تقریبا از هر خانواده ایرانی یک نفر از آن ها مهاجرت می کند! این تنها نیمی از داستان است چرا که بعد از مدتی در بیشتر موارد تمامی اعضای خانواده نیز مهاجرت می کنند. بنابراین شرایط برای مهاجرت به کشورهای توسعه یافته روز به روز مشکل تر می شود. پس افراد رو به سوی کشور هایی می آورند، که شرایط مهاجرت آسان را برایشان فراهم می کند. در این مقاله همراه ما باشید تا با 5 کشور که مهاجرت به آن ها برای شما امکان پذیر و راحت است آشنا شوید.

حتما بخوانید : 

 

سفر بدون ویزا چگونه است؟

ویزای شینگن چیست؟

 

قبل از این که من لیست این کشور ها را در اختیار شما قرار دهیم باید به این نکته اشاره کنم، که نباید انتظار شرایطی مانند امریکا و کانادا را از این کشور ها داشته باشید. به همان اندازه که شرایط مهاجرت و ورود به این کشور ها آسان است، شرایط زندگی در توسعه این کشور ها در سطح پایین تری قرار دارد اما به هر حال برای شروع می توانند گزینه های مناسبی باشند!

5 کشور برای مهاجرت آسان کدامند؟

  • اروگوئه :

این کشور در جنوب امریکا قرار دارد و با توجه به ماسحت کمی که دارد جمعیت کمی هم دارد. اما وجود منطقه ساحلی در این کشور، زیبایی های زیادی را برای افراد فراهم کرده است که همین مسئله انگیزه ای برای مهاجرت به این کشور است.

مهاجرت آسان
  • اکوادور :

این کشور شگفت آور از نظر زیبایی و سر سبز، در راستای خط استوا قرار دارد. جزایر گالاپاگوس در این منطقه قرار دارند و این کشور را چه برای مهاجرت و چه برای مسافرت ممتاز کرده اند. برای مهاجرت به این کشور تنها کاری که باید انجام دهید این است که تضمین کنید ماهیانه 800 دلار حقوق و 100 دلار اضافی برای هر فرد از خانواده تان خواهید داشت. پس اگر شما قصد مهاجرت آسان در دوران بازنشستگی خود را دارید، می توانید با سرمایه گذاری در صندوق های بازنشستگی به راحتی این کار را انجام دهید.

مهاجرت آسان
  • آرژانتین :

نکته جالب در مورد این کشور مساحت زیاد و جمعیت بسیار کم آن است. تعجب می کنید اگر بدانید در هر 1 کیلو متر مربع از این کشور 15 نفر حضور دارند. شرایط آب و هوایی این کشور بسیار متنوع است از آب و هوای معتدل گرفته تا آب و هوای سرد و قطبی. برای داشتن مهاجرت آسان با آرژانتین تنها نیاز است که تضمین کنید ماهیانه 850 دلار خواهید داشت.

مهاجرت آسان
  • برزیل :

برزیل یکی از کشور های غنی چه از نظر فرهنگو چه از نظر جامعه انسانی است. برای داشتن مهاجرت آسان به برزیل تنها باید تضمین کنید ماهیانه 2000 دلار امریکا حقوق خواهید داشت. شما همچنین می توانید 2 همراه با خود ببرید که برای بردن هر کدام به 1000 دلار اضافی نیاز است.

مهاجرت آسان
  • اسلوبرد :

این کشور یکی از جزایر نزدیک نروژ است که به طور رسمی به عنوان بخشی از نروژ شناخته می شود. دارای آب و هوای سرد ولی مناظر بی نظیری است! زندگی در این کشور برای شما کمی گران قیمت خواهد بود اما با این وجود ملیت های مختلفی از امریکا، کانادا، ژاپن، آفریقا و ... این کشور را برای مهاجرت آسان انتخاب می کنند.

مهاجرت آسان

بیشتر بخوانید : 

بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل کدام است؟

تحصیل رایگان در آلمان

رنکینگ بهترین دانشگاه ها در جهان سال 2018

با توجه به مطالب بیان شده، نظر شما در مورد مهاجرت آسان چیست؟ به نظر شما کدام یک کشور ها شرایط ارزان و راحتی را برای مهاجرت در اختیار شما قرار می دهند!؟ در هر صورت قصد مهاجرت و یا سفر به هر کجا را که داشتید می توانید برای انواع پرداخت های ارزی در مورد اخذ ویزا، دریافت وقت سفارت، پرداخت هزینه سفارت و ... از شرکت خدمات ارزی تراپی استفاده کنید. با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 16 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر