آیا شما هم از جمله افرادی هستید که رویای مهاجرت به کشور کانادا را در سر دارید؟ برای تحقق رویای‌تان اقدامی کرده‌اید؟ آیا از مدارک لازم جهت مهاجرت به کانادا مطلع هستید؟ آیا به موقعیت شغلی یا تحصیلی خود در کانادا فکر کرده‌اید؟آیا میدانید آسانترین راه برای مهاجرت به کانادا کدام است؟ آیا می‌دانید دریافت PR کانادا چیست و چگونه می‌توان دریافت PR کانادا دریافت کرد؟ با تراپی همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

سال گذشته در کشور کانادا رکورد جدیدی در ارسال دعوت نامه شکسته شد که انتظار می‌رود این رکورد در سال 2019 در مهاجرت، دعوت نامه، پناهندگی و شهروندی نیز شکسته شود. در پایان سال 2018  کمترین امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) در کانادا 439 امتیاز بود. در سال 2019 تعداد بیشتری از دعوت‌نامه‌ها با توجه به قوانین جدید اداره مهاجرت و تابعیت کانادا از امتیاز CRS کمتری برخوردار خواهند شد.   

دریافت PR کانادا

چگونگی دریافت PR کانادا

سال 2019 میلادی یکی از پر چالش‌ترین سال‌ها برای  مهاجرانی است که می‌خواهند به صورت دائم جهت زندگی و کار به کانادا مهاجرت کنند. کانادا دارای بیش از 60 برنامه مهاجرتی برای درخواست مهاجرین است. در ادامه با نکات و ترفندهای موجود جهت مهاجرت به کانادا و دریافت PR کانادا آشنا شوید:

  1. جزئیات اساسی جهت روند مهاجرت

      قبل از مهاجرت به کانادا، مهاجرین به اطلاعات اساسی در مورد برنامه مهاجرتی نیاز دارند. معیارهای واجد شرایط،‌ اسناد مورد نیاز، زمان پردازش و غیره از نکات اساسی جهت مهاجرت به کانادا هستند. جهت آگاهی از تمامی نکات در برنامه مهاجرتی، داوطلب باید با یک مشاور مهاجرتی با تجربه که می‌تواند در شناخت همه جزئیات در مورد پروسه مهاجرت کمک کند، مشورت کند.

  1. مرتب سازی اسناد و مدارک

یکی از مهم‌ترین بخش‌های روند مهاجرت، گرفتن کل مدارک مورد نیاز و مرتب‌سازی آنها به صورت صحیح می‌باشد. درصورتیکه داوطلب اطلاعات اشتباه در اسناد یا اسناد اشتباهی را آماده کرده باشد، کل درخواست او ممکن است رد شود.

گواهینامه پزشکی، گواهی عدم سو پیشینه،‌ نمره آزمون آیلتس و ارزیابی مدارک تحصیلی از جمله این اسناد هستند که برای هر درخواست مورد نیاز می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

نمره آیلتس کانادا چقدر باید باشد؟

  1. بررسی امتیاز

از زمانی که دولت کانادا سیستم معیار انتخاب مهاجرتی خود را تغییر داده است، محاسبه امتیاز واجد بودن شرایط پیش از ارسال اسناد برای فرد میسر شده است. با این روش مهاجران می‌توانند چک کنند تحت چه الگوی مهاجرتی واجد شرایط هستند. دو برنامه اکسپرس اینتری Program Express Entry و مهاجرت استانی Program  Provincial Nomination (PNP) از مشهورترین روش‌ها جهت دریافت کارت اقامت دائم در کانادا pr می‌باشند. مهاجران می‌توانند از قبل این برنامه‌ها را بررسی کرده و تحت برنامه‌ای که برای آنها مناسب باشد، اقدام کنند.

  1. انتخاب بهترین برنامه مهاجرتی

برنامه‌های مهاجرتی جهت درخواست و دریافت PR کانادا به شرح زیر می‌باشد:

برنامه نیروی متخصص فدرال  Federal Skilled Worker Program (FSWP)

برنامه جذب نیروی تجاری و بازگانی فدرال Federal Skilled Trades Program (FSTP)

دریافت PR کانادا

برنامه جذب نیروی باتجربه  Canadian Experience Class (CEC)

برنامه نیروی متخصص برای ایالت کبک  Quebec Skilled Worker Program (QSWP)

برنامه انتخاب استانی Provincial Nomination Program (PNP) و غیره

مهاجران باید برنامه مهاجرتی متناسب با شرایط و مهارت خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

اخبار و قوانین جدید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص چگونه است؟

مهمترین قدم برای مهاجرت به کانادا انتخاب بهترین مشاور مهاجرتی برا کمک به تحقق رویاهای شما است. مهاجرت به یک کشور جدید گام بسیار بزرگی در زندگی یک فرد است که بر تمام جنبه‌های زندگی شخصی و همچنین حرفه‌ای او تاثیر گذار است. در انجام چنین تصمیمی، شما نیاز به یک مشاور با تجربه دارید که نه تنها شما را در امور مهاجرت به یک کشور جدید بلکه در امور یافتن محل اقامت و سایر خدمات پس از مهاجرت نیز همراهی کند.

  • تماس با مشاور مهاجرت قابل اعتماد

اگر برای اولین بار درخواست ویزای اقامت دائم کانادا را می‌کنید، بهتر است از طریق مشاور مهاجرتی مورد اعتماد اقدام کنید. یک مشاور مهاجرتی خوب کمکهای اساسی در تایید ویزای افراد انجام میدهد که فراتر از موارد ذکر شده در قسمت فوقانی است.

درصورتی‌ که تجربه مهاجرت به کانادا را دارید یا اطلاعاتی جهت کمک به دیگران در اخذ ویزا، دریافت کارت اقامت دائم در کانادا و همچنین مراحل انجام کار دارید؛ لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر داوطلبان نیز از آنها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 10 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر