دنیای تجارت الکترونیک به سرعت در حال تغییر است و همراه و هماهنگ شدن با آن تقریبا کاری غیرممکن شده است. اما مهم است که بتوانید خود را با تغییراتی که مستقیما بر درآمد و سود دهی تاثیر می گذارد، وفق دهید. اما چگونه؟ آیا می دانید توجه به رویکردهای طراحی وب سایت حتی مهم تر از رقابت آنلاین می‌تواند بر افزایش فروش و درآمد تاثیر بگذارد؟ آخرین رویکرد طراحی وب سایت در تجارت الکترونیک، بر پایه‌ی انعکاس عملکرد مشتری بنا نهاده شده است. به طور مثال رسانه ی اجتماعی و جستجو از طریق موبایل، انتظارات مشتریان را متفاوت کرده است به طوری که بیشتر آن ها به دنبال انجام خرید به صورت آنلاین هستند. با این دیدگاه بیائید رویکردهای طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنیم، تا چنانچه فروشگاه اینترنتی شما برای افزایش فروش نیاز به بهبود بخشی دارد، بتوانید با این راه کارها برای به روزرسانی آن اقدام کنید. با تراپی همراه باشید.

افزایش فروش

نکات مهم در طراحی سایت برای افزایش فروش

عکاسی در مرکز کار قرار دارد

عکس به عنوان محتوای محوری سایت محسوب می‌شود که با home page آغاز می‌شود. عکاسی با کیفیت اولویت اول است و سایر موارد حول عکس ها قرار می گیرند. این عکس ها هستند که مخاطبان شما را به سوی وب سایت تان جذب می‌کنند، همانطور که کاربران از طریق عکس‌های اینستاگرام و فیسبوک به این دو شبکه‌ی اجتماعی جذب شده اند. knolling یک تکنیک معروف در عکاسی است که به کار خرده فروشان می‌آید. در این تکنیک، اشیا در یک ترکیب متقارن قرار می گیرند و بدون هیچ مدل خاصی از بالا از آن ها عکس برداری می شود. به طور مثال یک خرده فروش پوشاک برای تهیه عکس، می تواند پیراهن، شلوار، کمربند، ساعت و کفش را به شکل زیبا در کنار هم قرار دهد. این تکنیک بیشتر در اینستاگرام و پینترست مورد استفاده است.

قرار دادن محتوای ویدیوئی بسیار مهم است و تاثیرگذار

این یک واقعیت است که ویدئو یک روش ارتباطی بسیار بسیار موثر است. ویدئو جذاب‌ترین نوع محتوایی است که می‌توانید تولید کنید و قابلیت اشتراک گذاری در اینستاگرام، یوتیوب، توئیتر و دیگر پلتفرم ها برای آن وجود دارد. همزمان با فراگیر شدن محتوای ویدئویی، فروش در وب سایت شما افزایش می‌یابد. این محتوا می‌تواند یک ویدئوی کامل در home pages باشد که مخاطبان را از لحاظ احساسی درگیر کند. همچنین در صفحه‌ی محصولات تان نیز می‌توانید محتوای ویدئویی قرار دهید. به طور کلی در این شکی نیست که هر چه ویدئوی بیشتری در سایت‌های تجارت الکترونیک قرار داده شود، فروش در آن وب سایت افزایش خواهد یافت.

افزایش فروش

منوهای کوچک

یک منوی بزرگ و گسترده که در میان صفحه باز شود و دارای 10 سطر در هر ستون باشد، کاری بس اشتباه است. یک منو کوچک‌تر با گزینه های کمتر، نشان دهنده ی کیفیت کار و فعالیت حرفه ای شما می‌باشد. منوهای بزرگ بیشتر هنگام خرید با تلفن همراه که روز به روز نیز فراگیرتر می شود، می‌تواند برای مشتریان مشکل ساز شود. اگر تنوع محصولات‌تان زیاد است، به دنبال راهی باشید تا بتوانید یک دسته‌بندی منطقی از محصولات خود داشته باشید. همیشه به خاطر داشته باشید، طراحی منو جزئی از طراحی وب سایت‌تان می‌باشد و کاربر در بدو ورود به سایت باید از کار در محیط وب سایت لذت ببرد که این باعث ماندگاری بیشتر مشتریان در سایت شما و افزایش فروش می‌شود.

برند شما

برند شما مشخص کننده ی یکتایی و منحصر به فرد بودن کسب و کار شماست و به وسیله ی برند، از سایرین متمایز می‌شوید. باید بدانید که برند بر طراحی وب سایت تاثیر گذار است زیرا داستان برند نیز به اندازه‌ی پیشنهاد محصول و تبلیغات اهمیت دارد. داستان برند شما می تواند در قالب یک ویدئو بیانگر ماموریت برند‌تان باشد و مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید : 

اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست؟

تفاوت شبکه اجتماعی و رسانه اجتماعی در چیست؟

اشتباهات رایج برند در شبکه های اجتماعی چیست؟

چنانچه این نکات مهم را حین طراحی وب سایت در نظر بگیرید و یا با به کار‌گیری آن‌ها فروشگاه آنلاین خود را به روز رسانی کنید، موفقیت خود را حتمی کرده‌اید. این رویکردها، پویا هستند و برای به روز رسانی وب سایت شما بسیار کار سازند و امکان برآورده کردن انتظارات مشتری‌ها را بهتر فراهم می کند؛ که این به افزایش فروش منتهی می‌شود.

تاریخ انتشار 02 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر