اگر شما دوست عزیز به فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال علاقه مند هستید و خودتان ارز دیجیتال استخراج می کنید، قطعا با دستگاه های ماینر و استخراج رمزارزها آشنا هستید و انواع ماینر را هم می شناسید. در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از ماینرهای جدید بیت کوین که به تازگی توسط شرکت Bitmain  رونمائی شده است را به شما معرفی کنیم، به نام Antminer T19 . برای آشنایی با این دستگاه استخراج بیت کوین با تراپی همراه شوید.

شرکت پرداخت های ارزی تراپی ، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی انجام انواع پرداخت های ارزی بین المللی، تبدیل ارزهای دیجیتال، خرید و فروش دلار پی پال و ... برای شما عزیزان می باشد.

Antminer T19 رونمائی شد

شرکت Bitmain مستقر در پکن، در تلاش برای بازیابی سهم از دست رفته بازار ، از Antminer T19 ، ارزان تر دستگاه استخراج بیت کوین رونمائی کرد. این شرکت اعلام کرده است که Antminer T19 دارای توان محاسباتی یا نرخ هش 84 تراهش در ثانیه (TH / s) و راندمان انرژی 37.5 ژول در تراهش (J / TH) است.

Antminer T19

پس از Miner BTC ، جدیدترین سخت افزار توسط شرکت بیت ماین، Antminer S19 می باشد که ارزان تر از Miner BTC است. با نرخ هش 95  تراهش بر ثانیه، که 1785 دلار قیمت دارد ، در مقایسه با سری T19 که حدود 1750 دلار فروخته می شود  و 2٪ افزایش قیمت داشته است.

Bitmain در یک پست در وبلاگ خود گفته است که ، Antminer T19 با همان نسل از تراشه های ساخته شده سفارشی موجود در Antminer S19 و S19 Pro ساخته شده است و از عملکرد مؤثر و کارآمد برای استخراج ارزهای رمزپایه برخوردار است.

میزان سوددهی Antminer T19

طبق گفته F2pool ، شبکه جهانی استخراج بیت کوین ، مدل جدید ماینر بیت کوین، یعنی T19 هر روز حداکثر 3.17 دلار سود کسب می کند. در مقایسه با درآمد 3.96 دلار در روز برای Antminer S19 و  براساس متوسط هزینه برق 0.05 دلار در هر کیلووات در ساعت.

شرکت Bitmain خبر داد که T19 از اول ژوئن به فروش می رسد. البته به منظور جلوگیری از احتکار دستگاه های ماینر و اطمینان از عملکرد خریداران که بیشتر شخصی باشند، Antminer T19 با محدودیت دو ماینر برای هر مشتری، به فروش می رسد.

Antminer T19 نسبت به مدل قبلی آن یعنی، T17 دارای کارآیی بالاتری می باشد. Antminer T19 دارای "سیستم عامل ارتقا یافته" است که " سرعت راه اندازی" آن بالا تر خواهد بود.

این ماینر جدید زمانی می آید که Bitmain صحنه را به رقیب خود، یعنی Microbt واگذار کرده باشد. این نسخه همچنین همزمان با کاهش برنامه ریزی شده بیت کوین در تاریخ 11 می ارائه می شود که درآمد ماینر را 50٪ کاهش داده و به 6.25 BTC در هر بلوک می رساند. این 50 درصد باعث شده است که ماینرها به دنبال تجهیزات ماینینگ کارآمدتری باشند.

طبق گفته های Coinshares ، ممکن است Bitmain  ده درصد از سهام غالب بازار خود را در سال 2019 از دست داده باشد ، زیرا Microbt سازنده سری Whatsminer ماینرها همچنان به فروش ماینرهای قدرتمندتر در سراسر جهان ادامه می دهد. پیش بینی می شود این روند در سال 2020 ادامه داشته باشد.

Antminer T19

چند روز پیش، شرکت کانادایی Bitfarms Ltd. از خرید 1،847 دستگاه ماینر Whatsminer  مدل M20S BTC خبر داد. گفته می شود که این سخت افزار ماینینگ طی چهار تا پنج هفته تحویل داده خواهد شد و تقریباً 133 پتاهش در ثانیه (PH / s) را به قدرت محاسباتی نصب شده شرکت اضافه کرده و راندمان محاسبات را تا بیش از 15 PH در هر مگاوات بهبود می بخشد.

کلام آخر

در این مقاله شما را با یکی دیگر از ماینرهای استخراج ارزهای دیجیتال به نام Antminer T19 آشنا کردیم که توسط شرکت Bitmain ارائه شده است. این ماینر جدید شرکت Bitmain دارای توان محاسباتی، سرعت و نرخ هش بالاتری می باشد و همچنین با قیمت ارزان تری در بازار عرضه خواهد شد.

دوستان همیشه همراه تراپی امید است که از مطالب ارائه شده در این مقاله کمال استفاده را برده باشید و نکاتی که مطالعه کردید، توانسته باشد بر دانش مفید شما در زمینه ماینرها و ارزهای دیجیتال افزوده باشد.

در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به کلیه ی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 19 خرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر