با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال، افراد زیادی به فعالیت در این حوزه علاقه مند شدند و به روش های مختلف به سود و درآمد از طریق ارزهای رمزنگاری شده رسیده اند. برخی از طریق استخراج ارز دیجیتال و برخی از طریق خرید و فروش و مبادلات ارز دیجیتال یا تریدینگ سعی کرده اند که از این راه کسب درآمد کنند. تریدینگ ارز دیجیتال نیز روش های مختلفی دارد. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با انواع روش های ترید ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.

و همچنین میتوانید برای خرید انواع ارزهای دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

معرفی انواع روش های ترید ارزهای دیجیتال

در این بخش از مقاله چند روش ترید ارز دیجیتال را برای شما معرفی خواهیم کرد که در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتال هستید، خوب است با این روش ها آشنا شوید.

روش های ترید ارزهای دیجیتال

به طور کلی ترید ارزهای دیجیتال به دو روش انجام می شود که عبارتند از :

  • ترید کوتاه مدت : در ترید کوتاه مدت ، خرید و فروش ارزهای دیجیتال می تواند ظرف مدت چند دقیقه، چند ساعت، و یا چند روز اتفاق بیفتد. در حقیقت در ترید کوتاه مدت، مبادله ی ارز دیجیتال می تواند ظرف مدت چند روز تا یک ماه اتفاق بیفتد. برای موفقیت در ترید های کوتاه مدت نیز تریدرها از تحلیل تکنیکال استفاده می کنند.
  • ترید بلند مدت : ترید بلند مدت در مدت زمان های بیشتر از یک ماه اتفاق می افتد و تریدرها پس از خرید ارزهای دیجیتال آن ها را در مدت زمان بیشتر از یک ماه نگهداری می کنند و سپس از آن با توجه به تحلیل های فاندامنتال برای فروش رمز ارزها اقدام می کنند.

این دو، روش های ترید ارزهای دیجیتال از دید کلی بود. اما از لحاظ استراتژیکی روش های ترید ارزهای دیجیتال، چهار روش هستند که در ادامه این روش ها را برای شما معرفی کرده ایم.

انواع روش های ترید ارزهای دیجیتال را بشناسید

در این بخش از مقاله مهم ترین روش های ترید ارزهای دیجیتال را برای شما معرفی کرده ایم. این روش ها، روش های استراتژیک ترید ارز دیجیتال هستند که این چند روش، صرف نظر از زمان انجام مبادله رمز ارز در نظر گرفته شده است.

مبادلات روزانه یا Day Trading

مبادلات روزانه یا Day Trading یکی از محبوب ترین روش های ترید ارزهای دیجیتال در میان تریدرها و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است. علت محبوبیت روش Day Trading این است که از نوسانات قیمتی در طول یک روز به درستی می توانید بهره ببرید و به سود برسید. در این روش، معامله گران، هیچ ارز دیجیتالی را نزد خود نگهداری نمی کنند و در همان روز آن ها را به فروش می رسانند.

Position Trading

Position Trading یعنی مبادله یا ترید ارز دیجیتال با حفظ موقعیت. در این روش شما باید هدف گذاری کنید و هدفی را برای خود مشخص کنید. به عنوان مثال هدف را بر قیمت دوبرابری می گذارید. به این معنا که تا زمانی که قیمت ارز دیجیتال دوبرابر نشده است برای فروش آن هیچ اقدامی نمی کنید.

روش های ترید ارزهای دیجیتال

Scalping

Scalping یا ترید لحظه ای، روشی است بسیار پرسود، اما حساس. به شرطی می توان از این نوع مبادلات سود خوبی به دست آورد که از شکاف های قیمتی به خوبی اطلاعات داشته باشید. سرمایه گذارانی که از این روش تریدینگ می خواهند به سود و کسب درآمد برسند باید قیمت ها را با تمام جزئیات و به صورت لحظه ای پیگیری کنند. به علاوه هزینه های جانبی مثل پورسانت و ... را نیز باید مد نظر داشته باشند.

در این روش از روش های ترید ارزهای دیجیتال ، یک حداقل و حداکثر قیمت در یک بازه زمانی مشخص برای ارز دیجیتال تعیین می شود که این دو قیمت به همدیگر نزدیک هستند که از طریق نوسانات این دو قیمت، سرمایه گذاران به سود خواهند رسید.

Swing Trading

این روش مبادله ارز یجیتال تقریبا شبیه مبادله روزانه است، با این تفاوت که تریدرها، پوزیشن ها را تا و هفته نگه می دارند و بعد به فروش می رسانند. به این روش مبادله، روش ترید نوسانی گفته می شود.

این روش تریدینگ برای افرادی سوددهی دارد که صبور هستند و برای رسیدن به اهداف مالی خود هیچ عجله ای ندارند.

حال که با روش های مبادلات ارز دیجیتال آشنا شدید، می توانید با توجه به شرایط هر کدام از این روش ها و شرایط خودتان، با استفاده از این روش های ترید ارزهای دیجیتال به سود برسید.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 10 تیر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر