکز می کند - هیچ تماس صوتی را نمی پذیرد.  بسته ها از 50 مگابایت تا 5 گیگابایت در دسترس هستند.

این سرویس برای کاربران تمام دستگاه ها در دسترس است، اما برای کاربران اپل که صاحب سیم کارت اپل هستند، سیم کارت GigSky دارای امکانات بیشتری می باشد.

دوستان همراه، در مقاله ی فوق تحت عنوان بهترین سیم کارت های بین الملل ، سعی کردیم شما را با بهترین سیم کارت های بین الملل آشنا نمائیم. امید است مطالب ارائه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

 

تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر