معمولا زمانی که شما برای مهاجرت به یکی از کشورهای خارجی اقدام می کنید، اولین چیزی که به آن نیاز دارید داشتن اطلاعات لازم در مورد زبان رایج در آن کشور است. برای این که شما توانایی خود را در این زمینه نشان دهید باید در یکی از آزمون های زبان شرکت کرده و نمره قابل قبولی کسب کنید. با توجه به این که بسیاری از شما عزیزان در مورد نمره آیلتس کانادا از ما سوال کرده بودید، تصمیم گرفتیم در این مقاله، اطلاعات لازم در این مورد را، در اختیار شما قرار دهیم.

آزمون آیلتس چیست؟

این آزمون یکی از آزمون های رسمی زبان است که نشان دهنده توانایی شما برای زندگی کردن، درس خواندن و کار کردن در کانادا و یا هر کشور دیگر را نشان می دهد. داشتن نمره قابل قبول از این آزمون برای کشورهایی که زبان انگلیسی زبان رسمی آن کشور است مانند کانادا الزامی است.  دوستان همیشگی تراپی، در صورتی که در مورد آزمون آیلتس نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

تفاوت بین تافل و آیلتس

ثبت نام در آزمون آیلتس (IELTS) | پرداخت هزینه و معرفی آزمون آیلتس 

کدام دانشگاه های انگلستان به آیلتس احتیاج ندارند؟

نمره آیلتس کانادا

رنج نمره آیلتس کانادا چقدر است؟

به طور کلی هر چه که توانایی و نمره شما در هر مهارت آزمون آیلتس بالاتر باشد، احتمال پذیرش شما افزایش پیدا می کند. برای این که شما بدانید باید در چه سطحی باشید می توانید از معیار زبان کانادایی و با CLB استفاده کنید :

سطح CLB صحبت شنیدن خواندن نوشتن
7 6 6-7 6 6
8 6.5 7.5 6.5 6.5
7 8 7 7
10 و بالاتر 7-9 8.5-9 8-9 7-9

آیا داشتن نمره آیلتس کانادا برای گرفتن اقامت الزامی است؟

برای این که بتوانید اقامت کانادا را چه برای کار و چه برای درس خواندن دریافت کنید باید سطح حرفه ای از زبان انگلیسی داشته باشید. برای این که شما ثابت کنید توانایی لازم در این مورد را دارید می توانید از نمره آیلتس استفاده کنید. پس جواب سوال قطعا مثبت است.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا سوالی دارید می توانید از مقالات زیر استفاده کنید :

سرمایه گذاری در کانادا

اخبار و قوانین جدید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص یا اصطلاحا اسکیل ورکر (skill worker)

هر آنچه که در رابطه با تحصیل در کانادا باید بدانید!

آسان ترین راه برای مهاجرت به کانادا

نمره آیلتس کانادا

اعتبار نمره آیلتس کانادا چقدر است؟

آزمون آیلتس شامل چهار بخش می شود که هر کدام نمره شان از 9 حساب می شود. مهارت های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن. مسلما با مرور زمان این مهارت ها تقویت و یا ضعیف می شوند. برای همین اعتباری که برای این آزمون در نظر گرفته شده است 2 سال از تاریخی است که شما مدرک خود را دریافت می کنید. پس بعد از دو سال اگر شما موفق نشدید به کانادا مهاجرت کنید باید بار دیگر آزمون دهید!

 

نکته جانبی :

همراهان عزیز توجه داشته باشید که زبان رسمی در کشور کانادا هم انگلیسی است و هم فرانسوی. یعنی ممکن است برخی از شهرهای کانادا به زبان فرانسوی صحبت کنند مانند کبک. برای گرفتن پذیرش در این شهرها شاید نیاز باشد که شما توانایی خود را در زبان فرانسوی ثابت کنید. پس قبل از این که تصمیم بگیرید چه آزمونی بدهید، از شرایط شهری که قصد مهاجرت به آن را دارید اطمینان حاصل کنید.

 

همراهان عزیز پس اولین گامی که برای مهاجرت باید بردارید گرفتن نمره آیلتس کانادا است البته درسطح قابل قبول! اگر در مورد پرداخت هزینه ها برای مهاجرت به کانادا نیز مشکلی دارید می توانید از مقالات زیر استفاده نمائید : 

پرداخت هزینه ی پذیرش گواهی کِبِک کانادا (CAQ) توسط تراپی

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

پرداخت هزینه ی لندینگ فی کانادا (پرداخت هزینه حق اقامت دایم)

پرداخت هزینه ویزای موقت کانادا My CIC

تاریخ انتشار 06 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر