راه های زیادی برای کسب بیت کوین وجود دارد. یک کاربر که دارای کیف پول بیت کوین است می تواند به کیف پول تان بیت کوین ارسال کند. همچنین با یک کارت اعتباری، می توانید بعضی از آنها را در مبادله بیتکوین خریداری کنید. شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات ارزی زیادی نیز در ایران وجود دارند که با وجود کارت های اعتباری مانند ویزا/مستر کارت می توانند هزینه آن را برای شما پرداخت نمایند. البته اگر شما پول نقد را ترجیح می دهید، می توانید از ATM خود استفاده کنید. در ادامه به ارائه انواع روش های کسب بیت کوین می پردازیم.

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

کسب بیت کوین

کسب بیت کوین

تبدیل ارز به ارز

در سراسر جهان به کاربران اجازه می دهد تا پول خود را به بیت کوین تبدیل کنند. اگر یک کارت اعتباری یا حساب بانکی داشته باشید و بخواهید بیت کوین را بخرید، با پیدا کردن یک مبادله در کشور خود، شروع به کار کنید. شرکت هایی در اکثر کشورها وجود دارد که بیت کوین ها را در برابر ارز محلی به فروش می رسانند. در ایالات متحده، شرکتی با نام Coinbase می باشد که با حساب بانکی یا کارت اعتباری شما، بیت کوین ها را با دلار به شما می فروشند. افتتاح حساب با Coinbase شبیه به باز کردن حساب بانکی سنتی است و جهت تائید مقامات اطلاعات شما گرفته می شود.

همچنین بازاری به نام " Bitcoin exchanges " وجود دارد که این امکان را فراهم می سازد تا بیت کوین ها را با استفاده از ارزهای مختلف خریداری کرده یا بفروشید. لازم به توضیح است که تبادل این ارزها با یکدیگر با کارمزد بالایی همراه است. در ژاپن Mt Gox بزرگترین مرکز تبادل بیتکوین است که در جولای 9020 راه اندازی شد و تا سال 9024 توانست 20 درصد از معاملات تمام Bitcoin ها را مدیریت کند. کاربران همچنین می توانند Bitcoin ها را به یکدیگر با استفاده از برنامه های تلفن همراه یا رایانه های خود بطور یکسان ارسال کنند. در ایران، نیز شرکت های معتبری وجود دارند که می توانید به راحتی با کارت شتاب دارای رمز دوم، معادل ریالی بیت کوین درخواستی را به حساب آن ها واریز نمائید تا کیف پول بیت کوین تان شارژ شود.

برای افرادی که نمی خواهند هویت شان را نشان دهند، خدماتی مانند LocalBitcoins ، وجود دارد . افرادی که میخواهند خرید و فروش بیت کوین را با پول نقد انجام دهند و اطلاعات شان نیز فاش نشود، LocalBitcoins توصیه می شود.

برنامه کیف پول بیت کوین
ساده ترین راه برای گرفتن بیت کوین است. همه شما نیاز به یک برنامه کیف پول بیت کوین برای دریافت bitcoin دارید. شما می توانید به راحتی این برنامه را بر روی گوشی های هوشمند، تبلت یا کامپیوتر خود نصب نمائید. اگر دوست یا آشنایی با بیت کوین دارید، می توانید پیشنهاد خرید به او را بدهید. در غیر این صورت، شما می توانید کسی را در یک سایت مانند localbitcoins.com پیدا کنید که همین کار را انجام خواهد داد. برخی از شرکت ها و بازارهای آنلاین همچنین به شما این امکان را می دهند که پرداختی های تان را با بیت کوین دریافت کنید البته در صورتی که شما در فروشگاه های آنان به فروش یا ارائه خدمات بپردازید. در صورتی که می خواهید برترین کیف پول های این ارز دیجیتال را بشناسید می توانید از مقاله بهترین کیف پول بیت کوین استفاده کنید. 

کسب بیت کوین

دستگاههای خودپرداز
در خارج از کشور ، دستگاههای خودپرداز به شما این امکان را می دهند تا از پول نقد برای خرید بیتکوین استفاده کنید. در صورتی که در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله دستگاه ATM بیت کوین چیست را مطالعه کنید. 

دریافت بیت کوین رایگان

  • دریافت Bitcoin توسط ایمیل خواندن، بازدید وب سایت، بازدید از تبلیغات
  •  دریافت بیت کوین با Faucets
  • Freelancing کسی بیت کوین از طریق بازی
  • دریافت بیت کوین با تبلیغات
  • همچنین دریافت بیت کوین توسط برنامه های وابسته

برای اشنایی بیشتر در مورد دریافت بیت کوین توسط برنامه های تلفن همراه و یا سایت های خارجی می توانید از مقاله های  بهترین برنامه های دریافت بیت کوین رایگان  و سایت های دریافت بیت کوین رایگان استفاده کنید.

همکاری با دیگر شرکت ها
روش دیگری که وجود دارد این می باشد که بعضی از شرکت ها، از منابع سیستم شما استفاده می کنند و به ازای آن به شما بیت کوین پرداخت می کنند. به طور مثال شرکت های ارائه دهنده بازی های کامپیوتری، از گرافیک سیستم شما استفاده می کنند و هزینه آن را با بیت کوین پرداخت می کنند. لازم به توضیح است روش های ذکر شده در بالا شما را غنی نمی کند، با این حال اگر بیت کوین ارزش بیشتری به دست آورد، پاداش های کوچک شما ممکن است در آینده بزرگتر شود.

تاریخ انتشار 28 آذر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر