اگر شما یکی از صاحبان کسب و کار هستید، قطعا به برگزاری جلسات ویدئویی امن در تیم کاری خود اندیشیده اید. برای برگزاری ویدئو کنفرانس های درجه یک سازمانی بر اساس زیرساخت های گوگل ، ما گوگل میت google meet را به شما معرفی می کنیم. آیا مایلید تا با این ابزار برگزاری جلسات ویدئوئی بیشتر آشنا شوید؟ پس با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : بهترین ابزارهای سئو برای کسب رتبه بهتر در گوگل

آشنایی با ابزار گوگل میت google meet

این ابزار، یکی از بهترین ابزارها برای برگزاری جلسات ویدئویی می باشد که مورد قبول بسیاری از سازمان ای اقتصادی در سارسر جهان می باشد. گوگل میت google meet به گونه ای طراحی شده است که دارای زیرساخت های ایمن بوده و دارای سیستم محافظت داخلی می باشد به گونه ای که از حریم خصوصی کاربران کاملا محافظت می شود.

گوگل میت google meet

با استفاده از گوگل میت google meet شما می توانید تماس های ویدئویی چند نفره را تنها با استفاده از یک رابط کاربری ایجاد کرده و لینک آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما می توانید با استفاده از این ابزار مستقیما از طریق یک رویداد، دعوت نامه، یا از طریق یک جی میل، به جلسات ویدئویی بپیوندید.

وجود امکانات کاربردی از قبیل استفاده از زیرنویس های زنده، قابلیت از بین بردن نویز و ... باعث می شود که جلسات با کیفیت بسیار بهتری تشکیل و برگزار شود.

در کل گوگل میت google meet ابزاریست مناسب برای برقراری تماس های ویدئویی بزرگ و کوچک و ویدئو کنفرانس که در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد نحوه ی استفاده از آن برای شما عزیزان بیان کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

استفاده از گوگل میت google meet

پیش از این، یعنی تا قبل از سال 2020 ، برای اینکه بتوانید از سرویس گوگل میت google meet استفاده کنید، لازم بود که طرح G Suite را خریداری کنید. اما جدیدا شرکت بزرگ گوگل نسخه امکان استفاد از نسخه رایگان google meet را برای کاربران فراهم کرده است و شما می توانید به راحتی از این ابزار سودمند استفاد کنید.

به این ترتیب شما می توانید پس از برقراری و شروع تماس تلفنی، لینک مربوط به تماس و یا کد آن را با سایرین به اشتراک بگذارید و یا از طریق ارسال ایمیل به آن ها، سایر افراد را به شرکت در کنفرانس ویدئویی دعوت کنید.

شما از طریق تمام مرورگرها می توانید ابزار گوگل میت را مورد استفاده قرار دهید، اما به دلیل اینکه گوگل میت google meet یکی از محصولاتی است که به طور انحصاری توسط شرکت گوگل ارائه شده است، بهترین مرورگر برای بهره مندی از خدمات سرویس گوگل میت، مرورگر گوگل کروم Chrome می باشد.

البته سرویس گوگل میت google meet نسخه پولی هم دارد که شما می توانید با استفاده از نسخه پولی آن، از خدمات بیشتر این سرویس بهره مند شوید.

امکانات نسخه پولی گوگل میت google meet

در نسخه پولی این سرویس امکانات بیشتری برای کاربران در نظر گرفته شده است که عبارتند از :

  • قابلیت ضبط جلسات
  • افزایش تعداد شرکت کنندگان در ویدئو کنفرانس به 250 نفر
  • امکان پخش ویدئو کنفرانس به صورت زنده برای 100 هزار نفر

و دیگر قابلیت ها که در صورت خرید نسخه پولی می توانید از آن ها استفاده کنید.

گوگل میت google meet

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با یکی دیگر از خدماتی که شرکت گوگل برای کاربران ارائه داده است آشنا کنیم به نام سروس گوگل میت google meet . این سرویس برای شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید جلسات ویئویی را به صورت کاملا امن برگزار کنید. استفاده از آن نیز در هر مرورگری امکان پذیر است اما در مرورگر کروم، بسیار بهتر می توانید از این سرویس بهره مند شوید.

چنانچه مایل باشید از خدمات بیشتری که در این سرویس ارائه شده است برخوردار شوید، لازم است که نسخه پولی آن را خریداری نمائید و پرداخت هزینه آن را به صورت آنلاین انجام دهید.

دوستان اگر برای پرداخت هزینه با مشکل مواجه شده اید و فاقد هر گونه کارت اعتباری یا حساب بین المللی هستید، می توانید با خیال پراحت پرداخت هزینه را به ما بسپارید.

پرداخت هزینه خرید نسخه پولی گوگل میت توسط تراپی

دوستان عزیزی که مایل به تهیه نسخه پولی گوگل میت هستند، می توانند از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایند. ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 07 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر