شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، تلگرام، واتساپ و ...به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و می توان گفت عضویت در این شبکه های اجتماعی کلا اجتناب ناپذیر شده است. علت این است که امکانات بسیاری از طریق این اپلیکیشن ها در اختیار کاربران قرار گرفته است. آیا می دانید امکان پشتیابنی از ارز دیجیتال برای برخی از این شبکه‌های اجتماعی فراهم شده است و حتی برخی از شبکه‌ها نظیر فیسبوک در شرف عرضه ارز رمزنگاری شده مخصوص به خود هستند. شما به احتمال زیاد برای ارسال پیام‌های خود از شبکه‌ی اجتماعی واتس آپ استفاده کرده ‌ید؟ شرکت واتس آپ و فیسبوک در تلاش برای اتصال به کیف پول‌های ارز دیجیتالی و ساخت ارز منحصر به فردی هستند تا مبادلات ارزی را در بین کاربران راحت‌تر کنند. جهت اطلاع از روند ایجاد کیف پول مورد استفاده در واتس آپ و آشنایی با نحوه‌ی پشتیبانی واتس اپ از بیت کوین با تراپی همراه باشید.

آشنایی با شبکه اجتماعی واتس آپ

واتس آپ یک نرم افزار پیام رسان است که تقریبا در همه‌ی پلت فرم‌های ممکن از جمله BlackBerry، Android، Windows Phone، iPhone و  Nokia Smartphone مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار محبوب به صورت رایگان پیام‌های شما را به اشکال مختلفی مانند متنی، ویدیو و پیامک‌های صوتی به دیگران منتقل می‌کند.

پشتیبانی واتس اپ از بیت کوین

Wuabit آشنایی با کیف پول

Woabit در واقع یک کیف پول ارز دیجیتالی است که از طریق یک رابط قابل دسترس به طور مستقیم به چت واتس آپ متصل شده است. توسعه دهندگان آن را به عنوان یک عامل نرم افزاری با استفاده از هوش مصنوعی تعریف می‌کنند، که به کاربران اجازه معامله با تایپ دستورات مورد نظر در برنامه پیام رسان‌های محبوب را می‌دهد. هدف این نرم افزار مبادله راحت و سریع ارزهای دیجیتالی است، با توجه به محبوبیت بالای واتس آپ در بین کاربران جهان این شبکه اجتماعی برای این منظوراستفاده شده است. Wuabit به عنوان یک کیف پول ارز دیجیتالی  است که از طریق یک رابط چت قابل دسترسی می باشد که شامل  ارزهای دیجیتالی نظیر Bitcoin ، Litecoin و Ethereum می‌باشد

پشتیبانی واتس اپ از بیت کوین

پشتیبانی واتس آپ از بیت کوین ممکن است با استفاده از سرویس کیف پول جدید ارز دیجیتالی Wuabit صورت بگیرد. در این صورت کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه‌ی محبوب به ارزهای دیجیتالی خود نیز دسترسی داشته باشند. عملکردهای این کیف پول شامل ارسال، دریافت و فرآیند انجام معاملات است. به علاوه این تیم قصد دارد سرویس را به سایر سیستم‌های رسانه‌ای مانند Facebook Messenger، Viber و Telegram نیز بفرستد.

این شرکت تایید کرده است که بخش عمده‌ای از پشتیبانی واتس اپ از بیت کوین به استفاده از هوش مصنوعی مربوط است و از این رو کاربران قادر به نوشتن عباراتی نظیر "ارسال 1 BTC به جان" هستند. استفاده از این سیستم راهی راحت جهت ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی و تقویت پذیرش این نوع ارزها در بین مردم است.

این شرکت پروژه‌ی ساخت هسته‌ی اصلی کیف پول خود را با استفاده از BTC تقریبا به پایان رسانده است، از این رو پس از اتمام کامل آن کاربران قادر به استفاده از آن با  SMS، تلگرام و واتس آپ هستند. استفاده از ارزهای دیجیتالی در واتس آپ می‌تواند تعداد کاربران بیشتری را به سمت این فضای ارتباطی بکشاند.

 Wuabit در حال آمادگی جهت ساخت پیام‌های محبوب

با توجه به صحبت‌های ذکر شده Wuabit در حال آمادگی جهت ارتباط با دیگر رابط‌های چت محبوب از جمله واتس آپ و در آینده‌ای نه چندان دور تلگرام، فیسبوک و وایبر است. این شرکت قصد دارد نه تنها BTC بلکه سایر ارزهای محبوب همچون Ethereum، XRP، BCH و Litecoin را نیز ارائه دهد.

پشتیبانی واتس اپ از بیت کوین

Wuabit چگونه کار می کند؟

ظاهرا جهت معامله با BTC و XRP نیاز به تایپ دستورات ساده‌ای همچون  send 0.03 BTC to one person است، پس از تایپ دستور مورد نظر کیف پول فرمان نوشته شده را پردازش کرده و ارز مورد نظررا سریعا منتقل می‌کند.

زمان راه اندازی کیف پول ارز دیجیتالی در واتس آپ

سخنگوی این شرکت در رسانه‌ها بیان کرده است که در ماه آوریل نسخه آزمایشی بتا این برنامه منتشر خواهد شد. اولین ارز دیجیتال مجازی این کیف پول  بیت کوین خواهد بود. سپس در آینده‌ای نه چندان دور، این برنامه قصد دارد دامنه وسیعی از ارزهای دیجیتالی دیگر را در اختیار کاربران قرار دهد. سازندگان Wuabit معتقدند که محصولات جدیدشان موجب تسریع در استفاده از ارزهای دیجیتالی خواهد شد، زیرا مبادلات ارزهای دیجیتالی از طریق پیام رسان‌های محبوب به راحتی قابل انجام خواهد بود.

ارز دیجیتال فیسبوک در WhatsApp

پیش از این فیسبوک نیز برنامه‌های خود را جهت راه اندازی یک stablecoin در واتس آپ نیز اعلام کرده بود، از این رو cryptocommunity توکنی به نام سکه فیس بوک ایجاد کرد. بسیاری از ناظران بر این باورند که این برنامه نه تنها به برنامه چت متعلق به فیس بوک متصل خواهد شد، بلکه به برنامه‌‌ی اینستاگرام هم نیز متصل خواهد شد.

دوستان گرامی از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی نمودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه ی پشتیبانی واتس اپ از بیت کوین آشنا نمائیم. امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد. 

تاریخ انتشار 26 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر