دوستان عزیز و همیشه همراه تراپی، اگر شما از علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال باشید، قطعا با مفاهیمی همچون : ارز دیجیتال، استخراج ارز دیجیتال، فناوری بلاک چین و...آشنا هستید و چنانچه قصد ورود به این حوزه را دارید، باید بدانید که فعالان عرصه ارز دیجیتال کلا در سه زمینه مشغول فعالیت هستند، یا ارز دیجیتال استخراج می‌کنند، یا تنها به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند و یا مشغول به تحلیل و آنالیز بازار هستند. آیا با اصطلاح سیگنال های معاملاتی کریپتو آشنا هستید؟ آیا می‌دانید نحوه‌ی تولید آن‌ها چگونه است و چه نقشی در بازار ارز دیجیتال دارند؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با این اصطلاح بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با سیگنال های معاملاتی کریپتو

سیگنال های معاملاتی کریپتو عبارتست از مجموعه علائمی که بر روی نمودارهای معاملاتی ارز دیجیتال ظاهر می‌شود و از طریق این نمودارها معامله‌گران در بازار ارز دیجیتال در مسیر درست معامله هدایت می‌شوند.

سیگنال های معاملاتی کریپتو

همانطور که می‌دانید بازار ارز همواره در حال نوسان است و دائما قیمت‌ها دچار تغییر می‌شود. بنابراین آنچه برای معامله‌گران اهمیت پیدا می‌کند این است که بدانند چه موقع ارز دیجیتال خریداری کنند و چه موقع ارز دیجیتال خریداری شده را بفروشند که از این معامله به مقدار سود مناسبی دست یابند. به نظر شما چگونه این امر میسر خواهد شد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که معامله‌گران می‌توانند از طریق همین سیگنال های معاملاتی کریپتو مسیر درست را در بازار پیدا کنند و به سود برسند.

سیگنال های معاملاتی کریپتو چیست؟

سیگنال های معاملاتی کریپتو که از طریق تجزیه و تحلیل نمودارهای ارز دیجیتال توسط تحلیل‌گران به دست می‌آید، نشان دهنده‌ی بهترین زمان برای خرید یک نوع ارز دیجیتال و بهترین زمان برای فروش آن ارز می‌باشد.

بنابراین برای اینکه شما نیز بتوانید در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال موفق عمل کنید باید بتوانید سیگنال‌های معاملاتی را به درستی تشخیص دهید. اما حتما می‌پرسید چگونه؟ در ادامه با ما همراه شوید تا به ذکر نکاتی در این مورد بپردازیم.

تولید سیگنال های معاملاتی کریپتو

برای اینکه به سیگنال معاملاتی دست پیدا کنید باید قادر به تحلیل درست نمودارهای معاملاتی باشید. اما توجه کنید که تنها یک سیگنال معاماتی درست می‌تواند شما را به سود قابل توجهی برساند، در غیر این صورت چنانچه بر اساس یک سیگنال غلط در بازار معامله کنید، متضرر خواهید شد. بنابراین در تشخیص سیگنال درست باید از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشید.

برخی از متخصصین در حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که بهتر است معامله‌گران خودشان به تشخیص و تولید سیگنال‌های معاملاتی بپردازند. به این ترتیب می‌توانند به نتایج دقیق‌تری دست یابند. اما در حقیقت تولید سیگنال های معاملاتی کریپتو کارچندان آسانی نیست و نیاز به آموزش دارد.

برخی دیگر معتقدند که برای به دست آوردن سیگنال از تولید کنندگان سیگنال معاملاتی کریپتو کمک بگیرید. افراد بسیاری هستند که در این زمینه تخصص، تبحر و تجربه دارند و می‌توانند معامله‌گران را به مسیر درست هدایت کنند. آن‌ها با استفاده از تحلیل تکنیکال نمودارهای بازار  ارز دیجیتال و همچنین بر اساس اخبار بازار ارز و نیز شایعات گفته شده، وضعیت بازار را برآورد نموده و به معامله‌گران سیگنال بدهند.

سیگنال های معاملاتی کریپتو

معامله‌گران می‌توانند در این زمینه از پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال برای به دست آوردن سیگنال درست، کمک بگیرند و برای این منظور بایستی هزینه‌ی اشتراک در آن پلتفرم را بپردازند. البته برخی از پلتفرم‌ها نیز به رایگان در اختیار معامله‌گران قرار می‌گیرد که چندان هم قابل اعتماد نیستند و توصیه می‌شود که از ابزارهایی استفاده شود که قابل اعتماد بوده و معامله‌گران را به سود برساند.

سخن آخر

دوستان گرامی چنانچه شما از نیز علاقه‌مندان به فعالیت در زمینه ارزهای دیجتال هستید، توصیه می‌شود که تا جای ممکن به طور مستقل عمل کنید. تلاش کنید که خودتان سیگنال‌های واقعی را پیدا کنید، اما چنانچه ترجیح می‌دهید از پلتفرم‌های موجود برای به دست آوردن سیگنال استفاده کنید، بهتر است از پلتفرم‌های شناخته شده و قابل اعتماد اشتراک بگیرید.

همراهان همیشگی تراپی امید است آنچه در مورد سیگنال های معاملاتی کریپتو در قالب مقاله فوق برای شما بیان شد، مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشد بر اطلاعات مفید شما در زمینه ارزهای دیجیتال افزوده باشد.

گرامیان، در صورت تمایل تجربیات مفید خود در زمینه فعالیت‌های ارز دیجیتال را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید  و آن ها را از این مطالب مفید بهره مند سازید.

تاریخ انتشار 06 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر