Evernote یک سرویس نرم افزاری ابری است که برای ایجاد ، سازماندهی و ذخیره فایل های مختلف رسانه ای طراحی شده است. این فایل ها می تواند یک سند متنی ، عکس ، فیلم ، فایل صوتی یا حتی یک صفحه وب باشد ، که همه این موارد شما در فضای ابری سیستم شما یا تلفن همراهتان ذخیره می شود. اگر با سایر سرویس های محبوب ذخیره سازی ابری مانند Google Drive ، Google cloud، Dropbox یا iCloud اپل آشنایی داشته باشید ، می توانید Evernote را نیز یک چنین فضایی برای ذخیره سازی داده ها تصور کنید؛ با این تفاوت که Evernote بیشتر بر روی ایجاد فایل های متنی و یادداشت متمرکز است. به منظور آشنایی بیشتر با این نرم افزار یادداشت برداری با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : گوگل میت google meet چیست؟

Evernote چگونه کار می کند؟

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان نحوه ی عملکرد این نرم افزار را توضیح داده ایم. شما به آسانی می توانید کل تغییرات ایجاد شده در فایل های سیستم خود را در فضای ابری Evernote به روز رسانی کنید.

Evernote

وقتی فایلی را بارگذاری می کنید یا در Evernote روی یک فایل موجود در سیستم خود تغییری ایجاد می کنید ، همه تغییرات در نرم افزار شما همگام سازی می شود ، حتی اگر از دستگاه دیگری مانند iPhone یا آی پد به نرم افزار دسترسی داشته باشید ، همه تغییراتی که قبلاً ایجاد کرده اید به طور خودکار به روز می شود.

و نکته ی جالب تر این است :  از آنجا که همه داده ها بر روی سرورهای موجود در فضای ابری ذخیره شده است ، پرونده ها و یادداشت های شما فضای ذخیره سازی سیستم کامپیوتر  یا دستگاه تلفن همراه شما را اشغال نمی کند. به علاوه  در صورت آسیب دیدن هر یک از دستگاه های خود، چیزی از اطلاعات خود را از دست نخواهید داد.

در اینجا بخش از مقاله چند روش متداول برای استفاده از Evernote را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم :

  • جمع آوری دستور العمل ها
  • گرفتن تصاویر اسکرین شات
  • همکاری با سایر اعضای تیم بر روی پرونده ها
  • ذخیره پرونده ها براساس موقعیت جغرافیایی
  • نشانه گذاری صفحات در وب
  • افزودن یادداشت به پیوست های پرونده

چرا از Evernote استفاده کنیم؟

این روزها افراد بسیاری از کارهای خود را از طریق رایانه های شخصی، تلفن های همراه هوشمند و ... انجام می دهند چرا که ما در جهانی زندگی می کنیم که بسیار تحت تاثیر تکنولوژی می باشد.

برای بسیاری از افراد حرفه ای و کاربران وب معمولی، Evernote تبدیل به یکی از اصلی ترین ابزارها برای یادداشت برداری و بایگانی برای جمع آوری اطلاعات شده است. با استفاده از این نرم افزار سازماندهی منظم همه ی اسناد و یادداشت ها و حتی همکاری با دیگران انجام می شود.

Evernote

مزیت های استفاده از Evernote

آیا مایلید تا با برخی از مهم ترین مزیت های نرم افزار Evernote آشنا شوید؟ پس همچنان همراه ما باشید و این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید.

  • دسترسی به پرونده ها از طریق نرم افزار Evernote ، از هر دستگاهی بسیار آسان تر از ارسال ایمیل برای خود یا ذخیره هر بار در USB است.
  • از آنجا که Evernote هر زمان که پرونده جدیدی را بارگذاری می کنید یا تغییراتی در یادداشت ها یا پرونده های خود ایجاد می کنید ، به طور خودکار همه چیز را بین دستگاه های شما همگام سازی می کند ، شما برای ذخیره سازی همه چیز فقط به کار با یک دستگاه محدود نمی شوید.
  • از آنجا که این نرم افزار به عنوان یک سیستم کامل بایگانی مجازی طراحی شده است که یافتن یادداشت ها یا پرونده های دیگر را به راحتی امکان پذیر کرده ایت ، هرگز نگران ذخیره سازی اطلاعات در سیستم خود و سپس فراموش کردن محل ذخیره آن نخواهید بود.
  • شما می توانید از Evernote برای اهداف تجاری با به اشتراک گذاری پرونده ها و همکاری در پروژه ها با همکاران خود نیز استفاده کنید.

پرداخت هزینه خرید Evernote توسط تراپی

Evernote واقعاً یک نرم افزار شگفت انگیز است و اگر به دنبال ابزاری هستید که خیلی پیشرفته نباشد ، می توانید از نسخه رایگان آن استفاده کنید. اما نسخه رایگان Evernote ممکن است کلیه ی امکاناتی که در نسخه پولی آن وجود دارد را در اختیار شما قرار ندهد. بنابراین اگر مایلید که از کلیه امکانات این نرم افزار برخوردار شوید لازم است که نسخه پولی آن را تهیه نمائید.

دوستان، اگر برای پرداخت هزینه خرید نسخه پولی Evernote با مشکل مواجه هستید، اصلا نگران نباشید و با خیالی آسوده پرداخت هزینه را به ما در تیم تراپی بسپارید.

برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 11 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر