سوخت‌های فسیلی قابل تجدید نیستند. این بدان معنی است که عرضه آن‌ها محدود است و در مصرف اینگونه سوخت‌ها باید صرفه جوئی کرد. با افزایش تقاضای جهانی انرژی ، نیاز به استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر بیشتر و بیشتر می‌شود. در این میان بحث در مورد انرژی‌های تجدیدپذیر و فناوری سبز، در کنار فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال، پلتفرمی را به نمایش می‌گذارد به نام پلتفرم E2C . آیا تا کنون در مورد آن شنیده‌اید؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با این پلتفرم آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید : بیت کوین چیست

پلتفرم ترید ارز دیجیتال E2C چیست؟

E2C  نام اختصاری سکه‌ی انرژی الکتریکی یا Electronic Energy Coin  می‌باشد که یک بستر تجاری مبتنی بر blockchain برای فناوری سبز است. E2C مطابق با استانداردهای توکن ERC-20 ساخته شده است که توسط سیستم محبوب Ethereum استفاده می‌شود. این باعث می‌شود E2C با اکثر استانداردها و پروتکل‌های ارز رمزنگاری شده موجود در بازار سازگار باشد ، از این رو با بیشتر پلتفرم‌های تجاری سازگار است.

پلتفرم E2C

چشم انداز E2C ، مربوط به آینده زیست محیطی پایدار می‌باشد. این پروژه به سمت انقلاب انرژی، به طوری که توزیع عادلانه‌تری داشته باشد و کنترل بهتری بر استفاده و معامله انرژی انجام شود.

با ارائه‌ی ساختار غیر متمرکز به عنوان زیربنای این سیستم، می‌توان یک محیط مناسب تر و شرایطی ایده‌آل تر ایجاد کرد و برای تولیدکنندگان کوچک انرژی نیز این امکان را فراهم کرد  تا انرژی خود را با سود قابل ملاحظه‌ای بتواند به فروش برساند.

درباره‌ی پلتفرم E2C

از طریق پلت فرم E2C ، توکن‌ها می‌توانند آزادانه برای انرژی معامله و مبادله شوند. این توکن‌ها ، که به عنوان توکن‌های E2C شناخته می‌شوند ، از موانع جغرافیایی و زمانی فراتر می‌روند و باعث افزایش کارایی و سودآوری بیشتر آن می‌شوند. که این امر از طریق فناوری مانند بلاک چین و استفاده از توکن‌های امن ، ناشناس و غیرمتمرکز میسر خواهد شد.

این شرکت با ارائه‌ی برنامه‌های پلتفرم E2C ، هم زمان هم برای موبایل و هم برای دسک تاپ ، همه چیز را برای کاربران آسان کرده است. علاوه بر این ، E2C همچنین با استفاده از فناوری جدید پنل خورشیدی ، راه حل‌هایی برای تولید انرژی با هزینه کمتر را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

چرا از پلتفرم E2C استفاده کنیم؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چه ویژگی این پلتفرم را از سایر موارد مشابه آن جدا کرده است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که هدف شرکت ارائه دهنده‌ی پلتفرم  E2C، ایجاد آینده‌ای پایدار برای نسل خود و نسل‌های آینده است ، که در آن یک منبع انرژی تجدید پذیر نه تنها برای همه در دسترس است، بلکه به گونه‌ای است که مشارکت کاربران را برای استفاده از آن  ترغیب می‌کند.

 در ادامه به ذکر برخی از مهم‌ترین مزیت‌های این پلتفرم پرداخته‌ایم. همچنان با ما همراه باشید.

پلتفرم E2C

برخی از مهم‌ترین مزیت‌های پلتفرم  E2C

  • با استفاده از پلت فرم E2C ، کاربر قادر به پیش بینی عرضه و تقاضای پایه انرژی در تمام معاملات می‌باشد.
  • پلتفرم E2C برای کاربر این امکان را فراهم می‌کند تا به داده‌ها دسترسی داشته باشند و به تصمیم گیری بهتر و آگاهانه تر درباره سرمایه گذاری‌های آینده‌ی خود بپردازند.
  • اکنون بخرید ، بعداً استفاده کنید؛ به این معنا که، پلت فرم E2C این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که هم اکنون انرژی بخرند ، از آن نگهداری کنند و بعدا از آن استفاده کنند.
  • وجود حالت (Mode) تجاری هوشمند. حالت تجاری هوشمند این امکان را فراهم می‌کند تا سیستم با توجه به رعایت معیارهای شما موارد موجود را جستجو کرده و سفارش را بطور خودکار انجام دهد. این کار با از بین بردن واسطه، باعث می‌شود تا حد بسیار زیادی بار سرور کاهش یابد.
  • با استفاده از پلت فرم E2C ، ما قادر به پیش بینی عرضه و تقاضای پایه انرژی در تمام معاملات هستیم.
  • معاملات امن. مکانیسم حفاظت از معامله E2C اینگونه عمل می‌کند که فقط پس از دریافت و تأیید انرژی توسط خریدار ، توکن E2C را منتشر می‌کند که این تضمین کننده امنیت معاملات است.

بیشتر بخوانید : اتریوم چیست

مزیت‌های شرکت E2C برای دارندگان این توکن

این سیستم چندین ویژگی اضافی را برای دارندگان این توکن‌ها ارائه می‌دهد که عبارتند از :

  • کاهش هزینه استفاده از کلیه خدمات پلتفرم
  • دسترسی به آنالایزر قیمت انرژی
  • دسترسی به یک سیستم خودکار برای خرید / فروش سفارش تحت پارامترهای مشخص شده.
  • دسترسی اولیه به پلتفرم‌های جدید تجاری.
  • قرار دادن بهتر پیشنهادات در بخش مربوطه انجمن.

این موارد مزیت‌هایی است که دارندگان توکن E2C می‌توانند ازآن بهره‌مند شوند.

از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 27 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر