همه ما حداقل برای یک بار هم که شده به مهاجرت به سایر کشورهای خارجی برای کار فکر کرده ایم. اما اینکه کدام کشور ها می توانند برای ما شرایط کار بهتری فراهم کنند مسئله اصلی است. از طرف دیگر برخی از کشور ها شرایط سختی برای گرفتن مهاجران کاری دارند در عین حالی که بسیاری از کشورها نیز ویزای کار را راحت می دهند. در این مقاله ما می خواهیم دسته دوم از کشورهایی را به شما معرفی کنیم که ویزای کار را می توانید به راحتی دریافت کنید و تجربه جدیدی از زندگی در کشورهای دیگر را داشته باشید. برای مهاجرت هیچ وقت دیر نیست ولی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید یک برنامه ریزی دقیق قبل از استعفا دادن کار فعلیتان است.

بیشتر بخوانید : 

اخذ ویزای آسان برای کدام کشور هاست؟

5 کشور برای شرایط مهاجرت آسان کدامند؟

10 کشور برتر برای کار کدامند؟

ویزای کار

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری و گرفتن ویزای کاری کدام است؟

کامبوج :

این کشور جزء یکی از کشورهایی است که ویزای کار آن را به راحتی می توان دریافت کرد. توجه داشته باشید که نه تنها برای کار بلکه به دلیل زیبایی های این کشور و آب و هوای خوبی که دارد همواره مورد توجه بسیاری از مهاجران بوده است. برای گرفتن ویزای کار از این کشور شما نیازی به اسپانسر کاری ندارید. تنها باید اجازه کار و یا همان مجوز کار را داشته باشید.

چين :

اگر به دنیال جایی هستید که به راحتی بتوانید کار مورد علاقه خود را پیدا کنید، پس حتما نگاهی به فرصت های شغلی چین داشته باشید. علاوه بر این که تعداد زیادی شغل با تنوع زیاد در این کشور پیدا می شود، شما می توانید به راحتی نیز ویزای کار را دریافت کنید. پیدا کردن شغل در چین ممکن است کمی زمانبر باشد اما به محض این که شما حامی کاری خود را پیدا کنید می توانید ویزای کار را دریافت نمایید.

سنگاپور :

شما می توانید به مدت 6 ماه در سنگاپور کار کنید. شاید این مدت میزان کم به نظر برسد ولی با توجه به این که در یکی از بهترین مراکز مالی کار خواهید کرد بسیار با ارزش است. با وجود این که گرفتن ویزای کار سنگاپور راحت است ولی اگر شما دانش آمزو هستید و یا اخیرا فارغ التحصیل شده اسد به سراغ این کشور نروید. چرا که حدود 1 سوم جمعیت این کشور افرادی هستند که به دنبال شغل نیمه وقت می گردند و همین مسئله شانس شما را برای پیدا کردن کار کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید : گرفتن ویزای کار سنگاپور چگونه است؟

ویزای کار

نیوزلند :

اگر شما اقامت کشور امریکا را دارید می توانید به راحتی ویزای کار این کشور را دریافت کنید. شما می توانید به مدت 12 ماه کاری را که این کشور به شما پیشنهاد می دهد را انجام دهید.

استرالیا :

اگر علاوه بر پیدا کردن شرایط کاری بهتر به زندگی ساحلی علاقه دارید پس حتما کار در استرالیا را انتخاب کنید. تنوع کاری در این کشور زیاد است پس به احتمال زیاد با مشکلی رو به رو نخواهید بود.

استرالیا در حال حاضر به دنبال افرادی است که مایل به کار در بخش های فروش، بازاریابی، مراقبت های بهداشتی و رسانه ها هستند.

آلمان:

اگر شما به دنبال جایی در اروپا برای کار هستید، آلمان باید بالای لیست شما باشد. این ویزا برای شما 110 یورو هزینه می کند، که تقریبا می توان گفت روند گرفتن آن کمی طولانی است ولی ارزشش را دارد. از زمانی که وارد می شوید تا زمانی که می خواهید بمانید، اگر ثابت کنید که توانایی پرداخت هزینه های خود را دارید مشکلی با ماندن در آلمان نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید : بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران کدامند؟

همراهان عزیز امیدواریم که با استفاده از نکات مطرح شده در مورد ویزای کار بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

تاریخ انتشار 01 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر