همانطور که در مقاله های هک کردن بیت کوین چگونه است و نوسانات ارز بیت کوین گفته شد، امروزه ارز دیجیتال بیت کوین با چالش های مختلفی رو به رو است. دو مورد از این چالش ها سرعت انجام معاملات و امنیت کیف پول بیت کوین است. همین دو موضوع باعث شده است که این ارز دیجیتال مطرح جایگاه قبلی خود را نداشته باشد و با یک سقوط ناگهانی رو به رو شده باشد. البته این موضوع باعث عقب نشینی ارز بیت کوین نشد بلکه انگیزه ای شد که باگ های قبلی در مورد این ارز را از بین ببرد. در نتیجه یک زیر شاخه جدیدی از بیت کوین به نام بیت کوین اتم (Bitcoin Atom) معرفی شد که در تلاش است جایگاه قبلی بیت کوین را بازگرداند. در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد این ازر بیشتر بدانیم. 

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

بیت کوین اتم چست؟ 

بیت کوین اتم

یکی از شاخه های جدید ارز دیجیتال بیت کوین، بیت کوین اتم است. بیت کوین برای بهبود اوضاع خود، از بیت کوین اتم استفاده می کند چرا که با استفاده از این ارز که زیرمجموعه ای از بیت کوین است می تواند احتمال حمله های سایبری را بنا به گفته خودش تا 51 درصد کاهش دهد. البته این تنها مزیت این زیر شاخه نیست، دیگر ویژگی های بارز این ارز افزایش سرعت انجام معاملات و کاهش هزینه های کارمزدی برای انتقال و تبدیل ارز است. بیت کوین اتم از دو مدل ترکیبی PoW و PoS استفاده می کند که باعث شده است پایداری شبکه افزایش یافته است و در نتیجه احتمال حمله های سایبری به کیف پول بیت کوین کاهش می یابد. این ارز با استفاده روش معاملات اتمی کاری می کند که شما بدون استفاده از واسطه بتوانید ارز خود را به انواع دیگر ارزها تبدیل کنید. این ویژگی باعث می شود که هزینه انجام معملات شما کاهش یابد. بنابراین رد این زیر شاخه به جای اینکه سایز بلوک های انجام معاملات افزایش باید به این منظور که افزایش سرعت را داشته باشیم، از الگوریتم های جدید استفاده شده است که اساسا متفاوت هستند. این الگوریتم ها اساس معاملات اتمی هستند. 

چگونه می توان بیت کوین اتم بدست آورد!؟

بیت کوین اتم

در صورتی که شما در حال حاضر دارای بیت کوین هستید به راحتی می توانید، به همان میزان بیت کوین اتم دریافت کنید. همچنین شما می توانید به سایت Bitcoin Atom بروید و از آنجا انواع مختلف تبدیل ها را مشاهده کنید. در صورتی که شما دارای انواع دیگری از کیف پول ها هستید، می توانید کیف پول سازگار با بیت کوین اتم را انتخاب کنید و سپس با وارد کردن رمز کیف پول خود، تبدیل را انجام دهید و در واقع معادل با ارز قبلی خود بیت کوین اتم دریافت کنید. در صورتی که شما دارای بیت کوین اتم نیستید می توانید از همان روش هایی که برای بیت کوین گفته شد استفاده کنید و بیت کوین اتم بدست آورید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر می توانید از مقاله های ترفندهای کسب بیت کوین رایگان ، کسب بیت کوین ، بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان و بهترین برنامه های دریافت بیت کوین رایگان استفاده کنید. 

همراهان گرامی در این مقاله ما به بررسی ویژگی های ارز بیت کوین اتم پرداختیم و همچنین مزیت های آن و روش های کسب آن را نیز به شما معرفی کردیم. در صورت وجود هرگونه سوال و یا انتقاد می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

 

تاریخ انتشار 17 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر